Arama Kutusu

Kasım Favorileri


Baharlara en yakıştırdığım koku, Yves Saint Laurent / Baby Doll parfümü. Hem ilkbahara, hem sonbahara muhteşem bir uyum sergiliyor. Özellikle baharlarda kullanmayı daha çok sevdiğim bu koku, Kasım ayı boyunca favorimdi. Hakkında daha detaylı yazısına şuradan bakınabilirsiniz.

Far olarak elimin en çok gittiği, Deborah 'ın kahve ve bronz tonlarının birleştiği bu 4'lü paleti oldu. Bu paletin hem renk verişi muhteşem hem de renkleri tam benlik olduğu için seviyorum. Renklerine şurada bahsettiğim konudan göz atabilirsiniz.

Göz makyaj temizleme ürünü olan Nyx her zaman olmasa da, ara ara alabileceğim ürünler arasında yer alıyor.  Çift fazlı bir temizleyici. Yağlı olması zor zamanlarda imdada koşuyor.

Organix 'in kuru yağı olan Moroccan Argan Oil ne zamandır kullandığım bir ürün. İlerleyen günlerde, daha detaylı incelemesini blogda yer vereceğim. Sevdiğim ve tekrarını alacağım ürünlerden biri oldu.

Olay /  Active Hydrating Nemlendirici Losyon , son zamanlarda en sık kullandığım nemlendirici oldu. Fena değil. Bittikçe arada alınabilir. Detaylı yazısı şurada.

Vaseline / Lip Therapy Cocoa Butter : Dudak nemlendiricisi olarak severek kullandığım oldu. Her yerde bulunuyor oluşu ve fiyatına nazaran performansını sevdiğim bu lipbalmı şurada da yazmıştım.

Pure Beauty Göz Kremi : Bayılıyorummm bu göz kremine. Hayatımın ürünlerinden birisi. Detaylı yazısı şurada.

Flormar / Ultra Black Eyeliner : Kalıcılık anlamında "işte bu" diyemesem de, hakkını yememek lazım. Oldukça iyi bir göz kalemi. Şu yazımdan bakınabilirsiniz.

Ruj olaraksa, sık kullanıp sevdiklerimden biri IsaDora markasına ait, geçmiş zamanlardaki yurtdışı alışverişlerinden kalma. Rengi fotoğrafta durduğu gibi yoğun bir kırmızı değil, gloss havasında ve pembeye dönük bir tonda. Diğeri ise, bakım ürünlerinden ziyade kozmetik ürünlerini daha başarılı bulduğum Nivea 'nın artık üretilmeyen bir ruju. Oldukça transparan yapıda, ancak rengi o kadar güzel duruyor ki dudakta. Yazısını okumak için şurayı tıklayabilirsiniz.

8 yorum:

  1. Ben de farklı bir markanın argan yağını kullanıyorum.Fakat artık o ürüne ulaşamayacağım.Organix argan yazını merakla bekliyorum.Benzer etide ve kalitedeyse an azından onu kullanırım diye düşünmekteyim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yazacağım, teşekkürler :)

      Sil
  2. organixin brezilian terapi olan yağını aldım da hiç sevmedim sanırım bu seninkini de deneyeceğim yazısını merakla bekliyorum
    Farın renkleri tam benlik pek severim kahveleri
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben de o seti merak ediyorum :) Ben sevdim ama aşığı olmadım. Yani arada alınmasına ekledimlerimden, kardeşim kullandı ve pek sevmedi. Biraz beklentiye bağlı galiba bu sevme işleri :)

      Sil
  3. Normalde Pure Beuaty'nin ürünleri bana pek iyi gelmiyor; ama göz kremini beğendiğini okuyunca bir heyecanlanıp yazısına baktım.

    Benim derdim bir türlü adam gibi göz kremi bulamamak da (uygun fiyata), acaba işime yarar mı, dedim... ama ben, kırışıklıkları az da olsa yumuşatacak bir şey de olsun istiyorum; bilmiyorum bu kremden çok şey mi bekliyorum? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bveç, denemeni gerçekten öneririm. Biotherm kullanıyordum, o göz kremimiymiş dedim bundan sonra. Ki içeriği gerçekten çok iyi. Ciddi tavsiyemdir. Ama beğeniler, cilt tipleriyle ve beklentilerle ilgili olduğu bir gerçek. Eğer ki edinirsen, umarım beğenini kazanır :) Bir şans ver derim, sevgiler :)

      Sil
    2. Fiyatı bu kadar uygunken, kesinlikle ilk Watson's ziyaretimde alacağım o zaman! Çok teşekkürler öneri için, sevgiler :)

      Sil
  4. Seda Yılmaz6/12/12

    Merhaba,çok güzel bir blogun var.Özellikle kullandığın ürünler ile ilgili tecrübelerini paylaşman çok yararlı.O ürünü almak isteyip de karar veremeyenler adına rehber gibi adeta :)
    Merak ettiğim bir şey var.Sanırım arada sırada okuyucular arasında çekilişler yapıyosun.Bunlar da makyaj malzemeleri ya da bakım malzemeleri dışında aksesuar gibi ürünler de yapma planın var mı?
    Çünkü ben tam bir kolye ve küpe delisiyim.Böyle bir çekiliş olursa hiç kaçırmak istemem :)

    YanıtlaSil