Arama Kutusu

L'Oreal Studio Line Silk & Gloss Curl Power Mousse



L'oreal, saç ürünlerinde (özellikle son dönemlerde) tercih ettiğim markalar kervanında pek yer almıyor. Ne şampuanı, ne bakım ıvır zıvırları ne de saç şekillendiricileri.. Muadili yerine koyduğum Goldwell markasından, katbekat daha memnunum. Goldwell'in de, L'oreal kadar ulaşabilirliği fazla değil. Sadece belirli kuaförlerde ve birkaç internet sitesinde satılıyor oluşu kötü. Ama konu saç şekillendirme ise bu işin asıl piri tek kelimeyle, Osis+. İşte bu markayı, diğer ikisine bile değişmem.

Birkaç günlük şehir dışına çıktığım bir vakitte, saçlarım o akşama hazırlanmak için acilen bir şekillendirici ihtiyacına büründüğü için en yakın parfümeriden, biraz da "mecbur kalarak" aldım bu şekillendirici köpüğü. Girdiğim mekanda markaların dizili olduğu rafta, en iyi L'oreal olduğu gerçeğine şahit olurken, kendi kendime of puf ederek söylenmeden edemedim, çünkü biliyordum ki istediğim gibi çıkmayacak.

Şahane bukleler yaratmıyor. Ama saçları fazla sertleştirmeden şekillenmesine yardımcı oluyor. Yapış yapış özelliği yok. Asıl işi olan şekillendirme kısmından pek memnun kalamadım. Başarılı değil bana kalırsa. Sadece anlık iş görür performansı sınırında. Ambalajında yazdığı gibi parlak görünümlü dalgalar bırakamıyor. Ben daha hacimli, daha belirgin bukleler bırakıp, bunu yaparken de saçı ağırlaştırmayan ürünlerden yanayım. Bu ürünün saçları biraz ağırlaştırdığını düşünüyorum. Saçlarınız çok düz ve ince telliyse yetersiz gelebilir, dalgalı veya kıvırcık ise, daha iyi netice alacağınız bir gerçek. Kokusu, saç bakım ürünlerinin o klasik kokusu kıvamında.

Genel olarak, beterin beteri bir ürün değil, fakat fiyatına kıyasla kötü. 13 ile 19 Lira fiyat aralığında satılıyor, ederinden pahalı buluyorum. Olması gereken/hak eden etiketi 6-7 Lira civarı. Bana göre satın almaya değmez. Ama fiyatını görmezden gelmek isterseniz ve ortalama bir ürün arıyorsanız, evet iş görür.


Markanın bu ürün için hazırladığı videosundaki gibi görünümü elde etmek elbette olmuyor, olamıyor. 
Ama saç köpüğünün uygulanışı hakkında fikir edinmek için izleyebilirsiniz. 


4 yorum:

  1. Adsız23/11/12

    Osis Body Me Hacim Serumundan memnunmusun ?

    YanıtlaSil
  2. Adsız, çoook memnunum. (Umarım) yazısını yarın bloga eklerim

    YanıtlaSil
  3. Adsız26/11/12

    çok sevinerim çünkü düz ince telli saçlarım var hacim katsın diye almayı planlıyorum;)

    YanıtlaSil
  4. Adsız, Kesinlikle işine yaracağını düşünüyorum, daha detaylı incelemesini yazdım an itibari ile :)

    YanıtlaSil