Arama Kutusu

Sona Erdi // BÜYÜK KIŞ HEDİYE ÇEKİLİŞİM ! ($ART YOK)

blog-hediye-cekilisleri



blog-hediye-cekilisleri


Merhaba!

Kendime ait, firmalardan bağımsız/sponsorsuz hediye çekilişimi en son 9 ay önce, Mart ayında yapmıştım. Bu ocak ayında blogum da 2. yaşını doldurup 3. yılına giriyorken bu vesile ile uzun bir aradan sonra hep düşündüğüm hediye çekilişini yapmaya karar verdim.


Öncelikle, blog takipçisi olmanın dışında, mail takipçi (rss) sayımın, hiçbir çekilişe dahil edilmediği halde bu kadar büyümesi beni en sevindiren nokta oldu. Çünkü bana göre, mail takipçi sayısı blog okuyucusundan daha özel, daha tercihli bir okuyucu. Bu rakamı gördüğümden beri, inanın çok mutluyum. Çok teşekkürler!

blog-hediye-cekilisleri



Çekilişimde herhangi bir ŞART YOK! 

Çekilişe katılmak için hiçbir zorunlu şart koymuyorum
Yani, şunu bunu yapın diye baskı dolu bir liste yok. 

İster blog takipçim olsun, ister olmasın, ister çekilişimi duyursun, ister duyurmasın dileyen HERKES çekilişime katılabilir. 

Sadece sizden istediğim tek nokta, blogum hakkında düşüncelerinizi, bu konuya yorum olarak bırakmanız. Ve tabii ki, çekilişi kazanmanız halinde size ulaşabileceğim aktif kullandığınız mail adresinizi de yazmanız. Bu kadar :)


Takip şartı yok, ancak takip etmeniz beni çok mutlu eder. Takip edenlere +1 çekiliş hakkı ekleyeceğim.
Twitter, blog, facebook duyuruları zorunlu şart değil. Hepsi isteğe bağlı olup, her biri +1 çekiliş hakkı sağlayacaktır.


Not :  Hediye ürünlerinden sadece 4'ü, birer kere kullanıldı. (Maybelline Color Tattoo Eternal Silver , Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe, Hello Kity Ruj ve Chissa Ruj) Kullanamayacağımı bildiğim için çekilişe ekledim, belki benden daha severek kullananlar olabilir düşüncesi ile.  Sadece birer kez ve özenli şekilde kullanıldı. Ancak bu 4 kullanılmış ürünü, kazanan kişi istemezse gönderilmeyecektir. Diğerleri yepyeni, ambalajında. Hatta pek çoğu bandrollü

Hediyelerimi, özenli bir şekilde paketleyip, bugüne kadar yaptığım tüm çekilişlerde olduğu gibi KARGOSU BANA AİT olmak üzere gönderimini sağlayacağım. 


BÜYÜK KIŞ HEDİYE ÇEKİLİŞİM : 

Bioderma H20 Makyaj Temizleme Solüsyonu (Tam Boy, 500 gr, Hiç Kullanılmadı)

Tattoo Parfüm (Tam boy, Hiç Kullanılmadı)

Tattoo Deodrant (Tam boy, Hiç Kullanılmadı)

Alix Avien 5'li Far Paleti (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Hello Kitty 4'lü Far Paleti  (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Flormar Ultra Black Eyeliner (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Max Factor Creme Puff Pudra (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Prestige Allık/Aydınlatıcılı (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Maybelline XXL Mascara (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Alix Avien 5'li Oje Seti * Canlı Renklerden oluşan (Hiç Kullanılmadı)

Alix Avien 5'li Oje Seti * Kış Renklerinden oluşan (Hiç Kullanılmadı)

Watsons Brightening Body Scrub * Çilekli vücut peelingi (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Flormar Lipgloss (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Wet 'n Wild Ruj (Tam Boy, Hiç Kullanılmadı)

Maybelline Color Tattoo * Eternal Silver (Bir kez kullanıldı, Tam Boy)

Maybelline Color Tattoo * Permanent Taupe (Bir kez kullanıldı, Tam Boy)

Chissa Ruj (Bir kez kullanıldı, Tam Boy)

Collection 2000 Ruj (Tester Ürün, Hiç Kullanılmadı)

Hello Kitty Sihirli Ruj (Bir kez kullanıldı, Tam Boy)

PCO Koyun Plasentalı Gençleştirici Yüz Maskesi 

Elizabeth Arden 8 hour Cream * Nemlendirici krem (Tester Ürün)

Prozinc Şampuan Tester 'ları (10 Adet)

FeminSoft İntim Likid : Genital Temizleme Jeli Tester 'ları (10 Adet)

Sebamed Şampuan Tester 'ları (2 Adet)

Bioxin Şampuan Tester 'ı (1 Adet)

Dermokil Yüz Maskesi (1 Adet)

Güzellik Aynası (Özel el yapımı motifli)

* * *
Son katılım tarihi, 10 Şubat.

Sadece Türkiye içi katılımcılar içindir.

Herhangi bir firma sponsorluğunda değildir. 

Herkese Bol Şansss...




842 yorum:

  1. Zaten severek takip ediyordum şimdi daha keyifli hale geldi okuyucun olmak.Ben de moda ve kozmetik bloğu tutuyorum bu nedenle benzer bloglar ve bloggerları benim için önemli.Mail adresim dolapperisi@hotmail.com 10 Şubat biraz uzak bir tarif olmuş böylece şansım azalacaktır ama kazanırsam sevgililer günü hediyem olur bunlar :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunda en çok görsellerinin fazla ve açıklayıcı nitelikte oluşunu seviyorum, ürün hakknda daha ayrıntılı bilgi sahibi olmamızı sağlıyor, bide yazılarını:))

    Herkese bol şans,

    sumduman@gmail.com
    Sümeyra

    YanıtlaSil
  3. ben de katılayım bari o zaman.

    blogunu uzun zamandır takip ettiğimi biliyorsun. inan eleştiri yapacak bir şey bulamıyorum. çünkü yazıların da fotoğrafların da gayet kaliteli canım...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. gönlübol blogger arkadaşım yeni yıl mutluluklar getirsin sana .takipçinim. ozlem_19881988@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzu beğenerek takip ediyorum ve hediyelerinizi istiyorum. Mailim: zarpandit-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım. ürün anlatımlarını, net ve belirgin fotoğraflamalarını çok beğeniyorum.

    sevgiler...

    kardelen_6497@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. Aaa hediyeler süpeer keşke bana çıksa ama çok şanssızım :)
    farfarafix@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. bloğunu severek takip ediyorum:)parfüm yazılarını dönüp dönüp okuyorum. yararlı olduklarını düşünüyorum. Çekiliş için çok sevindim. Katılmak istiyorum.

    nida_bgnb@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. merhabbaa takipçinim :) +1

    blogger anasayfamda senden bir post görünce çok mutlu oluyorum, sayfanı seviyorum hep böyle devamm et:))

    üç yerde de duyurdum:)
    https://www.facebook.com/seda.gunes.7121614/posts/210272899108252

    https://twitter.com/interndocseda/status/276384247495921664

    http://interndoc.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

    twitterdan da paylaştığım adresten takipteyim. iyi günlerr
    intern.docc@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. Blogun takipçisiyim :) Genel de çekilişler de şansım olmuyor ama bu sefer de denemek istedim :) İçinde çok güzel şeyler varmış çekilişin harikaa. İnşallah bana çıkar umudu ile :)Katılıyorum. Ayrıca bende beklerim ziyarete.

    e-mail: tgcndk@gmail.com

    Blog:http://kuguce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. takipçinim zaten senin :)
    çok güzel hediyeler bunlar,3.yılın kutlu olsun.
    nice senelere
    fusuncotel@yahoo.com
    twitterda duyurdum
    https://twitter.com/CCfusun

    YanıtlaSil
  12. merhbalar öncelikle çok cici hediyeler seçilmiş bayıldım, bloğunu çekiliş olsun olmasın takip ediyorum ve keyifle okuyorum.
    sevgiler mutlu yeni yıllar
    elf_ahmt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. öncelikle 3. yılın hayırlı olsun blogum yokkende takip ediyordum seni hatta o zamanlar takip işini sık kullanılanlara eklemiştim oradan yapıyordum çünkü bilmiyordum :) şimdi benimde blogum var ve blogunu çok kaliteli buluyorum ürün yorumların yazılardaki keyif zaten takipçi sayındanda ne kadar kaliteli olduğu belli sammercem@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. Merhaba takipçinim.Çekilişe katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  15. Aslında ben, twitter dan sizi takip etmeyi daha çok seviyorum.Çünkü,çok makyaj yapan biri değilim,bu yüzden konular -ürünler- pek ilgimi çekmiyor.Ama dediğim gibi twitter daki günlük haliniz ve yorumlarınız beni daha çok çekiyor :)) lâkin hediyeleriz gerçekten çok tatlı bu yüzden şansımı denemek istedim :)

    izleyicinizim, twitter da da takipteyim ve oradan çekilişinizi duyurdum :)
    https://twitter.com/TubaKaykc/status/276389517924126720

    tubakayikci@gmail.com

    YanıtlaSil
  16. Ne cömert bir hediye (: Takipçinim ve katılmak isterim (:
    Bloğunu çok seviyorum, özellikle cilt bakımı konusundaki yazıların ilgimi çekiyor. Bitenler yazıların da okumayı sevdiklerimden.
    gokyuzukokusu@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. 3.yılın hayırlı olsun,nıce nıce yıllar bloguna,takıbındeyım zaten miskin kek:) sevgiler

