Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #24

bitenler-kulubu
Biten Kozmetik Ürünlerimin Kulübü Yani Bitenler Kulübü 'nde Bu Hafta ;

1) Petek Kozmetik Gül Özlü Bakım Kremi : Gül kokusunun hafif hoşluğu ile severek kullandığım vücut kremim bitti. Yenisini temin etmek mümkün olsa, düşünmeden alırdım yeniden. Bir yerlerde gözünüze çarparsa bir deneyin derim. Ayrıntılı yazısını şuradan okuyabilirsiniz.


2) Britney Spears Curious parfümü : Açılmamış bir tanesi, parfümden duyduğum mutluluğu sürdüreceği için keyifliyim. Parfüm hakkında yorumlarım için şuradaki yazıma göz atabilirsiniz.


2) Pure Beauty Göz Kremi : Severek ve bayılarak kullandım. Yenilenmesi şartgillerden. Göz kremimi buldum, uzun bir süre değiştirmeyi düşünmeden yola devam edeceğim. İnceleme yazısı şurada.



Biten kozmetik ürünlerim bu kadar, darısı bitmek bilmeyen kozmiklere...

6 yorum:

  1. yazılarını okuyordum ama takip etmeyi untumuşum :( hemen aldım takibe bugün bitenler günü heralde bende yazdım azönce (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı bitmeyen ürünlerin başına o hal :)

      Sil
  2. Adsız22/1/13

    miskinkekcim öncelikle blogunu severek okuduğumu bilmeni isterim ama ufak bir eleştiri olarak senden birşey istiyorum.kategoriler yaptığın gibi markalarıda tek tek etiketiyle sunabilirmisin?bir ara etiketleriyle beraber her konunu bulabiliyordum ama şimdi mesela istediğim bir markanın topluca yazılarını bulamıyorum blogunda.umarım bu eleştirime alınmazsın.bol bol yazılar bekliyoruz senden sık sık güncellenen ender bloglardansın böyle devam etmen dileğiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, önerilerinizi okudum, en kısa zamanda dediğiniz kısmı özelleştirip bloga ekleyeceğim. Diğer sözlerinize teşekkür ederim, Sevgiler

      Sil
  3. Deniz24/1/13

    göz kremi milia yaptımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir sorunla karşılaşmadım, ama içeriğindeki bitkilerden emin olmak için ufak bir test yapın bileğinize kullanmadan evvel

      Sil