Arama Kutusu

Lancome - Le Crayon Khol Waterproof / Prune






Göz kalemlerinde "akmayanı" bulmak için arayışlarımın birinde, Lancome kalemlerini keşfettim. Lancome severek kullandığım markalar arasında. Ama bu kalemin dikkatimi ilk çekişi, kadın dergilerinde, "sahip olunması gereken kozmetik ürünleri" minvalindeki konu başlıklarında sıkça yer veriliyor oluşuyla başladı.

* Prune, mürdüm tonlarında koyuca bir renk. İsmi gibi kuru erik renginde. Renk verişi güzel, ama harika değil.

Sürümü yumuşak. Bununla birlikte hızlı sabitlenebiliyor. 

Suya dayanıklı (waterproof) özelliği, kalıcılık anlamında diğer serilere göre daha iyi. Ancak yağlı göz çevresine sahip kişilere "işte bu" dedirten değil. Mesela (benim için) kalıcılığı ortalama 3-4 saat.

Arkasındaki süngerimsi plastik aplikatör, göz kalemini sürdükten sonra dağıtmaya yaradığı düşünülerek eklenmiş ama oldukça başarısız. Fazla sert ve zaten kalemi sürdüğünüzde sabitlenmesi çabuk olduğu için, aplikatör rahatlıkla kullanılamıyor.

Göz hassasiyetiyle ilgili olumsuzluk yaşatmıyor, tahriş etmiyor.

Yumuşak formda olmasına rağmen kalemi açarken kırılma/bozulma yaratmıyor. 


Genel olarak, ne harika diyebilirim, ne de etkisiz. Benim standartıma göre tam orta ayarda. "İşte bu" diyebileceğim bir göz kalemi değil. Fiyatı ne yazık ki, ederinden tuzluca buluyorum. 49 Lira'ya satılmakta. Beklentilerimin üstüne çıkamasa da, kötülemek haksızlık olur. Kuru/normal göz çevresine sahipler için mükemmel, yağlı göz çevresine sahip olanlar içinse fena değil, alınabilir ölçü ayarında. Fakat kesinlikle, "alınmalı" ayarında bulmadım.




13 yorum:

  1. Akmayan göz kalemini hayatımızın sonuna kadar arayacağız sanırım :(

    YanıtlaSil
  2. rengi şahaneymiş yalnız <3<3 bir gün almak isteyebilirim bu rengi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet rengi güzel, mor tonlarını seveni cezbediyor :)

      Sil
  3. ıyı gnleRde sürün cınım guzel duruyor sıyahlıgı...

    YanıtlaSil
  4. Severek takip ediyorum!!! Bilgilendirici yazılar bulmak insanı mutlu ediyor!!! :)

    YanıtlaSil
  5. Severek takip ediyorum!!! Bilgilendirici yazılar bulmak insanı mutlu ediyor!!! :)

    YanıtlaSil
  6. Beyu markasinin goz kalemi cok guzel yazin maskarasi ve goz kalemiyle denize bile girmisligim var ayni sey ( inanmicaksiniz ama) flormar in bi kalemi icinde gecerli gozcevres yagli olanlar icin de cok uygunya da goz kapagi gozunun uzerine duşenler. Ama hangi urunu kullanirsaniz kullanin benden size kucuk bi tavsiye... Pudra... Goz kapaginizin tamamina ve goz altinizda kalem cekeceginiz yere uygulayin faydasini goruceksiniz ben yorgunluktan bazi aksamlar makyajini silmeden/yikamadan uyuyabilenlerdenim ama inaninki sabah uyandigimda makyajim hala dimdik ayakta. ;) ;) tiksinmesem ogun bile cok rahat kullanilir;). En azindan brnde oyle oluyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyu hiç kullanmadım, hem pudra olayını hem de göz kalemini hemen not ediyorum aklımın bir köşesine, Teşekkür ederim önerilerinize :)

      Sil
  7. Bu kalem nasıl açılıyor :(((( çıldıracağım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemtıraşla :) Yalnız kırtasiyeden alınan kalemtıraşlar makyaj malzemelerinde güzel sonuç vermiyor, sanıyorum göz kalemlerinde normal yazı yazdığımız tahta kalemlere oranla fazla yağ var ondan olabilir. Essence markasının kalemtıraşını denediniz mi? Çok ucuz ve gerçekten iyi iş görüyor, ona bakın isterseniz

      Sil