    YanıtlaSil
  18. blogunun takipçisiyim uzun süredir takip ediyorum..sofi adıyla takipteyim..hediyelerin gerçekten çok güzel.
    sofijuba@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. bu kadar hediyeyi şartsız vermek herkezin harcı değil gerçekden bravo takipçinim blogumda paylaştım twitterdada paylaşıp takipdeyim benim olsunlar :)

    http://tosbaganindunyasi.blogspot.com/2012/12/bol-hediyeli-bir-cekilis.html

    @serra_16

    tosbaganindunyasi@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. Blogununu samimiyetin ve kaliteli yorumların nedeniyle severek izliyorum.

    YanıtlaSil
  21. merhaba, blogunun hem mail hem de blog takipçisiyim. çekilişe katılmak istiyorum. tek söyleyebileceğim örnek aldığım ender bloglardansın... her gün düzenli olarak okuduğum tek ama tek blogsun! yazıların içerik bakımından hem doyurucu hem de net bilgilerle dolu. hiç acaba demiyorum seni okurken, içimden "oha! ne güzel yazmış" diyorum çoğu zaman... çok güzel düşünüyorsun devam et.. :D

    shewgy@gmail.com

    twitterda duyurdum; https://twitter.com/shewgy/status/276398391221710848

    YanıtlaSil
  22. Betül5/12/12

    ürün değerlendirmelerini tarafsız ve başarılı bulduğum bir blogunuz var :)

    hediye de umarım bana çıkar :P

    betuldolay@gmail.com

    YanıtlaSil
  23. Cok guzel bir cekilis olmus blogunu birkac aydir zevkle takip ediyorum oldukca faydali ve zevkli yazilar oluyor Urun tanitimlari ve alisveris yazilari hosuma gidiyor
    Mail adresim iozker@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. blogunun zaten takipçisiydm ama başka şart olmaması çok zarif bi davranış olmuş hediyelerinde blogun kadar güzel :)kendime ve herkese bol şans dilerim:):)
    tn_88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. blogunun zaten takipçisiydim ama daha başka şartlar istememen çok zarif olmuş hediyelerde blogun kadar güzel kendime ve herkese bol şans dilerim:)
    tn_88@hotmail.com

    YanıtlaSil
  26. Öncelikle dopdoluuuu bir çekiliş olmuş :)
    Ne zamandır takip ettiğim hakkında bir fikrim yok, ancak severek takip ettiğim bloglardan biri :)
    Blogumda çekilişten bahsettim : http://mmerwe.blogspot.com/2012/12/cekilis.html
    Facebook sayfamda duyurdum : https://www.facebook.com/Mmerweblogspotcom/posts/476268569083629
    Mail : merve.ozhan_1993@hotmail.com

    Bu durumda +3 (4 hakla) katılmış oluyorum :)

    Sadece çekiliş için takip ettiğim bir blog olmadığı için kendimi şanslı görüyorum açıkçası :) Ürünleri iyi ve kötü yanlarıyla, hoş görselliklerle değerlendiren blog sayısı oldukça az. Bir ürün almadan önce hakkında araştırma yapmayı severim ve acaba bu blogda bir yazı var mıdır diye baktığım birkaç blogtan biri :)
    Ayrıca anlatımın gerçekten çok hoş :)

    YanıtlaSil
  27. blogunuzun takiçisiyim zaten ve beğenerek takip ediyorum. Blogunuz kozmetiklerimi alırken, seçerken rehber niteliği taşıyor, hiç bilmediğim duymadığım ürünleri öğreniyorum:)))
    Buarada bu cidden bomba bir çekiliş olmuş benzeri yok:)
    melislicious@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. bioderma benim olsun:)

    YanıtlaSil
  29. izlemeye aldım
    bloğumda yayınladım
    http://agonya82.blogspot.com/2012/12/hediye-cekilsi.html
    katogorilerin çok güzel çok geniş..
    EMİNE YAVAŞ
    KAZANMAK ÜMİDİYLE...
    emineyvs@gmail.com

    YanıtlaSil
  30. yeliz5/12/12

    bende katılıym be tatlım,malesef facebook ya da twiter kullanmıyorum...blogunun sessiz izleyicinim,bana çıkmaz biliyorum ama verdiğiniz emek ve çaba için teşekkürler,sayenizde güzel ürünler tanıdık, kullandık, sevdik,doğru makyaj yapmayı ögrendik..başarılar.ybakucuk@gmail.com

    YanıtlaSil
  31. İzleyicinim: Damla

    FB: https://www.facebook.com/sweepstakelover/posts/139342806215744

    Tweet: https://twitter.com/sweepstakelover/status/276418683860045824

    Gerek tasarım gerekse içerik olarak gayet başarılı buluyorum blogunu. Ayrıca hediyeler bir harika!

    annabell_lee_dk (at) yahoo (dot) com

    YanıtlaSil
  32. Merhaba seni takip ediyorum.Bloğunda geniş bir kozmetik markası arşivin var ve her zevke hitap ediyor.

    duyqu.m@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. Amanın ne kadar çok hediye! Ne güzeller!
    Blogunu takip ediyorum, aylardır hemde! (:
    Blogunu seviyorum çünkü bir çok makyaj blogundan çok daha iyi fotoğraflar ve swatchlar yüklüyorsun. Gayet açıklayıcı bir şekilde yazıyorsun.
    Umarım bu güzel hediye paketi benim olur!

    supergirlweba@gmail.com

    YanıtlaSil
  34. Blogun hakkinda ne diyim izleyiciniz seviyoruz blogunu. blogumuzun face sayfasinda duyurduk.operiz cocojellyblog@gmail.com sevgiler

    YanıtlaSil
  35. Bloğunu bir süredir takip ediyorum ve çok yararlı buluyorum. Yazılarını okumak çok eğlenceli, bloğunun tasarımı çok şirin. Japon kültürüyle içli dışlı olduğunu söylemiştin bir yazında sana kanım daha da kaynamıştı. Çünkü çocukluğumdan beri zaafım var benim de aynı şeye. Daha konuşsam çok konuşurum ama uzatmıyorum:)

    Hediyelerin de çok hoşlar umarım (Bu konuda çok şanssız olsam da) bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  36. Merhaba, uzun zamandır takipçinim. Yazılarını severek takip ediyorum (:
    banu.199234@gmail.com

    YanıtlaSil
  37. Ben varım izleyicin de oldum! Bloğun hakkında da yorum yapmak isterim ama bu konuda acemiyim :)

    YanıtlaSil
  38. Şahane bir çekiliş.Blogdan uzak kalmış olsam da bu çekilişe kayıtsız kalamadım.Bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum.Yazılar kısa ve öz.Anlatım bozukluğu ve noktalama hatası yok.Buna katlanamıyorum ne yazık ki.Yalnız ürünlerle ilgili daha detaylı fotoğraflar paylaşmanızı tavsiye ederim.
    ozmim85@gmail.com

    YanıtlaSil
  39. Seni blog izleme listemden takip ediyordum ama sanırım öyle olunca üye olmuyorsun. Daha çözemedim. Sayfana üye oldum. Sanırım ilk yorum bana ait. Ben genel olarak bloğundan memnunum. Zaten dediğim gibi takip ediyordum. Belki video ağırlıklı yaparsan biraz daha canlanabilir. Mail adresim: synrismt@hotmail.com Bu arada Çekilişin hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  40. açıkçası senin tarzın üzerine yazan bir çok blog var.
    benim için seni farklı kılan takipçi kitlen büyük olduğu halde hala yerel yani samimi,birebir iletişimi devam ettirebilmen...
    bence bu çok önemli.takipçi sayısını artırıp belli bir noktaya ulaşan bloggerlar assolist edası takınıyor çok ilginç buluyorum bu durumu ki sende böyle bir durum görmedim.....

