Arama Kutusu

BKM Express Nedir ? / Online Alışveriş Yeniliği

bkm express nedir

BKM Express Nedir ?


BKM Express yeni keşfettiğim, online alışverişlerde alternatif bir ödeme sistemi. Online yapılan alışverişlerde, sitelere kredinizi kartmayı paylaşmayı sevmiyorsanız, bu konuda çekinerek davranıyorsanız, farklı alternatiflere yönelmek daha akıllıca bir yöntem. Paypal gibi, BKM Express de kredi kartınızı tek bir sitede tutup, diğer sitelere bilgileriniz verilmeden çekiliyor. Uzun yıllardır Paypal kullanan birisi olarak, BKM Express 'in getirdiği yeniliklerin cazibesi çok hoşuma gitti. Taksit sayısı, bazı internet sitelerinden özel hediye veya indirim kuponu gibi.



bkm expressten nasil alisveris yapilir


Kredi kartınızın belirli hanelerini girerek siteye üye oluyorsunuz. TC Kimlik numarası doldurulması şart kısımlardan birisi. Kredi kart bilgilerinizi yapacağınız alışverişlerde sitelerle paylaşmadan, "BKM Express ile Öde" ye tıklayarak hallediyorsunuz. Kartınıza bağlı taksit seçeneklerinden de sorunsuzca faydalanabiliyorsunuz. Her aşamada, telefon numaranıza güvenli şifreler göndererek alışverişi gerçekleştiriyor.

bkm express nedir


Şu anda, 10 banka ile anlaşmalı. Benim bağlı olduğum bankanın arasında olması sevindirici. E-ticaret sitelerinin tümü yer almasa da, önemli olanları şu anda bu sisteme geçmiş durumda. Herhangi bir sorun yaşamadan alışveriş yapabildim. Yapmaya da devam edeceğime benziyor. Online alışverişi benim gibi sevenlere bu yeniliği paylaşmak istedim. Umarım yakında daha çok anlaşmalı site ve kampanyalar sağlanır.

6 yorum:

  1. Bu sistemi merak ediyorum üşengeçlikten henüz araştırmamıştım Miskinkek :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ben bi deneyimimi paylaşmak istedim bu yazını okuyunca. internetten alışverişi seviyorum ve bunun içinde düşük limitli bir kredi kartı kullanıyorum senlerdir ne olur ne olmaz diye. bankamın anlaşmalı olması nedeniyle farkınd aolmadan bkm kullanıyormuşum ben. bi alışverişimde param bkm de sıkıştı. yani ne benım kredi kartımdaydı para ne de onlarda.(bunu da anlamayabilirdim çünkü hata mesajı cıkmadı tamamiyle kendim bankamı arayıp paranın cekldıgını sonrada sitede odeme olmagını ogrendım) kimle iletişime geçicem dedim kimse yok! 7 kez müşteri temsilcisiyle görüştüm mağduriyetimi bildirdim ve en en en sonunda bir ayrıcalık yapıp problemimi ciddiye aldılar. görüştüler gerekli kimselerde ve işlemimi hızlandırıp kredi kartıma para iadesini sağlayacaklarını soylediler.(1 hafta içinde). nitekim para iade edildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Bkm 'nin anlaşmalı olduğu bankalardan birinin üyesi olsanız da, sizin onayınız olmadan bu anlattığınız yapılamaz ki? Zira ödeme şeklinizi, kendiniz Bkm linkini seçip tıklayıp, cep telefonunuza gelen mesajlardaki kodu tekrar ödeme yerine yazıp onaylayarak işlemi sonlandırıyorsunuz. Yani farkında olmadan kullandığınız kısmı anlayamadım.

      Sil
  3. Uğur18/1/13

    hsbc ile sorun yaşatıyor neyazıkki :( ve bu sorunu baştan söylemeyip kendiniz keşfetmek durumuna düşürüyor.fakat yenilik açısından güzel taby

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye olmadan önce, hangi bankalarla anlaşmalı diye bir göz atmak veya şartları okumak, sadece bu site için değil, bilgilerimizi verdiğimiz her site için yapmamız gerekenlerden biri :) Türkiye'de bu tarz siteler yeni yeni canlanıyor, umarım gelişip daha cazip hale de gelir bir gün.

      Sil