Arama Kutusu

Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Ürünleri

Alışveriş Fikirleri : Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Ürünleri
Alışveriş Fikirleri : Uygun Fiyatlı Güzel Makyaj Ürünleri

Dofa Dofa 'nın başlattığı bu keyifli konu için Yelda'nın Evi sayesinde mimlendim. Hem uygun fiyatlı, hem de başarılı saydığım tüm ürünler benim için bunlardan oluşuyor. (Daha öncesinde de buna benzer yazdığım I Love Drugstore  Makeup ile biraz daha farklı ürünler olmasına dikkat ettim)




3) Wet n Wild * Eyeshadow Palet










10 yorum:

  1. Teşekkür ederim canım:* sexy mama ve color tattoo ortak sevdiklerimiz. Ben revlon lip butter, essence kaş kalemi ve ojeleri unutmuştum eklemeyi. Onları da çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim :) Seçimlerimizin bir olması harika! :D

      Sil
  2. essence ürünleri özellikle ojeleri süper.

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. the balm'ın mary-lou manizer'ini çok merak ediyorum, memnunmusun o üründen? Yeni başladım the balm ürünlerini kullanmaya ama çoğunu beğendim kapatıcısını bile:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayılıyorum hem de.Sahip olunması gerekenlerden. O denli güzel, pişman kalacağını sanmıyorum :)

      Sil
  4. pudraaya ojeleree flormar markasını tek tek hepsıne ayrı bayılıyorumm ayılıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi olduğu ürünler kesinlikle var,evet

      Sil
  5. lip butterlara ben de bayılıyorum, her gidişimde yenilerini ala ala tüm seri benimle eve gelecek yakında :) wetnwild farları da ayrı seviyorum, cilt makyajı ürünleri bu kadar kötü bir markadan nasıl bu kadar ucuza bu kadar kaliteli farlar çıkıyor şaşıp kalıyorum her yeni palette

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah evet haklısın,diğer ürünleri fazla iyi değilken far paletleri bir harika :)

      Sil