    çekiliş de çok cazip ayrıca :D
    nabrutebiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. Çekilişin harkulade,bayıla bayıla izleyin oldum bloğumdad duyurdum zevkli,keyifli,iç açıcı bir blog bundan böyle büyük bir mutlulukla izleyceğim
    dmtolcy@gmail.com
    http://demmyden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  42. Bende katılmak istiyorum. Umarım şans bu seferler bana güler :)
    Bu sekilde bir çekiliş yaptığınız için tebrik ederim. Herkese bol şans :)

    gorgeousofmyworld@gmail.com

    YanıtlaSil
  43. selam srpilhan ismiyle takipteyim
    blogda duyurdum http://makyajhilesi.blogspot.com/2012/12/miskin-kek-buyuk-kis-hediye-cekilisi.html
    twitte duyurdum
    https://twitter.com/Skocaili/status/276444708983676929
    facede duyurdum https://www.facebook.com/#!/srpilhan/posts/138807169603062
    hatta g+ ladım
    iletişim adresim ise
    srpilhan@hotmail.com
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  44. Merhaba takipçinizim :)
    Blog + Facebook + Twitter'da duyurdum

    Blog duyurum: http://oceciklerim.blogspot.com/2012/11/cekilis-haberi.html

    Facebook duyurum http://www.facebook.com/eliifnurunlu/posts/391051880979293

    Twitter duyurum https://twitter.com/EliifNur/status/276447001485393920

    Herkese bol şans diliyorum ama en çok bana şans olsun :)

    YanıtlaSil
  45. merhabalar, takipçinizim ve çekilişe katılmak istedim.

    blog hakkındaki düşüncelerime gelince; yeni misafir oldum ama ilk izlenimlerimi paylaşabilirim. bi kere çok ferah, sanırım ben açık renkli blogları okumaktan hoşlanıyorum(: ürünleri anlatış biçiminizi çok sevdim; kullanıp sizin de olumlu bahsettiğinizi gördüğüm bi iki ürünle karşılaştım; bundan sonra olumlu gördüklerinize olumlu bakmam için referans oldular. görseller çok açıklayıcı. ama anlamadığım bişey var; belki oje kullanmadığım için. neden tırnağınızın ortasından başlıyorsunuz sürmeye? (bkz: en alakasız noktaya takılan okuyucu)

    YanıtlaSil
  46. Tatlım bloğunu epeydir takip edyorum. Okmak çok keyfili geliyor tam ilgi alanım olan konularda yazıyorsun bu yüzden bloğunu seviyorum .) İlayda'dan Hobiler adıyla izleyicinim. Bloğumda bir fotoğrafla duyurdum http://ilaydadanhobiler.blogspot.com/2012/12/miskin-kekten-kocaman-bir-hediye-paketi.html
    Çekilişine bayıldım hediye ettiklerinin hepsi çok zevkli ve kullanışlı kazanmayı çok ama çok isterim =)
    İlayda ERTUĞ
    superisi1992@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Renkli yazılarla düzenlenmiş bir blog olması çok hoşuma gitti açıkçası çok cicili bicili şeyleri sevmesemde kullandığın hareketli animasyonları sevdim.. uzun zamandır takip etmediğim için içeriklerin hakkında tam bir bilgim yok.. 1907suPer olarak twitterda bahsediyorum çekilişinden herkese bol şans.. mail adresim gokceeemm@gmail.com

    YanıtlaSil
  48. https://www.facebook.com/biscmltmzl,
    https://twitter.com/cmltmzl bu iki adresten çekilişini duyurdum,cmltmzl adı ile izliyorum seni,cmltmzl@gmail.com mail adresim,bloğunla ilgili yorumum tek kelime ile süper

    YanıtlaSil
  49. Ben de geldim, doğum günüm bugün,bugünün şansına çekilişlere göz atayım derken ışınlanıverdim ama nasıl daha önce izlemeye almadığımı bilemiyorum,çünkü yabancı değilim blogunuza,kısmet:)

    asabibakire@hotmail.com

    Bizim de bir kitap çekilişimiz var,isterseniz buyrun:) Sevgiler

    YanıtlaSil
  50. ben de varım :)

    blogumda duyurdum. tarihi epey uzun bekle bekle bitmez şimdi bunca zaman :)
    sevgiler

    http://supercellma.blogspot.com/2012/11/cekilis-haberleri-vol-bilmem-kac-1.html

    YanıtlaSil
  51. Merhabalar blogunu uzun bir süredir izlemedeyim çok şirin bir blogun var bence çekişini facebook ve twitterda duyurdum
    http://www.facebook.com/busraersarac/posts/538823676146057
    https://twitter.com/adriana_1983
    Gülsüm Büşra Canlı
    busraersarac@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. arkadaşlarımdan ve onların arkadaşlarını takip ederek bloğuna ulaştım çok hoş ve güzel bir bloğun var artık bende takipçinim ;)

    zeynebinsandigi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  54. Herhangi özel bir şey söylemeyeceğim. Fikirlerini okumayı sevdiğim için bloğundayım. (:
    https://twitter.com/AudreyKawaii/status/276474310623903745

    nowaydown@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. wow gördüğüm en güzel çekilişlerden bitanesi
    gözüm gönlüm açıldı :)))
    ufak bir bebeğim var çok giremesemde blogunu zevkle inceliyorum kafam dağılıyor:)
    umarım bu güzellikler benim olurrrr !
    ezg.dalga@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. ceyda çakmak
    muhlisceyda@hotmail.com
    uzun zamandır izleyicinim canım yayın akışının takibindeyim =)
    kullandığın ürünleri negatif yada pozitif olarak bizlerle paylaşman çok hoş benim bu çok hoşuma gidiyor ürün alımlarımı etkiliyorsun ;)
    http://ceylis.blogspot.com/2012/12/sartsz-cekilis.html
    https://www.facebook.com/muhlisceyda/posts/391607637585699
    https://twitter.com/kovakadiniyim/status/276493518741049344

    YanıtlaSil
  57. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  58. Çok uzun zamandır takip etmiyorum seni o yüzden fazla yorum yapamıycam :)
    sansmelegim15@gmail.com
    izleyicinim
    https://twitter.com/mmanolya/status/276555418183032834 twitterda paylaştım :)

    YanıtlaSil
  59. merhaba,
    bloğunu severek takip ediyorum, yazılarını samimi ve içten buluyorum.
    Şeyda
    gokceseyda@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. https://twitter.com/Cigogo burada ve https://www.facebook.com/SheedaGokce burada duyurdum seni de takip ediyorum ilk yorumda yazmayı unutmuşum da .....

    YanıtlaSil
  61. :) ilk katılan benmiyim diyorum etrafıma bakınıyorum:) ben bu hediyeleri çokkkkkkkkkk istıyorum bayıldım hepsine şartlarda tam bana göre bloğum face fılan yok izleyıcımdım eskılerden miskin kekin:) umarım benım olur allahım güzel hedıyeler
    ceren
    mavidukkan@gmail.com

    YanıtlaSil
  62. blogu yaklaşık 6 aydır her gün mutlaka okuyorum. içeriğinden ve samimi yorumlarınızı hakikaten çok çok çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  63. Bi dolu şart öne sürerek bu çekilişi hazırlaman çok takdire şayan gerçekten de.Ben zalten izleyicinim.Samimiyetle izleyici sahibi olmak hiç bir şeye değişilmez.Öncelikle bunu belirtmek istedim.
    Bloğun kozmetik alışverişimde bana rehberlik eden bloglar arasında başlarda yer alıyor.Ürün hakkındaki gerçek tecrübelerin paylaşımı en büyük rehber oluyor.Bunu da fazlasıyla gerçekleştiriyorsun.
    Bir bloğun sadelikle abartıya kaçmadan paylaşım yapması,samimiyeti önemli ve bunu senin bloğunda buluyorum.
    Düşüncelerim bunlar.Takipteydim,takipte olmaya, yeni postlarını gördükçe okumaya devam ;)
    birdysevda@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Gerçekten bir çok ürünle blogun sayesınde tanıstım hem urunler hakkında verdıgın bılgı hemde kendı yorumlarınla, bu gerçekten hoş bişi cunku çoğu ınsanın bu urun nasıl acaba? dıyıp araştıracak vaktı olmuyor ki bende onlardan bırıyım fakat senın yorumlarına guvendiğim için tereddüt etmeden ıcım rahat bır sekılde tavsıyelerıne uyarak urunu alıyorum böyle bır kolaylık sağladığın için sağol...yolun her daim açık olsun....sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mailimi eklemeyi unutmuşum...:) aryadoremi62@gmail.com

      Sil
    2. aryadoremi62@gmail.com

      Sil
  65. Bayıldım bu hediyelere. Bende şansımı denemek istiyorum... İnşallah bana çıkarr.. =(
    İzleyiciniz oldum..

