Arama Kutusu

2012 Ruj ve Lipbalm Favorileri



Bu yılın damgasını vuran rengi, kuşkusuz ki, mercan renkleri (coral) oldu. Kıyafetlerde olduğu gibi, makyajda da bir coral patlaması yaşadık. Benim için sorun yok, çünkü renge bayılanlardanım!


Yıl boyunca en severek dudak ürünlerimin ortak paydası, bol nemlendirici yapıları. Fark ettim de, artık çok az dudak parlatıcısı kullanıyorum. Bu yıl beni heyecanlandıran bir dudak parlatıcısı olmadı, ama sevdiğim diğer ürünler şunlar oldu :



- Linklere tıklayarak ayrıntılı yazılarına ulaşabilirsiniz -




* Now Foods - Peppermint Lip Balm 
(yazısı yakında...)

4 yorum:

  1. Revlon'un rengine ba yıl dım!! Now Foods Peppermint Lip Balm'ın yazısını merakla bekliyorum.. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en kısa zamanda yazacağım :)

      Sil
  2. revlon rengi gerçektende şahaneeee
    burts bees çok duyuyorum denicem mutlaka ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujların altına da çok uygun Burt's Bees.
      Revlon 'un ise diğer renklerinden ziyade, Tutti Frutti favorim :)

      Sil