Arama Kutusu

Mac - Peaches Blush





Allık insanı değilim ve bu sebeple de makyaj çekmecelerim bir dizi allıklarla sıralı değil. Hatta diyebilirim ki, makyaj namına kendimi almaktan alıkoyabildiğim tek skala allıklardır.

Başlıca allıklarım arasındaki Mac'in kült ürünlerinden biri olan Peaches, sıcak tonlu bir insan olarak cildimde tam olmasını istediğim rengi verdiği için seviyorum. Çoğu makyajıma uyum sağlayabilmesi en güzel yanı. Şeftali tonlarındaki allıklar, sıcak tonlu ciltlerin, çok daha taze görünmesine yardımcı oluyor. Aynı zamanda doğal duruşunu da zedelemiyor. Peaches, ismi gibi tam bir şeftali rengine sahip. İçerisinde pembelik asla barındırmıyor. Oldukça sıcak bir renk. Dokusu yumuşak ve uygularken kolay dağılıyor. Mat ve doğal bir görüntü sağlıyor. Renk verişi ise çok yoğun değil. Bu özelliği benim gibi allıklarla arası iyi olmayan birine, uygulama esnasında daha kolaylık sağlıyor açıkçası. Kalıcılığı ise benim için gayet iyi. (Allıklarda silinip gitme sorununu yaşamıyorum genel olarak) Elime bir makyaj temizleme solüsyonu almadığım müddetçe, gün boyu benimle.

Genelde de epey sevilen bir allık. Bir Mac koleksiyoneri olan yakın arkadaşım, sahip olduğu onca allığı arasında bu allığın, her daim favori ilk 5 allıkları arasında yer alacağını söylediğini de küçük bir not olarak araya iliştirmek isterim. Doğal duruşlu, mat bir şeftali allık istiyorsanız, Mac mağazalarında her daim sizi bekleyen Peaches aradığınız olabilir.


7 yorum:

  1. hello beauty! Přiznám se, že to je krásná barva, která půjde na veletrhu pletí! I love it!
    Mám nové příspěvky na mém blogu Zvu vás, jak jít podívat a proč ne, abych byl šťastný s roztomilou komentář :) děkuji

    YanıtlaSil
  2. Benim de ilk MAC allığım :) MUA'dan "klasik, herşeye gidecek" bir allık istediğimde şiddetle önermişti. Son zamanlardaki "değişik makyaj stilleri" arayışlarımdan sürmeye fırsat bulamasam da, kalbimde ayrı bir yeri vardır :)

    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Kült gerçekten çok doğru bir tabir olmuş :) severek kullanıyorum...

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ben de hiç süremiyorum yakıştırmıyorum da kendime allığı ama öbür türlü de çok soluk kalıyor yüzüm :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. SweetCharm , sorry but i don't know Czech


    Bveç, teşekkür ederim, yazdıkların gülümsetti :)


    Pia Mia, en sevilesi ürün nazarımda da :)


    Semforever, allıklar en çekinerek kullandıklarım aynen, ama bu riski en düşük ve dağılımı kolay, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  6. renge bayıldım ya en kısa zamanda almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsınız :)

      Sil