Arama Kutusu

Organix - Acai Berry Avocado Şampuan



Organix markasını seven biri olarak, bugüne kadar kullandığım diğer Organix ürünlerine kıyasla bu ürünü sevmediğimi en başta dile getirmeliyim.

İlk kez Dr. Öz programlarını izlerken kulağıma yer edinen antioksidan özelliği ile önerdiği Acai Berry ve nemlendirme yönü kuvvetli olan Avakado özlerini ihtiva eden bu şampuan, boyalı ve işlem görmüş saçlara özel olarak üretilmiş. Renk koruyucu yapısı ile boyalı saçların hem saç rengini sabitlediğini hem de yıpranmış saçlara nem katacağı vaadinde.

Saçlarım son zamanlarda boyalı olduğu için, renk koruyucu şampuanın etkilerini de görmek için bu şampuanı tercih etmiştim. Fakat, ne renk koruma anlamında bana bir artısı oldu, ne de nemlendirme anlamında. Tek sevdiğim yanı, kokusu oldu. Hafif bir jelibon kokusu alıyorum duş boyunca, beni rahatsız etmeyen hatta mutlu eden. Bu koku gün boyu saçlarımda kalmıyor elbette. Kalmasını isterdim o ayrı. Şampuanın diğer bir olumlu yanı ise, arındırması güzel.

Her Organix ürününde olduğu gibi, içerisinde Sülfat (SLS) yok . "SLS Free" olan şampuanları kullanmak, saçlarıma yaptığım en büyük iyilik. Bunu uzun süreli kullanımdan sonra daha net anlayabiliyorum.

Peki Organix, sülfat olmadan nasıl köpürüyor?
Sülfat yerine hindistan cevizinden elde edilen doğal maddeler kullanılıyor. 

Kısacası, doğal ve olması gerekenden fazla kimya içermeyen, (SLS ve parabensiz), gönül rahatlığıyla alabileceğiniz bir marka. Fakat bu şampuanı saçlarımda pek işe yaramadı. Şurada bahsettiğim Moroccan Argan Oil şampuanından daha çok memnunum. Fiyatları yurtdışındaki ayarda olmasını isterdim. 3 Katı fiyat vermek hoşuma gitmese de, bu markayı seviyorum.

5 yorum:


  1. organix şampuanları bende kullanıyorum greyfurt&mango lusu süper. köpürmesi için hindistancevizi kullandıklarını bilmiyordum.

    YanıtlaSil
  2. ben de mehmet öz'ün kitabını okuduğumda duymuştum bu markayı, hiç denemedim merak ediyordum. Sanırım her doğal şampuan boyalı, kuru saçlara iyi gelmiyor

    YanıtlaSil
  3. Adsız22/11/12

    miskinkek:) sana bir mail yazmıştım saç bakımıyla ilgili,hala yanıtlamadın.Rica etsem bakabilir misin? (selmatekin adresindeki maile)

    YanıtlaSil
  4. Adsız22/11/12

    parabensiz ürünleri kullanmaya başladım.bu markanın yüz ürünleri de varmı?

    YanıtlaSil
  5. Cfusun, greyfurt serilisini denemedim hiç, her serinin bambaşka olmasını seviyorum :)


    Melislicious, ben markayı Dr.Öz'den hiç duymadım, içeriğindeki bitkiden söz etmiştim, yanlış anlaşılma olmsın. Aynı markanın diğer serisi, iyi gelmişti bu arada.


    Adsız 1, bakarım tabii :)


    Adsız 2, Organixin ne yüz bakımı ne de makyaj ürünleri bulunmakta. Saç ürünlerinden başka, sadece duş jelleri ve vücut losyonları bulunuyor. İlerleyen zamanda ne olur bilemem tabii

    YanıtlaSil