    Face sayfamda herkese açık bir şekilde çekiliş linkini paylaştım..
    http://www.facebook.com/ebru.afsin.9/posts/504249929595904

    Bloğumda görselli duyuru yaptım..
    http://ebru504.blogspot.com/2012/12/cekilisler.html

    Ebru Afşin
    ebru_afsin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  66. Merhabalar,

    Blogunuzu bir süredir ilgiyle takip ediyorum. Daha önce bir yorum yapmamıştım ama hediyeleri görünce daha fazla dayanamadım :). Kozmetik bloglarını takip etmek son zamanlarda bir hobiye dönüştü benim için. Bloglardan edindiğim bilgilerle daha bilinçli alışveriş yapıyorum.

    Sizin anlatımızdaki sadelik ve akıcılık, isabetli kelimeler seçiyor olmanız blogunuzu okunur kılıyor benim için. Siz paylaşımda bulunduğunuz sürece de takipte kalacağım sanırım :).

    mailim: esunata@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. blogunu tesadüfen gördüm ve izlemeye aldım. çok cici ve keyifli bir blog bana göre. hediyeler ise şeker gibi (: katılan herkese bol şans dilerim.
    aslicotala@gmail.com
    bende beklerim: aslinindunyasii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  68. Listeyi okurken yoruldum :))

    Öncelikle yazayım; blogunu objektif yorumların, cilt bakımıyla ilgili verdiğin güvenilir bilgiler ve bu işi çok severek yaptığını hissettiğim için takip ediyorum. Burayı okumak bana her seferinde keyif veriyor :)

    Bu devasa hediye paketi için şimdiden -herkes adına- teşekkürler! Sevgiler, Başak

    surdarcenciel@gmail.com

    NOT: Blog izleyicinim (basakcelik) ve Twitter'da duyurdum :) (https://twitter.com/basakvecinar/status/276587155416043520)

    YanıtlaSil
  69. BVÇ sayesinde haberim oldu, şansımı denemek isterim.
    Şenay

    senaycetinkol@gmail.com

    YanıtlaSil
  70. GÜNAYDIN ŞEKERİM :)YORUMA GEREK YOK ASLINDA BLOGUN TAKİPÇİSİYLE BİRLİKTE ALMIŞ BAŞINI GİDİYOR :) BUARADA BENDE ÇEKİLİŞ YAPICAM BUGÜNDE YARINDA KOYARIM POST U SENDE KATILIRSAN SEVİNİRİM :)
    hermiscolak@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. Merhaba, cömert bir çekiliş olmuş gördüğüm kadarıyla :)
    Halihazırda izleyicinizim, hediyelere de talibim..
    Twitterda duyurdum;
    https://twitter.com/flzpink/status/276591040914407424
    filizpink@gmail.com

    YanıtlaSil
  72. hediyelerin süper =) blog da görsellerin ve paylaşımların çok başşarılı

    herkese bol şans

    isinsusel@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. merhaba.izleyicinizim ve katılmak istiyorum.bloğunuzda en beğendiğim yön "gelecek yazılar" diye bir bölüm olması.
    yanasip10@gmail.com

    YanıtlaSil
  74. CANIM merhaba izleyicindim zaten bayıldım ben bu büyük kış çekilişine çok güzel ciciler var tam benlikmiş doğum günüm hatrıma bana çıkmasını ümit ediyorum :D
    **ben çok beğeniyorum blogu okuyorumda zevkle öyle herhangi bir ricada bulunmıcam sen güzel anlatıyosun.

    https://twitter.com/hayaldiniz/status/276606744984182784

    https://www.facebook.com/home.php#!/hayal.diniz/posts/126593554165655

    sevgiler hayal
    altasmetal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  75. ayyy cok guselll ızleyıcınımm bendee kazanmak ısterımm kısss ..

    YanıtlaSil
  76. zaten takipçinizdim ürünler hakkındaki doğru tespit ve yorumlarınızdan dolayı bir ürün almadan önce mutlaka inceliyordum bakalım kullanmış mı diye :D:D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  77. merhabalar

    beyzam1989 ismiyle izleyiciniz oldum


    http://hayattaherseyburda.blogspot.com/2012/12/guzel-hediyelere-bakar-msnz.html duyurumu yaptım

    bana çıkması dileğiyle:)

    e mail beyzam1989@hotmail.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  78. merhaba bende katılmak ıstedım bu guzel cekılıse..
    blogunla yenı tanıstım ama kalplerine bayıldım kalp asıgı bırı olaraktan..=)
    blogunun ızleyıcısıyım ve face sayfamda duyurdum..
    https://www.facebook.com/cicibici.seyler.9/posts/505485892819491
    şans benden yana olsun ıstıyorum..=)
    cicibiciseylerr@gmail.com şeyma akbulut.

    YanıtlaSil
  79. uzun süredir seni takip ediyorum , izleyicinim yani.
    keyifle takip ettiğim bloglar arasındasın sayfa dizaynını ve banner ini seviorum miskincim;)

    sevgiler
    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. selam izleyicinizim
    duyurularda tmm
    blog:http://yagmurdamlam-pelin.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html
    twitter:https://twitter.com/77pelin/status/276623346832125952
    facebook:https://www.facebook.com/pelin.dmrl/posts/126280240863364
    ppelin.77@hotmail.com

    YanıtlaSil
  81. Hediyeler süpermiş..Ayrıca bu güzel blog takip edilmez mi hiç :) Mail adresim: ugurlu.hediye@gmail.com

    YanıtlaSil
  82. merhabalar hediyelerin harikaa :) izleyicinim. blogumda duyurdum
    http://pekbilmis.blogspot.com/2012/12/katldklarmm.html
    mail:er_a_kon@hotmail.com
    benim olsunlaaarr :D
    Benimde çekilişim var beklerim
    http://pekbilmis.blogspot.com/2012/11/hediyelerim-vaaarr.html

    YanıtlaSil
  83. slm hediyelerinize bayıldım izleyicinizim kampanyanızı facemde duyurdum linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  84. şartsuz şurtsuz çeliliş miiii^^....bu bi mucize olsa gerek ehehe...ben de şansımı deniiim...bi seneyi aşkındır bloğunu takip ediorum...samimi tarafsız ve işe yarar bilgiler verdiğini düşünüorum...o helokitiler benim olsuuuun lütfeeeen die de eklemeden edemiorum ihihi...herkese bol şans...şirin kal^^

    egursoydr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  85. mrb sizi severek takip ediyorum ürünleri yorumlamanız cok hoş dikkate alıp ürün aldığım oluyor hediyeleriniz cok güzel en cok isteyenin olsun inş:)
    elabektas1986@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. merhabalar
    takip şartı yok demişssiniz ancak uzun süredir zaten sizi takipteyim.
    çekilişinizi de 3 ayrı yerde duyurdum.
    http://www.facebook.com/ligh.pink/posts/226851750781538

    http://ffb6c1.blogspot.com/2012/12/cekilislermekilisler-bes.html

    https://twitter.com/lightpink__/status/276636241498361856

    sevgiler.
    ffb6c1@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. Adsız6/12/12

    MERHABA BLOĞUNUZU UZUN ZAMANDAN BERİ SEVEREK OKUYORUM.ŞANSLI OLAN KAZANSIN DİYORUM mailim:sevilaydogantekin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  88. merhabalar blogunuzu bu cekilişsayesinde gördüm ve anlatımınız çokhoşuma gitti.bundan sonrada okuyacağım bloglararasındasınız:)

    ayrıcahediyelerinizde çok güzeller.inş benımolurlar..sevgiler
    f_aycan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  89. Blogunun Takipçisiyim ve blogumda çekilişini duyurdum
    http://secretjanjan.blogspot.com/2012/12/cekiliss.html

    Facebook ve Twitterım olmadığı için oralardan duyuramıyorum

    YanıtlaSil
  90. Çok güzel ve dolu dolu bir çekiliş hazırlamışsın tebrik ederim. Bloğunu gördüğüm zamandan beri takip ediyorum ve çoğu yazını merakla okuyorum.Hiç bozma aynen devam :D Çekilişine katılmak istiyorum.

