Arama Kutusu

Osis+ Body Me Fullifying Volume Serum



Saçlarım kolay şekil alabilen, kalın telli yapıda olduğu için şanslıyım. Fakat ısıl işlem görmeden şekillendirmeye çalışıyorum ve bu da beni saç şekillendiriclerle daha haşır neşir olmamı sağlıyor. Şekillendirme konusunda, muadillerine göre daha pahalı görünmesine rağmen, parasını hak eden markalardan biri de, kuşkusuz ki Osis+


Osis Body Me Volume Serum, diğer kullandığım saç serumlarından daha farklı. Besleyici yanı yok, yani bu ürün saç bakım rutininize dahil edebileceğiniz kıstasta değil. Tamamen saç şekillendirmesine katkı sağlıyor. Hacim işini başarıyla sergiliyor. Hacim için daha öncesinde, saç spreyleri kullanıyordum. Bu serum, kullandığım saç spreylerini bir tarafa itmemi sağladı. Sağladığı sadece bu değil, özelliklerinden birisi de ısı koruyucu tarafı olması. Fakat bu manada tam bir inceleme yapamıyorum, zira yazımın başlarında değindiğim gibi, maşa/düzleştirici vs ürünler (artık) kullanmıyorum. Fön içinse koruması yeterli geliyor.



Saç ürünlerindeki bildiğimiz tipik kokuya sahip. Ben bu kokunun hastası değilim ve daha hafif, daha farklı kokuların olmasını yeğlerdim. Bu yüzden kokusu beni cezbedemese de, kötü de değil. Ferah bir aromada en azından.


İşe yarıyor mu? 
Kesinlikle evet! Saç serumlarının ağırlaştırıcı yanı, bu üründe yok. Saçları ağırlaştırmadan, onlara harika bir şekilde hacim katıyor. Saçlarda hacim isteyenlerin, ürüne şans vermelerini öneririm.


Hacim etkisi ne kadar sürdü? 
Sabahtan geceye kadar kaldı saçlarımda. En ufak bir hacim düşmesi olmadan. Hatta dışarıda geçirilen gecelerde, (duş almanız da mümkün değilse), ertesi sabaha dahi etkisini sürdürüyor. Üstelik saçları ağırlaştırıp, kirletmeden. Ancak belirtmekte fayda gördüğüm nokta, bu kıstasın saç tipinizle alakalı olduğunu unutmamak gerekir. Daha ince saç telleriniz varsa tutuş süresi haliyle daha kısalacaktır.


Nasıl uyguluyorum ?
Duştan sonra, nemli saçlarıma kökten uca kadar uygulayıp, tarıyorum. Daha sonra da kurutma işlemine başlıyorum. Hatta şuradaki videodan da izleyebilirsiniz uygulama şeklini.



Kısacası, ben bu ürüne tek kelime ile bayıldım! Saçlarım, hacimi hiç bu kadar uzun süreli ve hafif hissetmemişti. Kesinlikle tavsiye ederim.


Tek olumsuz yanı, ambalajı. Özellikle seyahat sırasında bana biraz zorluk yaşattı. Çok büyük olması, hazırladığım minik çantaya sığmıyor mesela. Ve bir de kapak kısmı, çok iyi açılıp kapanmıyor. Seyahat sonrasında biraz akmış olması sürprizi ile karşılaşmak pek hoş değildi !?


Ben Ankara'ya gidişimde Parisli Cemil kuaförlerinden temin etmiştim. Yanlış hatırlamıyorsam fiyatı 40 Lira idi. Belki daha uyguna da bulabilirsiniz. Devasa boyutu olan 150 ml 'lik ile uzun bir süre kullanılır gibi gözüküyor.


Not : Osis 'in kendi yaptığı espirili anlatım da şu şekilde : 

" Aramızda yakında ilk video klibini çekecekler varsa kendilerine Body Me öneriyoruz. Yapışkanlık rahatsızlığı vermeden hacimli saçlar yaratıyor. İlk albümünüzü bu aralar çıkarmıyorsanız da sorun değil, günlük hayatta Jennifer Lopez saçlarına sahip olmanın bir dezavantajını henüz görmedik. "



- İçerisindekiler ve Bilgiler -

7 yorum:

  1. benim de saçlarım kalın telli, bu tarz ürünleri hiç kullanmaya gerek duymuyorum. kullandıktan sonra ertesi gün yıkamak zorunda hissettiriyorlar. gerçi sen ertesi gün de kalıcılığını sürdürdüğünü söylemişsin.belkii benim önceden kullandığım ürünlerin kalitesizliğinden kaynaklanıodur. :) alışveriş merkezlerinde satılıyor mu acaba ?

    YanıtlaSil
  2. Aycelce Hayat, her saç şekillendirici gün sonunda saçtan arınması gerekir, saçın kirlenmesinden ziyade, içerdikleri kimyasalları saçta uzun süreli tutmak saç açısından zararlı. Bunu önermiyorum. Ama eğer imkan bulunamıyorsa, bu ürün günü kurtarabiliyor o anlamda yazdım. Satışına avm'lerde bir mağazada rastlamadım ama Parisli Cemil kuaförleri, Ankara'da Panora,Armada,Ankamall,Optimum Avm 'lerde yer alıyor zaten :)

    YanıtlaSil
  3. Allah senden razı olsun ben de böyle bir ürün arıyordum :) önümüzdeki ay alacağım hemen aklıma yazdım :D

    YanıtlaSil
  4. Adsız29/11/12

    Oh sonunda!Bu yazıyı bekliyordum sabırsızlıkla.Alacağım yazdım bir kenara.Teşekkürler cnm

    YanıtlaSil
  5. Missionbeauty, teşekkür ederim, umarım beklentini karşılar :)


    Adsız, umarım beğenirsin =)

    YanıtlaSil
  6. bir erkek olarak söylüyorum kozmetik ürünlerinden hiç kullanmadım bu ürün 2012 deki damatlık traşımı yapan berber arkadaş verrmişti yıllarca dalgalı ve yer yer içiçe giren saçlarımı düzleştirip hacim veren hayalimdeki tek ürün ve tek kozmetik. Yalnız firma 2014 ten beri içine galiba farklı bir katkı maddesi eklemiş olmalı ki saç derisini kaşındırıyor ve az bir kepeğe yol açıyor bu da benim için çok önemli değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size katılıyorum, ürün performans olarak çok güzel etki veriyor. İçerik konusunda sormayın bende dertten yanayım. Gerek saç olsun gerek cilt hangi ürünü sevip kullanmaya başlasam bir süre sonra içerik değiştiğini fark ediyorum. Çağımızda markaların hastalığı da bu olsa gerek, içerikte sürekli küçük küçük oynamalar yapılmakta :/

      Sil