Arama Kutusu

2012 Cilt ve Vücut Bakım Favorileri

L'Arc-En-Ciel 'in mimlediği bu konu hakkında uzun uzun düşündüm. Onun seçtiği birbirinden güzel ürünlere göz atmak isterseniz buradan ışınlanabilirsiniz.



Cilt ve vücut bakımı, en temel bakım. Benim cilt bakımındaki mottom, basitlikten yanadır. Cildi çok yormayan, içerikleri temiz olan ürünleri sık sık değiştirmeden yola devam edip, sporla attığım toksinleri bol su içerek bünyeme kazandırmaya çalışıyorum. Karma cilde sahibim. Yaz zamanı karmalığını daha hissetsem de, kış aylarında kuruyan kısımlara daha iyi nemlendirme sağlamaya çalışıyorum. Bu yaşıma kadar da cildim, sorun yaşatmadığı gibi neler kullanıp kullanmadığıma dair soruları devamlı alıyorum çevremden. Aslında kullandıklarımda değil keramet, sporumu eksik etmemem ve hayatım boyunca sigara kullanmamam kendime yaptığım en büyük iyilik. Genetik faktörün de destekçi olduğunu yadsımamak gerek.

2012 yılı boyunca, severek kullandığım ürünleri sıraladım. Seçtiğim ürünlerin daha ayrıntılı yazılarını okumak isterseniz, üzerlerine tıklamanız yeterli.




Doğal Kil
















Vücut bakımında ise, kokusu ile beni büyüleyen ama bakımı da ihmal etmeyen ürünlerden yanayım. 




10 yorum:

  1. cok guzel bir yazi olmus ellerine saglik,bee beauty'nin kokusuna bayiliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet hem fikirim, kokusu harika ötesi :)

      Sil
  2. Teşekkürler yazı için, bu arada çok ama çok iç açıcı olmuş yazı, eline sağlık!!!

    Pure Beauty göz kremini elimde LRP'ninki olduğu için almamıştım; ama göz çevresi maskelerinden aldım ve hayran oldum bu maskelere! Bana kremi için de çok umut verdi! İndirimde bulursam alacağım. Bu arada, "sık değiştirmeden kullanmak" konusunda inanılmaz başarısızım! Tam olarak "budur" dediğim göz çevresi bakım kremi ve nemlendiriciyi bulamadığım için ha bire denemekten cildim de deneme tahtasına döndü ne yazık ki :(

    Kil maskesi olarak da, ben de Fresh Line'i seviyorum. Kendim doğal kilden hazırlayayım dedim, başaramadım :) Hazır yapılmışını alıyorum!

    Çok teekkürler yeniden yazı için, sevgiler! Başak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandığım ürünleri değiştirmenin zararını görünce, gerisin geri çark ettim :) Pure Beauty'nin göz kreminden, baya memnunum. Üstelik fiyatı da çok uygun.

      Fresh Line sevdiğim markalar arasında, o maskesini not alayım, bir Ankara gezimde edinmek üzere, ben teşekkür ederim, mim için :)

      Sil
  3. Adsız11/1/13

    kulllandığınız ürünlerden gözkremini hiç denemedim ve merak ettim. online olarak alacağım bir site önerirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki, online olarak hiç edinmedim. Öyle bir duyumum da yok. Watsons'lardan alıyorum.

      Sil
  4. sevgi11/1/13

    miskinkek seçtiklerin çok ama çok hoş.Ama benim sorum alakasız olacak lütffen bağışla:çekilişine katıldığım halde kendi adımı bulamıyorum,tekrar tekrarda katılıp seni sıkmak istemiyorum.acaba henüz onaylanmadın mı yorumları?bu konuda yardımcı olmanı bekliyorum... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Daha fazlasını yükle" seçeneği konunun en altında var, oradan tüm yorumları açınca tekrar aratın mail adresinizi, gelen tüm yorumları yayınlıyorum, eğer bir aksilik olursa mail yazıp bildirin lütfen :)

      Sil
  5. Bioderma sensibio h2o edinemedim hala, her yerde o ürünü görür oldum, daha fazla vakit kaybetmeyeyim, yarın gidip alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilişimde okurlarımdan biri de denesin diye ekledim, katılıp şansını deneyebilirsin :)

      Sil