    Begüm Yavuz
    beriabegumy@gmail.com

    YanıtlaSil
  91. Merhabaa :) blogunu çok uzun zamandır takip diyorum kendi blogum yokken ve sadece blog okuyorken de takip ediyordum. Bence çok ayrıntılı ve bilgilendirici yazıyorsun,görseller de çok güzel. Emek verdiğin belli. Ve bu kadar ürün görünce aman tanrım dedim açıkçası:D blogda duyurdum
    http://tamtakiykuyubakiy.blogspot.com/2012/12/kocamaan-bi-cekilis-var.html

    ipekalan2000@hotmail.com dan ulaşabilirsin bana:)

    YanıtlaSil
  92. Merhaba ben de geldim blogunu yeni keşfettim izlemeye aldım ve bundan sonra hep buralarda olucam :) harika hediyeler seçmişsin ben de talibim.
    havva_vtnsvr@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. merhaba hediyelere bayıldım katılmak isterim :)

    Şart yok demişsiniz ama bu çekilişi duyurmamak olmaz :)

    http://www.facebook.com/emine.parlakbudakkuran/posts/467082430025838

    http://acruxm.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html

    https://twitter.com/parlakbudk/status/276658789468475392

    emine kuran
    gulumse.simdi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  94. Adsız6/12/12

    merhaba,
    güzel bir makyaj blogu seninki ama ben isminden dolayı buldum miskin kek harikaaa :)))
    çekiliş için mail adresim meralumeral@gmail.com
    meral..

    YanıtlaSil
  95. Adsız6/12/12

    şimdi takipçin de oldum :))
    meralumeral@gmail.com

    YanıtlaSil
  96. selam takipcinim
    bloğumda duyurdum
    http://tatlimerak.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html
    facede duyurum
    http://www.facebook.com/home.php#!/permalink.php?story_fbid=450994451624758&id=1374985497
    hayriss87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  97. selam muhteşem bir çekiliş nasıl duyurmam bukadar eliaçık çömer insanı herkes tanısın istedim bloguna bayıldım çok sıcak hayırlısını diliyorum paylaştığım linkler http://miskinkek.blogspot.com/2012/12/buyuk-kis-hediye-cekilisim-art-yok.html?spref=fb https://twitter.com/AsiyeDemiral/status/276685784684318721 asiyeuzundemiral@hotmail.com sevgilerimle

    YanıtlaSil
  98. üye oldum
    izleyicinim , kazanmayı çok isterim.
    http://www.facebook.com/neseege
    Neşe Kılavuz
    neseege@mynet.com

    YanıtlaSil
  99. çook güzel ürünler umarım kazanırımmm :) blogun harika yeni keşfettim takipteyim. mail; simgeyilmaz25@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. tesadüf karşılaştım şansımı denemek istedim. bloğu takibe aldım. Bloğununda gezindiğim zaman bi düşüncem olabilir malesef şuan için bişey yazamıyroum :) zummra@mynet.com

    YanıtlaSil
  101. çok kısa bir zaman önce izlemeye almıştım. samimi yazışınız dikkatimi çekti. çünkü blog aleminde eskisi kadar objektif yazı yazan kalmadı. herkes firmalardan koparacagı ürünler için fake post giriyor. umarım bu samimiyetinizi kaybetmezsiniz. hiçbir koşul sunmadan hediye çekilişi yapmanız ise gerçekten çok cesur ve cömertce..
    sevgiler
    s.

    YanıtlaSil
  102. mrb.tüm şartlarınız yerine getirilmiştir kampanyaızı fecebook sayfamda paylaştım linkim;http://www.facebook.com/zeynep.ustun.7921
    zeynepustun3442@hotmail.com/zeynep üstün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadınız galiba, hiç şart yok..

      Sil
  103. Makyaj ürünleri konusunda çok bilgilendirici şeyler var elinize sağlık :)))
    kiyafet_askisi@hotmail.com
    şeyma oğuz

    YanıtlaSil
  104. Blogunuzu cok begenerek takip ediyorum..twitterda takipcinim hediyeler super bayildimm

    YanıtlaSil
  105. Sizi ve blogunuzu severek takip ediyorum hediyeler muhtesem hepsi benim olsun:-)

    YanıtlaSil
  106. merhaba bloğunu cangz adıyla takipteyim.Bloğunu içten ve neşeli buluyorum.Makyaj ürünlerini bloglardan takip ettiğim için senin bloğundan da çok faydalanıyorum.https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=444165962298757&id=100002888843187
    http://incitanesi-cangz.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html
    https://twitter.com/cangz33/status/276755139841380352
    emnklc@gmail.com

    YanıtlaSil
  107. merhaba izliyorum bloğunuzu
    siz istemesenizde facebook blog ve twitter de duyurularımı yaptım
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=379378275489819&id=731717590
    https://twitter.com/1904dwt/status/276755454368030720
    http://derinceece.blogspot.com/2012/12/miskinkek-cekilisi.html
    bloğunuz hakkında söylemek istediklerime gelince yenilikleri yakınen takip edebildiğim uslubu hoşuma giden rengarenk dolu dolu blog gibi blog diyebilirim..
    sevgiler..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  108. Burcu adıyla blogunun takipçisiyim.Blogunu çok beğendim.E-mailim brcmtl@gmail.com Çekiliş hediyelerine bayıldım.https://twitter.com/brc_brcmtl duyuru yaptım.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  109. Burcu adıyla blogunun takipçisiyim.Blogunu çok beğendim.E-mailim brcmtl@gmail.com Çekiliş hediyelerine bayıldım.https://twitter.com/brc_brcmtl duyuru yaptım.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  110. Takipçinim blogumda duyurudm:http://budurcekilis.blogspot.com/2012/12/miskin-kekden-cekilis.html
    BLOGUNU SVEİYORUM ÇÜNKÜ AHUDUDUYU SEVERİM:p
    Çünkü böyle her gün 5 post yapan bloggerla hayranım

    YanıtlaSil
  111. http://www.facebook.com/profile.php?id=1157229737
    izleyicinim
    https://twitter.com/AkdeniZZZZzzzz
    paylaştım
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/
    oğuz akdeniz
    akdenizzzzzz@gmail.com

    YanıtlaSil
  112. Adsız6/12/12

    Merhaba,bloğunuzu mail ile takip ediyorum.Hediyelerinize bayıldım,umarrım talihli ben olurum,twiter ve facebookta duyurunuzu paylaştım
    mail:dilekkoman@yahoo.com.tr
    twiter:dilekatilgan
    facebook:Dilek Atilgan Koman

    YanıtlaSil
  113. Ayyyy bende varım :) Seni severek takip ediyorum ve çok beğeniyorum blogunu :) İzleyicinim zaten uzun zamandır.

    gunlukmakyaj@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. https://twitter.com/arwenfiliz/status/276769124577861632
    https://www.facebook.com/arwenfiliz/posts/137523623066010
    bayıldım bu güzel çekilişine :) umarım hediyelerin benim olur :)
    filiz özkan
    arwenfiliz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. Blogunu çok severek takip ediyorum :)ve çekilişe gerçekten ba-yıl-dımmm (Takipçinim :))

    ezgieerdogan@gmail.com

    YanıtlaSil
  116. Merhaba,blogunuzu kısa bir süredir takip ediyorum ama şimdiden çok beğendim nerdeyse tüm postları okudum bir çırpıda :) Tasarım,resimler,detaylı anlatışınız ee daha ne olsun di mi ? Yazılarınızın devamını bekliyor olucam :)

    YanıtlaSil
  117. merhaba twitterda paylaştımmm https://twitter.com/yagmurvil blog harika makyaj ağırlıklı olsun dıylar olsun arasıra kombinler yapın bolbol fotoo vildan yanmaz vilmur@mynet.com

    YanıtlaSil
  118. Ece gürbüz
    ecegurbuz1347@hotmail.com

    Tek diyebilceğim Alışverişkolik bir blog/bloggersın daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  119. canım bloğunu yenı kesfettım renklı cok bılgılendırıcı ve dınamık buldum ck guzell takıpteyım melikeabayli@hotmaiil.com melike018@gmail.com

    YanıtlaSil
  120. hayırlı olsun o zaman :)
    facebookda paylaştım linki:
    https://www.facebook.com/kovakadiniyim.ben
    hesabım herkese açık.

    mail: kovakadiniyimben@gmail.com

    YanıtlaSil
  121. Blogun pek kıvamında bence :)
    Zaten takipteyim ama birçok kişi için şartsız çekiliş daha iyi olmuş..
    secil-unal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  122. blogun küçük bir çocuğun hayal dünyası kadar zengin ve bi o kadar renkli,cıvıl cıvıl... :):) uzun zamandır blogunu takip ediyorum... seviliyorsun....:D:D:D greeneyes_-52@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. izleyicinim
    kampanyayı faceimde duyurdumm
    http://www.facebook.com/cicikan


    twitterda duyurdum
    http://twitter.com/#!/cicikan
    nihal kuru
    nihal_kuru80@mynet.com

    YanıtlaSil
  124. uzunn zamandır keyifle takip ediyorum yazılarını..ürün tanıtımların benim için belirleyici oluyor.
    ve çekilişinde oraya tıkla, buraya zıpla, iki takla at, şurda duyur yapmadığın için katılıyorum,
    :) teşekkürler..

