Arama Kutusu

Makyaj Çantamın içinde Neler Var? #2





Yanımda taşıdıklarım, makyajlı gün içerisinde minik dokunuşları sağlayanlardan oluşuyor. Çanta, Bourjois markasına ait. Epey önceden aldığım minik rujlarının olduğu setle beraber gelmişti. Küçük gibi görünse de, gün içinde bana lazım olanların çoğunu alabiliyor. Bu çantadan hariç, minik bir tanesini de makyaj aynası ve birkaç fırça için yanında bulunduruyorum.


* En üst soldaki dudak ürünlerinden birisi ruj, Nars - Red Lizard. Kırmızı mat rujuma geri dönüş yaptım nihayet, uzunca bir süredir pek aramız yoktu. Diğeri ise bir dudak nemlendirirken hafif de renk veren bir lipbalm olan The Body Shop - Toffee.  Artık az kaldı, bitmesi için gün sayıyorum.

* Rujların hemen alt sırasında en soldaki Maybelline 'in gelmiş geçmiş en güzel ürünlerden biri olmaya aday olan, Color Tattoo krem farlarından On and On Bronze (Bad to Bronze)

* Mac Paint Pot / Painterly : Harika bir far bazı olmasa da, far öncesi renk eşitsizliklerini ortadan kaldırdığı için seviyorum. Henüz yazısını yazamadım, o ayrı.

* L'oreal 'in  Pink Sapphire ismindeki bu harika pembe farıyla yaz zamanı tanışıp aşık oldum, o günden beri de severek kullandıklarımdan biri oldu.

* Jane Iredale 'nin fondöten pudrasını, concealer olarak kullabilirliği çok hoşuma gidiyor ve tenimde de çok doğal duruyor. Bitmesin istiyorum.

* Givenchy Phenomen Eyes Mascara Kaçıncı alışım haberim yok. Arada pek çok maskaralar denesem de vazgeçemiyorum. Ama bu ara denemek istediğim ve hakkında olumlu yorumlara sıklıkla denk geldiğim Givenchy 'nin yeni rimeli olan Noir Couture 4in1.

* NYX 'in tombul kalemlerinden Yogurt. Uzun süredir kullanmıyordum, çantamdaki yerini tekrar aldı.

* Make Up For Ever HD Concealer : Harika bir ürün değil. Olsa da olur olmasa da kıvamında. En azından benim için böyle.

* L'oreal Super Liner : İşte bu harika bir eyeliner. Hatta artık, hayatımın favori ürünlerinden biri.

* Nars / Marnie Lip Liner : En üsttekki mat kırmızı rujumla uyumlu dudak kalemi. Kalıcılığı çok çok iyi. (Yazısı yakında blogda)

* NYX 'in göz kalemlerinden koyu kahverengi olan, Dark Brown. Akan yapısı sebebiyle, far bazı + concealer ile uyguladığımda memnun kalabiliyorum. Rengini verişi gayet tatmin edici.


Bir önceki "Makyam Çantamın İçinde Neler Var" yazısına bakınmak isteyenler şurayı tıklayabilir.

4 yorum:

  1. loreal superlinerı ben de kullanıyorum çok güzel bir ürün. Jane Iredale ürünleri için hep olumlu yorumlar duyuyorum denemek istiyorum ben de

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bir çanta oluşturmuşsun :)
    bütün sevdiğim ürünler bir arada

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Adsız18/11/12

    mrb ben size bir şey sormak istiyorum.saçlarımla ilgili köklü değişiklikler yapcam.fakat kullandığım şampuanında kararısızım.aslında iyi geliyor.fakat blogunuzda yazdıklarınızı merak ediyorum.hangisini almalı?nerden başlamalı?bana bir fikirde olsa yardımcı olurmusunuz?zevkle takip ediyorum bu arada yazılıarınzı:)

    YanıtlaSil
  4. Melislicious, Jane Iredale 'nin bu pudrasını bitirdiğimde, tam boyunu (pahalı fiyatına rağmen) almayı düşünüyorum. Gerçekten, harika.


    Pia Mia, teşekkür ederim :)


    Adsız, iyi gelen bir ürünle devam etmenizi öneririm. Köklü değişikliklere gitmeniz için, önce kullandığınız ürünlerin iyi gelmediğini düşünmeniz gerekir bana kalırsa :) Ben sık sık marka değiştirmekten yana değilim saç konusunda. Kullandıklarım hakkında sorularınız var ise, elbette çekinmeyin sorun. Elimden geldiğince fikir veririm. Sevgiler.

    YanıtlaSil