Arama Kutusu

Isana - Menthol Lipbalm



Rossmann Mağazaları 'nın kendi markası olan Isana 'ya ait dudak bakım ürünlerinin bir çeşidi de bu mentollü olan. Yapısı akışkan, tıpkı bir losyon havasında. Lipbalmların genel formunda değil. Böyle olması ile bir sorunum yok ama yarattığı etkiyi sevemedim. 

Mentol kokusunun yoğun olmaması güzel ancak yağlıca bir his veriyor dudaklarda. Rujların altına sürme özelliğinde değil. Dudakları akışkan kremanın içinde bembeyaz gösteriyor. Bu beyazlık daha önce, Isana'nın şurada bahsettiğim çeşidinden daha farklı bir yapıda, o mat beyaz yaparken, bu bildiğiniz metalik efekti vererek beyazlaştırıyor. Ne yazık ki bu etki bir hayli uzun süre dudakta kalıyor. Benim tercih edeceğim bir özellik değil bu hadise. Dudaklarıma sürdüğüm lipbalm'dan beklediğim, görünürde değil özde bakım yapmasıdır. Parıl parıl parlatmasın ama içten içe işini görsün, hatta rujlarla olası beraberliğinde uyum sağlayabilsin. Isana lipbalmı, bu kıstasların dışında kaldığı için, sevemedim. Boyutu 10 ml ve fiyatını net hatırlayamıyorum galiba 4-5 Lira civarındaydı.


10 yorum:

  1. yazıyla alakasız olucak ama senin yazılar benim reader'a düşmüyor sanırım :( takipten cıkıp tekrar izlemeye aldım düzelir sanırım bu sefer.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reader bazen bende de sorun çıkartıyor, tekrar izlemeye alman büyük incelik, teşekkürler :)

      Sil
  2. Adsız23/12/12

    watsons magic lip balmı şiddetler öneririm miskinkek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Adsız, denemek için not aldım tavsiyen üzere :)

      Sil
  3. Ne zamandir menthollu bir dudak koruyici ariyordum bunu not ediyorum ama beyaz birakmasi hos degilmis birdee buraya yazarken aklima geldi blistexin bir urunu de boyle hafif mentholluydu. Isananin dudaklar icin yogun bakim kremi cok guzel denemediysen oneririm benim sebamedimin bile pabucunu dama attirdi fiyati da 2.5 lira civarindaydi yanlis hatirlamiyorsam:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isana'nın yoğun bakım kremi hiç dikkatimi çekmedi, bir gidişte deneyeceğim :) Blistex'in de ününü duydum, bunu da aklıma yazdım. Teşekkür ederim önerilere :)

      Sil
    2. Blistex in o ürünü medplus olmalı sanırım.Ben kullanıyorum.Vicks etkisi vermemesi hoşuma gitti.Gerçi ben vicks kremi dudaklarına süren bir şahsiyetim bunlar beni etkilemez ama hoşlanmayanlar ve onarım için isteyenler Blistex-Medplus ı kullanabilir gerçekten hoş bir ürün.

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) kesin deneyeceklerimden biri olarak listeye aldım

      Sil