    Kybelebasaran@gmail.com

    YanıtlaSil
  125. Blogunu severek takip ediyorum uzun zamandan beri. Hatta beni blog açmaya teşvik eden yazılarınız oldu diyebilirim ve bu arada http://pekhanimpekhanimcik.blogspot.com/ ile ben de burdayım.

    Çekilişi blogumda ve twitterda(@PekHanimcik) duyurdum.

    YanıtlaSil
  126. Merhaba Miskinkek,

    Blogunu izliyorum ve aynı zamanda takipçinim.

    Bence hediyeyse bu zaten şart şurt olmamalı beni takip et, sayfamı beğen, yorum yap, arkadaşına söyle tarzı eylemleri çok yapmacık buluyorum. Eğer maksat hediye vermekse bu karşı tarafı sevindirmek olmalı zaten kendi çıkarı için uğraşmamalı insan. Zaten sanada böyle bir etkinlik yakışırdı, yazılarını beğenerek izlemeye devam edeceğimden emin olabilirsin.
    Şimdiden iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  127. Selen7/12/12

    merhabalar, bloğunu tam 1 yıldır takip ediyorum hergün gelip post girmişmisin diye bakıyorum ama son zamanlarda baya arayı açtığın içinde, içten içten sitem etmiyor değilim düşüncelerimi paylaşmak istedim.Bunun dışında oldukça görselli ve şirin bir bloğun var ürünler hakkında fikirlerini belirtirken de gayet açıklayıcı ve net ifadeler kullanman hoşuma gidiyor.Sağlıcakla kal.
    soffie3@gmail.com

    YanıtlaSil
  128. Merhaba:)
    Harikaaa bir çekiliş, bayıldımm, umarım kazanan ben olurum:) Blogunu uzun zamandan beri severek takip ediyorum, her şey çok güzel:)
    Zaten izleyicindim. Blogum yok, twitter da AsumanAyse adıyla seni takibe aldım. google+ da da asumanasuyum Ayse olarak izleyicin oldum.
    Çekilişi face, twitter ve google+ da duyurdum.
    http://www.facebook.com/asuman.asu.3110/posts/529745780371442
    https://twitter.com/AsumanAyse/status/276999672910983168
    https://plus.google.com/114975953619302252714/posts/VPBrY5H55Xi?hl=tr
    asumanasuyumm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  129. bu kek çok tatlı,afiyetle okuyoruz :)
    ergene.merve@gmail.com

    YanıtlaSil
  130. Bloğunu beğenerek takip ediyorum..
    bridget.bjk@gmail.com

    YanıtlaSil
  131. Adsız7/12/12

    çok bonkörsünüz düzenlitakip ettiğim sayfalardan biri sayfanız umarım bana çıkar..
    zahide yıldırımoğlu
    zahide0705@hotmail.com

    YanıtlaSil
  132. Telefonumdaki sınırlı net imkanımla bile okumaktan kendimi alamadığım bir blog :)
    Merve Erik
    merve-0811@hotmail.com

    YanıtlaSil
  133. Merhabalar şahane bir çekiliş olmuş:) uzun zamandır takipçinim zaten ve hiç unutmam blogumu ilk açtığımda izlemeye alıp ilk destek verenlerden biri olmuştun, bu yüzden benim için anlamın bir çok bloggerdan farklı:)

    Blogunda hakkındakş görüşlerim bence gayet ayrıntılı yazılar yazıp, kaliteli fotoğraflar kullanıyorsun, benim bile örnek almam gereken bir özellik bu:)

    Ben yine de twitterda duyurdum, 7-24 makyaj adıyla.

    makyaj7-24@hotmail.com

    Sevgiler.
    Aysel.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  134. merhaba lilish lilish olarak izleyicinizim ve blogunuzu abartısız çok iyi buldum keşke bende sizin kadar tecrübeli bir blog yazarı olabilsem.Hediyelerizde çok cömer ve şartsız olması süper ben tabiki duyurdum.
    http://lilish34.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html
    https://twitter.com/Lilish34/status/277046431578193921
    https://www.facebook.com/aylin.kaba.9/posts/564044290279280
    şanslı olmak dilegiyle sevgiler:)
    lilish34@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. Güzel bir blogunuz var,yeni keşfettim takipteyim.Umarım bana çıkar :)
    cemre_rose@hotmail.com

    YanıtlaSil
  136. bloğunuzu takipe aldım.
    ürün tanıtımlarınızı cok begendım bence cok basarılı :)
    çekilişinizide twiterda duyurdum
    https://twitter.com/Birguldmr

    be23100@hotmail.com

    YanıtlaSil
  137. mrb izleyicinim ve bndan sonra takipçinim güzel bir blog.
    bende blogumda duyurdum http://sibosunbali.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html

    sibel uymaz
    sibosss.90@hotmai.com

    sevgiler

    YanıtlaSil
  138. blogunu ve sizi twitterdan takip ediyorum hediyeler şahane hepsi umarım benim olur..aycinaly@gmail.com

    YanıtlaSil
  139. Merhabalar, blogunuzu ve sizi takip ediyorum çok hoş,insanı bilgilendiren neşeli samimi bir blog. Çekişiniz ise süper gözüküyor. Twitterda sizi takip ettiğim hesabımla da duyurdum https://twitter.com/bukaries/status/277060088185888768

    İsmim Buket ve mail adresim guzellikkutusu@gmail.com

    İyi çekilişler :)

    YanıtlaSil
  140. Haftalar öncesinde adres değişikliği yüzünden takip etmeyi bırakmıştım şimdi açığı kapatmaya çalışıyorum. 3 gündür bütün postlarını okuyorum. Doğal ürünlere düşkün olman,ulaşılabilir markaları anlatman,objektif olman bir çok blogtan ayırıyor ;) İlk defa kozmetik blogunda çekilişe katılasım geldi. Yılbaşı sepeti gibi cıvıl cıvıl. Takipçin oldum gibi pek anlamıyorum ama sorun değil kısmetse tek hakla da çıkıyor zaten ;)

    sedaesenors@yahoo.com

    YanıtlaSil
  141. Merhaba:)Öncelikle blogun hakkında henüz yorum yapamıyorum çünkü blogunla yani seninle yeni tanıştım ve başarılarının devamını dilerim. Çekilişine katılıp şansımı denemek istiyorum bende :)
    İzleyicin oldum ve,google+ çevrelerime ekleyip paylaştım.
    Twitterda takipçin oldum(@tugcedmr92) ve çekilişini duyurdum.Ayrıca Facebookta çekilişini duyurdum.

    Paylaşım linkleri

    Google+
    https://plus.google.com/110535207808570406953/posts/4QKBSwMfJma

    Facebook
    http://www.facebook.com/tqc.butik/posts/300497606716581

    Twitter
    https://twitter.com/tugcedmr92/status/277067746615906304

    Tuğçe Demir
    tqc.dmr92@gmail.com

    YanıtlaSil
  142. Adsız7/12/12

    merhaba blogunuz şahane. çekilişiniz de öyle.benim blogum yok. ama katılmak istiyorum.
    e postam : yassi.darrk@hotmail.com ismim : ayten teşekkürler.

    YanıtlaSil
  143. Merhaba, hediyeleriniz blogumda duyurdum
    http://zz89.blogcu.com/miskinkek-cekilis-yapiyor-10-subat-son-gun/13254098

    Sayfanızı tesadüfen keşfettim ve Miskinkek ismi çok orijinal geldi :)
    Takibe de aldım.

    mail: dreaming20071@gmail.com

    YanıtlaSil
  144. Adsız7/12/12

    muhteşem bir blog umarım ben kazanırım iyigünler. damla_sensiz_1994@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. Adsız7/12/12

    ayyyyy bende istiyorum.:) çok güzelsin sende blogunda. e mailim de: berenakbil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. merhaba izleyicinim.bende katılmak istiyorum.aslihan-93@hotmail.com

    YanıtlaSil
  147. Merhaba

    blogunla çok yeni tanıştım. blogunun tasarımına bayıldım, fotoğraflaman çok güzel ve içeriğini samimi buldum.

