Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #23

bitenler-kulubu

Bu sefer ki veda ettiğim ürünlerin hangileri benimle yenilenerek kalmaya devam edecek?
Bitenler Kulübü 'nde Bu Hafta Üyeleri ;


1) Doğacı Kayısı Kremi : Kokusunu sevebilseydim, iyi bir el kremi olarak yoluna devam edebilirdi benimle. . İncelemesine buradan göz atabilirsiniz.


2) Flormar - SuperShine Ruj : Numarası 516 olan ruju, şuradaki incelememde belirttiğim gibi , Flormar'ın ender sevdiğim ürünlerinden birisi. Hafif sürümü ile dudakları oldukça güzel gösteriyor. Fakat çok özel bir renk aralığında olmadığı için, tekrardan satın almayacağım.


3) Cherry Culture - Bubble Gum : Şekerli sakız aromasındaki bu lipbalm, 2 yılı aşkın süredir benimle. Bir ara Cherry Culture siparişlerine hediye olarak gelmişti. Aroması yapay değil, bildiğiniz şekerli sakızlar tadında. Bu hoşuma giden tarafıydı. Ama çok parlak duran lipbalmları sevmiyorum. Son vedamızı ettik vedalaşırken.


4) Isana - Menthol Lipbalm : Sevmedim, hem de hiç. Nedenini buradaki yazımda. Yolun açık olsun.


 *   ♔  



Vee son olarak, 5 numaradaki biten ürünüm Alix Avien - Dna Mascara : Pudra almak için tıkladığım Cosmofresh sitesinde şurada bahsettiğim alışverişimle beraber, hediye olarak gönderilmişti. Bu rimel ciddi ciddi güzel. 

Hatta bu bitenler kulübünün kahramanları arasındaki tek yıldız o. Tekrar alınacak listeme yazdım bile. Cosmofresh blogum için düzenlediği hediye çekilişindeki ürün paketinden bana da gönderme nezaketini gösterdiği için, bir tane daha yedeğim var. Sevinçliyim!


bitenler-kulubu


6 yorum:

  1. eskiler gitsin ki yeni bebeklere yer açılsın dimi ama :)

    YanıtlaSil
  2. Bubble gum'ı merak ettim ama sanırım türkiye'de bulamayız:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki yok, ama öyle harika özellikte değildi, akıl kalacak kadar :)

      Sil
  3. DNA maskara hakkında aynı düşünüyoruz, çok başarılı :)

    YanıtlaSil