Arama Kutusu

theBalm Frat Boy Allık - theBalm Frat Boy Blush

"When you can't keep the boys away, blame it on the blush" 

thebalm-frat-boy-allik-blush
thebalm frat boy blush

Mercan/pembe rengi arasındaki allıklardan birisi olan Frat Boy için theBalm kendi sitesinde "peachy/apricot" olarak tanımlıyor ki bu daha doğru. Makyajda mat bir bitiriş sağlıyor.


Ironsky bu allığı Nars Amour'a benzetmiş. Pigment bakımından Nars'ın meşhur cömertliği onu bir adım daha öne çıkarsa da bu konuda theBalm geride kalmayan tavrı ile dikkati çekiyor. Diğer theBalm allıkları gibi yoğun renk verişlerine hayran kalacaksınız. Fiyat hususunda, özellikle ülkemizde kozmetik fiyatlarının hatrı sayılır pahalılıkta olduğu düşünülürse, bu harika allığın oldukça uygun bir rakama geliyor oluşu, onu daha avantajlı kılıyor.


Dokusu ve kalitesi oldukça iyi. Sürümü yumuşak, dağılımı kolay ve yapay görüntü vermeden doğal formda bir duruş sağlıyor. Kalıcılığı benim için mükemmel. Sabah sürdüğüm allık, ben çıkarmak istemediğim sürece yok olup gitmiyor. Ancak genel olarak allıkların cildimde kalıcılık sorunları yaratmadığını hatırlatmak isterim. Geçmişte olsa, çok özel bir renk olarak dikkati çekerdi. Şu anda ise, yerli markalarda bile açık mercan tonlu renklerin fazla revaçta olduğu düşünülürse, çok özel bir renk skalasında olmadığı görülür. Fakat sıcak tonlu bir insanız ve bu renklerin cildinize ne kadar yakıştığını inkar edemiyorsanız, mercan tonlular sınıfından olan ama çok iddialı olmayan, bununla beraber her makyaja uyum sağlayabilen bu allık makyaj masanızda yer almak için bir şansı hak ediyor demektir. Benim en sevdiğim yanı ise, hem allık hem far olarak kullanılabiliyor olması. Göz makyajında pembe/şeftali tonlarını çok severek kullanıyor olmam, bu sevgimin oluşmasına asıl sebep.


Ambalajı theBalm'ın tüm ürünleri gibi, fazla şeker. Mıknatıslı açılıp kapanma mekanizması var. İçerisinde, ön yüzeyindeki resmin bütünlüğünü bozmayan futbol sahası çerçevesiyle kaplı bir ayna var. Özellikle retro resimlerle süslenen ambalajları benim için daha cezbedici. Ambalajının kartondan oluşu, seyahatlerde taşıma anlamında hafiflik verip kolaylık sağlasa da, sürekli kullanımda dayanıklı olmadığı ortaya çıkıyor. Diğer theBalm ürünlerinde olduğu gibi paraben, talc, fitalat, parfüm vb zararlı içeriklere sahip değil. 



thebalm-frat-boy-allik-blush
thebalm frat boy allik blush


thebalm-frat-boy-allik-blush
thebalm frat boy allik blush


thebalm-frat-boy-allik-blush
swatches thebalm frat boy allik blush

11 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı olmuş bu böyle :) The Balm'ın diğer allıkları gibi bu da çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. paraben, talk vb. içermemesi açıkcası tam istediğim özellik. Rengi ve ambalajı da çok hoş ama beyaz ve soluk tenli birisi olduğum için sanırım bana gitmeyecek:((( daha şeftali koyu tonları varmı ki?

    YanıtlaSil
  3. Balm ürünlerini hiç denemedim ama allıkta en önem verdiğim özelliklerden birisi kalıcılık, o nedenle denemek isterim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Bende uzun süre bu ürünü alıp-almama konusunda kararsızım.
    Ama kalıcılık tavsiyenizden sonra kesinlikle almayı düşünüyorum.
    http://cosmocheapp.blogspot.com/

    YanıtlaSil

  5. evet rengi harika ben de kullanıyorum.

    banada beklerim
    http://cfusun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. her yerde karşıma çıkıyor almak lazım :D

    YanıtlaSil
  7. Makyajlı Haller, teşekkür ederim :) kesinlikle güzel bir allık, hemfikirim :)


    Melislicious, daha şeftali olan tonu Hot Mama, ki ona da bayılıyorum. Ama ben de açık tenliyim ve çok yakışıyor her kullandığımda. Bronzken biraz daha pembe, açıkken daha şeftaliye kaçıyor benim üzerimde, bir fikir verebilir belki bu ayrıntı. Bu arada, ben bu allığı Gratis'teki satış elemanından deneyerek aldım, orda yüzünüzde bile deneyebilirsiniz kararsızsanız :)


    Eren, tavsiye ederim :)


    CosmoCheap, kalıcılığı gayet iyi ve renk verişi harika. Zaten theBalm allıklarından birini alınca, diğerlerini almadan duramıyorsunuz :)


    Cfusun, güle güle kullanın o halde.

    Missionbeauty , sıcak tonlu allık severiysen, bakın derim :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim gratiste hot mama ve bu ürünü deneyip seçeyim en iyisi:)))

    YanıtlaSil
  9. Cabana Boy faborim ama Frat Boy'u da pek severim. Gorseller ve yazi harika olmus. Daha dun bir blog actim, sizi gorup desem inanir misiniz? :) Nerdeyse tum yazilarinizi okudum ozellikle tum Bitenler yazilarinizi ( en sevdigim postlar bitenler oluyormus ogrenmis oldum) . Belki bloguma bi bakmak isterseniz, fikirleriniz benim icin gercekten onemli. Simdiden tesekkur ederim :)
    makyajinasli.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Aslı Han,
    Cabana Boy ile arasında çok kalmıştım alırken, ama ben yüzüme pembe allıkları fazla yakıştıramadığım için şeftaliye dönük olan Frat Boy 'u tercih ettim ve biraz da Cabana'yı soğuk tonlu buldum. Aslında tam soğuk denemez ama bir parça soğuk duruşu var.

    Blogumla ilgili güzel sözleriniz için teşekkürler :) Çok merak ettim yeni açtığınız blogunuzu, hemen tıklayıp izleyicisi oldum. Sevgiler

    YanıtlaSil