    çekilişine katılmak isterim

    kiyida yazar olarak takipteyim

    twitter'da
    https://twitter.com/ruveydacann/status/277085522680233985

    facebook'ta
    http://www.facebook.com/ruveyda.turk.756/posts/388604287891456

    kiyidayazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  148. slm izleyicinim
    bu güzel etkinlik için sizi kutlarım
    http://mehpare01-ayparcasi.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html
    https://www.facebook.com/mehpare.olmesek.1/posts/449248925122248
    https://twitter.com/01mehpare/status/277088083441246209

    mehpare01@gmail.com
    mehpare ölmesek

    YanıtlaSil
  149. Blog tasarımınız çok hoş, blogunuzu yeni keşfettik :)Sanırım sürekli baktıklarımız arasında yerini alacak :)

    berryandcherryinferry@gmail.com

    YanıtlaSil
  150. merhaba benim blogum yok izleyicin oldum hediyeker harika sevgiler...

    kubra bastug
    mavimorlacivert@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. Adsız7/12/12

    Merhaba,
    Uzun süredir bloğunuzu takip ediyorum, izlemeye de aldım..Çekilişe katılmak istiyorum, yeni yıla girmeden umarım şans benden yana olur;)

    aysegul_drummer@hotmail.com

    Sevgiler,
    Ayşegül

    YanıtlaSil
  152. Adsız7/12/12

    Blog sahibi olmadan blogları takip eden biri olarak çekilişini çok çok beğendim ilk önce bunu söyleyeyim,hediyelerin gerçekten harika :) Meyveli bakım kremlerini araştırırken blogunu buldum ve hatim ettim.Almak istediğim pek çok ürün hakkında bilgi sahibi oldum sayende,teşekkür ederim :)
    adresim iyfibre@hotmail.com
    twitterda paylaştım https://twitter.com/abes92/status/277117372169605122

    YanıtlaSil
  153. Merhaba bende bloğunuzu yeni keşfettim ve gerçekten güzel bir bloğa benziyor.İzleyicinizim. :) Twitterda takipçinizim twitterda kullanıcı adım: __over__again__ çekilişinizi bloğumda ve facebook'ta duyurdum linkler: https://www.facebook.com/aysenur.coskun.7/posts/437108539678377 http://mathmazhel.blogspot.com/2012/12/yeniden-cekiliss-cok-guzel-bir-cekiliss.html
    Ayşenur COŞKUN
    gsli_aysenur_32@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. takipçinim ve hediyeleri kazanmak çok isterim :D
    coralsfashion@gmail.com

    YanıtlaSil
  155. Blogunu ilk okuduğumda bu kadar kozmetik ürününü nasıl kullandığına hayret etmiştim.Aldığın ,kullandığın ürünler hakkındaki yorumların çok güzel.Yorumlarınna bakarak ben de birkaç ürünü denedim.Kokucuklar hakkında yazdığın yorumlardan da çok faydalandım.Bunun için teşekkür ederim sana.
    Blog ismi de çok hoş.
    nrykzn64@gmail.com

    YanıtlaSil
  156. Blogu ilk okuduğumda bu kadar kozmetik ürününü nasıl kullandığına şaşırmıştım.Biten kozmetik ürünlerimi almadan önce bloguna bakıp yorumlarını okuyordum.Bunun çok faydası oldu.Kokucuklar hakkında yazdığın öneri ve yorumlarıdan da çok faydalandım.Bunun için teşekkür ederim.Blogun ismi de çok güzel...

    YanıtlaSil
  157. Bu arada mail adresimi yazmayı unuttum.nrykzn64@gmail.com

    YanıtlaSil
  158. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  159. öncelikle bayıldım :) hiç bir talebin olmamasına rağmen takipçin oldum hediyeler süper merak ettiğim ürünler:) ve duyurmaya kıyamadım nedense daha fazla kişi katılacak diye :)
    (meltem arda.. mltm13@gmail.com)

    YanıtlaSil
  160. Merhaba,
    Blogunun zaten izleyicisiyim: TANNESİ
    Blogumda duyurdum: http://hernefesalisimizbayramdi.blogspot.com/2012/12/miskin-kekten-cekilis-var.html
    Twitter'da izleyicinim: @Tannesi
    Twitter'da da duyurdum: https://twitter.com/Tannesi/status/277140048674177024
    hokibogiqe@gmail.com

    Blogunda kocaman ve net görselleri, detaylı, titiz ve düzenli anlatım tarzını seviyorum. Böyle devam et lütfen.
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlaSil
  161. selam izleyicinim twitterda paylaştım https://twitter.com/ilknurezgi
    https://www.facebook.com/ilknur.buyukcetinalparslan.1?ref=tn_tnmn
    ilkalp2005@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. Merhaba zaten takipcinim,katilim icin hicbir zorunluluk koymaman cok zarif.simdiden mutlu seneler

    YanıtlaSil
  163. hediyeler süper süper süper :) keşke yılbası hediyesi olsaydı bunlarrr çünkü çekiliş sonucunu sabırsızlıkla bekleyeceğim 10 şubata çoookkkk var:) seni takibe aldım ve severekte takip edicem... böyle hediye etmeyi düşünmen bile çok güzel inşallah şanslı kişi ben olurummm :)
    handan_sevgiler_14@hotmail.com

    YanıtlaSil
  164. Adsız7/12/12

    Merhaba,
    her ne kadar isminiz miskin olsada gördüğüm en çalışkan blogger sizsiniz
    ezgi_demirbas96@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. izleyicinizim :)

    facebook ve twitter'da duyurdum.

    fazla + göz çıkarmaz diyerek... :)


    https://www.facebook.com/burcu.balaban.5/posts/176153282529935

    https://twitter.com/kankontesi/status/277162260374380544

    bloğunuzla yeni tanıştığım için henüz bir düşüncem yok hakkınızda ama ilk izlenimim olumlu yönde :)
    benim de devam eden bir çekilişim var, ilginizi çekerse beklerim.

    pucca serisi veriyorum : http://www.kontesce.blogspot.com/2012/12/yeni-yln-serefine.html

    burcu b.
    kontes.b@hotmail.com

    YanıtlaSil
  166. mrb bloğunu izlemeye aldım zaten takip ediyodum o ayrı :) ben bi blogger değilim ama son bir yıldır çok ciddi bi blog canavarıyım :D sewdiğim beğendiğim blogların hepsini elimden geldiğince takip ediyorum.hediyelerin çok güzel bugüne kadar hiç bi hediye kazanamadım umarım bu sefer şeytanın bacağını kırarımmm :) bu arada bloğunla ilgili bi eleştiri olarak algılama ama acaba özellikle ürünleri markalarına göre kategorilendirsen daha mı iyi oluuuur :(
    belginsamur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  167. tüm şartlar tamamdır zorunluluk olmasada (:
    blogunuzun izleyicisiyim gayet güzel bir blog, hediyelerde birbirinden güzel.Yorumların anlatış tarzınız, görseller falan çok güzel.Başarılar (:
    https://twitter.com/MelekBilgii
    https://www.facebook.com/melekbilgi28
    Melek Bilgi
    melekbilgi28@hotmail.com

    YanıtlaSil
  168. izleyicinim, blogumda da duyurdum...
    http://kardelenkardelen2220.blogspot.com/2012/11/kardelen-makyaj-blog-gururla-cekilis.html
    blogunun en iyi yanı net ve hoş fotoğraflar bence :)
    herseyeragmenhayatguzel@gmail.com

    YanıtlaSil
  169. sanırım linki yanlış yazmışım, o yüzden tekrar yorum atıyorum.
    izleyicinim, blogumda da duyurdum...
    http://herseyeragmenhayatguzellll.blogspot.com/2012/12/blog-post.html

    blogunun en çok görsellerini sevdim...
    herseyeragmenhayatguzel@gmail.com

    YanıtlaSil
  170. Yaklaşık iki yıldır takipçinim :) o zamanlar bu kadar takipçin tabii ki yoktu adım adım büyümene çok sevindim bir blogger için en güzel hediyelerden birisi olduğuna eminim :) Başarıların daim olsun! Bu çekilişi katılamazdım ne kadar dolu dolu ve güzel öyle!

    ttbysl@gmail.com

    YanıtlaSil
  171. Merhabaş
    Uzun süredir blogunu okuyordum ama takip etmek bu çekilişe nasip oldu:) mervealbayrak58@gmail.com
    Twitter da takipçinim=> mervealbyrk ve twitterda da duyurdum çekilişini
    https://twitter.com/mervealbyrk/status/277167940581871616

    Blogunun resim kalitesini beğeniyorum ve reklam yapmadan ürünleri tanıttığın içinde ayrıca bir beğeni daha söz konusu, yalnız kendin yap tarzı ürünler de yaparsan bloga daha da bir renk katmış olursun,bizim insanımız sever kendisi bir şeyler yapmayı.Umarım her zaman böyle titiz,tarafsız şekilde devam eden bloggerlardan olursun.
    Kucak dolusu segiler,
    MERVE

    YanıtlaSil
  172. Adsız8/12/12

    gerçekten güzel bir blog ellerine sağlık:)
    aysegulozcetin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. MERHABALAR..
    şartlar tamam..

    sitenizi izlemekteyim..

