Arama Kutusu

Olay - Active Hydrating Nemlendirici Losyon



"Su gibi hafif yapılı nemlendirici arıyorum" sözleri, nemlendirici kremin önemine vakıf olmuş bir hatunun neredeyse formaldehit denemeye kadar varacak serüvenin ilk başlangıç kısmını oluşturuyor. Başlangıçtan bitişine kadar, aradığını bulabilen var mıdır? Milyarder anne & baba servetiyle yaşayan ve markaların girdabından kendini bulamayan kızlarımızı da dahil ederek cevap verebilirim ki, çoğunluğu hala arayışta.

"Nem = Su" dengesine ulaşmak, bilinen ama bilinmezlikten gelinen, aslında sıkıcı bir dizin işlemden ibarettir. Sporla ter atıp, suyun bizzat kendisini bol tüketmek kurulabilecek en istikrarlı iletişim iken, sağlıksızım ama mutluyum yalanından mutasyona uğramış zihniyetlerin "Cildim arapsaçı, çözmem gereken formül nedir?" arayışıyla geçer vakitleri. Çünkü bu mental uğraş, sıfır iş gücü kaybı demektir. Hangi markanın neyi ünlüdür, neyi ünsüzdür çapraz bulmacalardan bile daha eğlencelidir bu performansla yoğrulan bünyeye.

Blog diliyle tercümem şudur ki  : Su gibi krem. Formülünde sevilesi pek yan olmasa da, hafif, emilimi kolay, nemlendirmesi kafi. Normal/karma ciltlere özgün deniliyor. Benim açımdan, karma ciltlinin kışın kurumaya yüz tutan kesimindenim. Olumsuz bir intiba oluşturmadı. "Bu kremi kullandım, hayatım değişti de" diyemem, orta şekerli kahve modunda bir krem en isabetli tanımım olur. Bildiğimiz krem kokusundan başka baskın bir kokusu yok. En büyük albenisi, karma ciltli insanların o hep aradıkları yağsız yapıda olmasıyla birlikte, ulaşabileceği  fiyatta raflarda yer alması. 9 ile 11 Lira arasında değişiyor etiketi. 100 ml için bu fiyata, böylesi hafiflik güzel. Daha üst markalardan ne içerik ne de etki/tepki açısından farkı var. Sevdim, kullanıyorum. Kimyasal içerik ile endişelerimin tekrar nüksettiği bir dönem gelene kadar da kullanırım galiba. Yani demem o ki kreme, bizimlesin canım.




İçindekiler : 


11 yorum:

  1. Adsız20/11/12

    ama paraben var yaa :(

    YanıtlaSil
  2. Ben de karma ciltliyim severek kullandım bitirdim. Bu arada anlatım diline bayıldımmm okurken çok eğlendimm :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız, parabensiz diye bir ifadem yok yazımda, hatta içeriğinde parabenden daha riskli maddeler de var. Ben, pahalı ürünlerin formülüyle benzer ama uygun fiyatlı demek istedim. Doğal, organik sertifikalı bir ürün değil asla.


    Ezgi, ben de severek kullanıyorum bu ara, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Cildim hassas normalden karmya donuk denebilir oyle gun icinde t bilgemde yaglma filan olmzaz ama hassasligi asiri derecedee krem surmesem kurur pul pul dokulur surersem de sivilce cikarir hassas oldugu icin. En son la roche posay toleriane fluide aldim ve cok memnunum. Bunu gunduz kullaniyorum geceleri de sivilce karsiti urunler kulaniyorum tavsiye ederim:-)

    YanıtlaSil
  5. Not aldım, teşekkür ederim öneriye :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bunun kavanozdaki jelini aldım çarşamba günü ve bayıldım!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu ben de 2 yazdır kullandım ve memnun kaldım ama gözenek tıkayıcı etkisi var. Tabii arada bunu göz ardı edip, verdiği rahatlık hissini sevdiğim için yaz zamanı yine elimin altında oluyor. Sebamed'in Clear Face Care Gel'ini de öneririm :)

      Sil
  7. Gözenek tıkama etkisini görmezden gelmeye çalışıyorum zira kullandığım hiçbir nemlendirici beni bu denli mutlu etmedi :))

    Ok, Sebamed Clear Face Gel de aklımda, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada görmezden gelmek gerek zaten, kozmik dünyanın bireyleri olarak :))

      Sil
    2. Hahaha, kesinlikle!!!!

      Sil