Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #25

bitenler-kulubu

Biten kozmetik ürünlerimi bir arada toplayarak isim verdiğim Bitenler Kulübü 'mün bu seferki konukları ;



1) Roc - Eye MakeUp Remover : Fiyatına göre fena bulmadığım bir göz makyaj çıkarıcısı. Zamanında birden fazla edindiğim için iyi ki var dediğim bir ürün. Gözlerimi gram yakmıyor, ama birazcık geriyor. Göz kremine hızlı geçiş yapmayı gerektiriyor akabinde.


2) Olay - Active Hydrating Nemlendirici Losyon : 2 adetinin de hakkından geldim. Ancak birini yüz, diğerini el ve kol kremi olarak kullandım. Jet hızıyla emilmesi, daha sonra kendini yeniden bir el-kol kremi olarak alınası kılıyor. Daha ayrıntılı yazısı, şuracıkta.


3) Bioderma Sensibio Forte : Kış için kızarık kremim. Onarıcı yanını sevdiğim için, tekrar ihtiyaç doğduğu anda düşünmeden yenilenecekler arasında. Daha fazla yorumum şu yazımda.


4) Alba Botanica - Jasmine & Vitamin E Moisture Cream : Yine bir nemlendirici krem. Kremlerin peşi sıra bitmesinin nedeni, kış zamanı nemsiz kalan cildimize kıyak geçme hallerimizden olsa gerek. Ama bu kremi ben değil, kardeşim kullandı. Ufak bir miktar ben de otsu kokusundan etkilenip denedim elbet. İnceleme yazısına şuradan ulaşabilirsiniz. Kardeşim, sağladığı etkiyi sevdi ama kış zamanı için olağanüstü bir krem olmadığını ekledi, bu notu da iliştireyim.



Şimdilik biten ürünler bu kadar, darısı bitmeyenlere

4 yorum:

  1. bitsin yenileri gelsin canım:))
    olay losyonu çok merak ediyorum. alacağım en sonunda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hah aynen :D
      Olay, çok hızlı emiliyor, içeriğini görmezden gelinen zamanlarımın kurtarıcısı oldu, fiyatı da baya uygun, denenebilir :)

      Sil
  2. Nasıl da hızlı bitiriyorsun ya :)
    ben <3 bitenler yazıların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız kardeşimle güçlerimi birleştiriyoruz bu konuda :D
      Teşekkür ederim <3

      Sil