    twitterda paylaştım..
    https://twitter.com/BirOjeDiyar

    bloggerda paylaştım
    :http://birojediyari.blogspot.com/

    facete paylaştım
    https://www.facebook.com/sahicist#!/profile.php?id=1359166055

    google + prfilimde didem kçk adıyla paylaştım
    başarılar :)

    DİDEM KILIÇ.
    mail: didemokan1509@hotmail.com

    YanıtlaSil
  174. henüz izlemeye başladım ve görüyorum ki gerçekten çok özenli bir blog. yüzlerce blog izliyorum sizi nasıl kaçırmışım anlamadım :S ilgi duyduğum markalardan, büyük ve kaliteli görsellerle ve detaylı anlatımlarla bahsetmişsiniz. keyifle takipteyim bundan sonra. ayrıca şart sürmeden takipçilerinize hediye vermeniz gerçekten ince bir davranış. belli ki tek amacınız bu çekiliş sayesinde okuyucularınızdan olumlu olumsuz dönüt almak. olumsuz tek bir şey bile görünmüyor şu şartlarda. çekiliş bahane, güzel bloglar keşfetmek şahane. bol şans dilerim herkese. sevgiler.
    mine_erbil@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. mrb bende varım paylaşım linklerim;https://twitter.com/TubaDa4 http://tefafuk.blogspot.com/2012/12/httpmiskinkekblogspotcom201212buyuk-kis.html https://www.facebook.com/tnur3 tefafuk_tuba@hotmail.com
    Tuba Nur

    YanıtlaSil
  176. Blogunuzu uzun zamandır okuyorum ve bir çok konuda yol göstericim oldu.Çok teşekkürler.Takibe de aldım :)) H-Ayrıca hediyeler de blogunuz gibi şahane.

    ebruerturk35@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. http://modalibirgunemerhaba.blogspot.com/2012/12/alsveriskolik-parfum-asg-kozmetik.html blogda paylaştım


    https://twitter.com/esranuralkis/status/277345557033406464 twitterda paylaştım



    https://www.facebook.com/esram34/posts/136309059855872 facebookta paylaştım

    blogun güzel resimeler kaliteli hediyelere bayıldım inşallah benim olur

    esranur_alkis@hotmail.com

    YanıtlaSil
  178. Selam yeni takip etmeye başladım ama bloğunu çok beğendim.Her gün bir kaç kere girip bakıyorum.Sevgiler
    adbayrak@mynet.com

    YanıtlaSil
  179. ilk blogum ilk yorumum umarım şans benden yana olur ki kazanırım teşekkürler şimdiden*-* ilk yorumum size olmuş oldu.
    http://ufaktefekfikirler.blogspot.com/
    ebruu.ozcan@hotmail.com.tr
    twitter/kestanesever

    YanıtlaSil
  180. merhaba blogunuzu uzun süredir okumaktayım ancak takipçiniz olmak bugüne kısmetmiş. Ürün görselleriniz,yorumlarınız,ürün yelpazesinin çeşitliliği ve bu ürünler hakkında sayenizde fikir sahibi olabilmek beni gerçekten mutlu ediyor. Hediyelerinize bayıldım. Başarılarınızın devamını diliyorum :)
    e-degerli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  181. bende yenii izlemeye aldım blogun güzel resimler net yazılarından bazılarını okudum çok hoş
    facebookta paylaştım https://www.facebook.com/ojemrujumrimelim#!/Bernusum18/posts/389567621130815
    bernusum-35@hotmail.com
    umarım bana çıkar sevgiler:)

    YanıtlaSil
  182. Merve Karaca8/12/12

    Çok güzel bir blog..
    bridget.bj@gmail.com

    YanıtlaSil
  183. Merve Karaca8/12/12

    Mailimi yanlış yazdım:(
    bridget.bjk@gmail.com

    YanıtlaSil
  184. Merhaba feride yasmin adıyla blog ve google + izleyicinizim ..
    Çekiliş harika ,bana çıksınnn :)Blogunuzu seviyorum samimi ve güzel.Başarılar diliyorum blog hayatınzda.
    Twitterda da takipteyim duyurdum çekilişi..
    https://twitter.com/gzdelci/status/277398770487025666
    kedi92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  185. İzleyicinim ve ayrıca mail yoluylada takipteyim :)) evet dediğin gibi o mail yoluyla takip çok ayrı birşey :)) şartsız çekilişte (bence) iyi olmuş.Bazı bloglardaki şartlar gerçkten baydırıcı olduğu için katılmak istemiyorum açıkçası.Yok facebook sayfasını beğen twitter beğen blogda paylaş ayrıca sponsorunda facebookunu twitterinin beğen falan çok bunalıyorum . Ben beğendim postlarını :))) hediyelerinde şahane.İnşallah kazanırım . mervebeldemakdal@gmail.com öpüyorummmm :)

    YanıtlaSil
  186. Uzun zamandır takipçinizim ama eski adımla kabul etmediği için farklı bir kanaldan tekrar üye oldum.
    Eleştirici yapılacak bir blog değil. Ellerinize sağlık=)

    http://nilsulinindunyasi.blogspot.com/2012/12/super-hediyeler-var-yine.html
    Nilgün Kahraman
    nilsuli@gmail.com

    YanıtlaSil
  187. merhaba, bloguna verdiğin önem ve özveri yarışmadada belli oluyor.

    ceyizkiz@gmail.com

    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  188. selamlar blogun harika sıklıkla takip ediyorum
    zaten takipçinim facebooktan da duyurdum:
    https://www.facebook.com/tugce.hgk/posts/400608670016959
    yavuztuce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  189. cömert bi blog tebrikler.

    cydmuhlis@hotmail.com
    muhlis çakmak

    YanıtlaSil
  190. ürün almadan önce yorumlarını okumaktan büyük keyif aldığım birkaç blogdan biri miskinkek:)
    hediyelerin şahane tabiki.
    ben twitter dan duyurdum https://twitter.com/busrakaraman0
    busra.k90@hotmail.comn

    YanıtlaSil
  191. Uzun zamandır sessiz sedasız takipçinim :) Şart olmaması ne güzel oldu ya açıkcası üşengeç bir günümdeyken :) Mutlu yıllar dilerim şimdiden yazılarınla hep bizimle olman dileğiyle , sevgiler :*

    edadiyorki@gmail.com

    YanıtlaSil
  192. slm blogunun en eskı ve sadık takıpçılerınden biriyim

    bllogger face ve twitterda duyurdum.
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100004099602166
    http://myshimizu.blogspot.com/2012/12/ks-cekilisleri.html
    https://twitter.com/Mervkrts

    shimizu062@gmail.com

    YanıtlaSil
  193. Önceden de takip ediodum blogunu ancak 1 yıldır falan kumanda panelimde gözükmüyo. Şimdi tesadüfen rastladım :D Önceden de beğenerek okurdum blogunu. Başarılı yazılarının devamını dilerim :) Blogumda da duyurdum çekilişi. Link: http://alisverismanyagi.blogspot.com/2012/12/cekilis.html
    mail: ayse95gul@gmail.com

    YanıtlaSil
  194. Blog acmaya beni heveslendiren sizin yazilariniz olmustu. Cok guzel hediyeler veriyorsunuz gercekten. Takipcinizdim zaten Asli Han adiyla. makyajinasli@gmail.com

    YanıtlaSil
  195. bende varım.bu çömert hediyelerin sahibini takip etmek gerek.izlemeye aldım
    kadriye30@gmail.com

    YanıtlaSil
  196. merhaba, uzun zamandır izleyicinim, twitter'dan da takipçinim (_tgcst_)
    e-mail: cileklisut_200@hotmail.com
    İnşallah ben kazanırım bu bi dünya hediyeyi :))))))))))))))

    YanıtlaSil
  197. Adsız8/12/12

    merabaaaa
    ben senin sessiz takipcilerindenim.
    açıkcası şimdiye kadr çekilişlere filan katılan biri değildim.bu yüzden üyeliklerim yok.
    ama bu çekilişe katılmadan edemedim. o kadar güzel ki,içten,samimi,birbirinden güzel hediyeler.
    ben seni öncelikle tebrik ederim. sen beni hiç tanımıyorsun ama ben her sabah bu blogu tık tıklıyorum:) ne kadar gönlü bol bi insansın.diğerleri gibi 40 dereden su getirtmedin kimseye.üyelik alıp seni tutasım geldi bu cömertliğin karşısında.inanılmaz tatlı ve faydalı bulduğun bi blog.sadece kozmatik değil önerdiğin müzikler ve yazılarınıda seviyorum.her konuda çok zevkli biri olduğun belli.senden çok şey öğreniyorum,deniyorum.yorumlarına bayılıyorum.
    herşey gönlünce olsun.
    sevgiler

    siimaykaratas@hotmail.com

    YanıtlaSil