Arama Kutusu

Absolute! Shimmer Mist Spray





A! ABSOLUTE! markasına ait ışıltılı vücut spreyi, Gratis mağazalarının kendi ithal ettikleri ürünlerden birisi. Kozmetik ürünleri, ülkemizde 1'e 5 katılarak satıldığı için, Gratis 'in ithal ettiği ürünlerin yurt dışı fiyatlarıyla paralel gitmesi, diğer firmalara örnek olması gerekenlerden.


- İlk uygulandığında -


Işıltı veren bu ürün, vücut spreyi olarak geçse de sadece vücut için değil, saçlarınıza da rahatlıkla kullanabilirsiniz. Spreyli ambalajı sayesinde kullanımı rahat. Kokusu ferah gibi gelse de, benim sevebileceğim tarzda değil. Ambalajındaki şeftali / bronz renkleri arasında görünüyor, uygulandığında ise şeffaf yapıda yüzen gümüşü renkli simlerin ışıltısına dönüşüyor. Kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor.

- Dağıtıldığında -


- 4 saat sonraki hali -


İçerisindeki irili ufaklı simler, benim tercih edeceğim özellikte değil. Ama vücut makyajında bu görüntüyü sevenlerin hoşlanacağı çizgide. Sanıyorum ki ben, vücuttan daha ziyade, saçlarım için arada kullanacağım.Bir de belirtmek istediğim diğer bir nokta, kapalı mekanda simli görüntüsü daha yapay dursa da, gün ışığında çok daha doğal bir görüntü verdiği.

59 ml boyutu ile ufak duruyor ama her gün değil de arada değişiklik yaratmak için kullanma niyetindeyseniz, epey bir süre sizinle beraber olacaktır. Bu tanıttığım Electric Martini ile birlikte toplamda 3 farklı çeşidi bulunmakta, Gratis Mağazaları'ndan bulabilirsiniz.


* Ürün, Gratis tarafından hediye olarak gönderilmiş olup, hakkında yazdıklarım tamamen kendi deneyimlerimden ibarettir.

4 yorum:

  1. ben de tatilde yanık tenimle tercih edebilirim böyle bişey iyi ki anlattın valla gratis'in kendi ürünleri hakkında da pek bilgim yoktu iyi oldu denerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka denenmesi gerekenlerden değil ama değişiklik arayanlara güzel alternatif fikrimce :)

      Sil
  2. meral24/1/13

    gratiste hiç dikkatimi çekmemişti bence bacaklara güzel olur bu:) bu arada miskinkekim ben çekilişine katıldım ama 2 kere yazdığım halde yorumum yayınlanmamış galiba benim yazdığımdamı sorun var nedir anlamadım :(((((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfanın sonundaki "Daha fazlasını yükle" kısmına tıklayıp görebilirsiniz

      Sil