Arama Kutusu

Flormar - Ultra Black EyeLiner



Flormar'ın göz kalemlerinden Ultra EyeLiner serisi oldukça başarılı. Ne kadar doğru bilgi sahibi olduğunu bilmediğim Flormar Kiosk'larında çalışan görevli kız, bana bu kalemlerin yavaş yavaş piyasadan kalkacağını, onun yerine Smoky Eyes serisinin yer alacağını söyledi. Detayını bilemiyorum..

Geçtiğimiz yaz bu kalemlerden birini kullanıp, hakkından gelince yenilerini almak için tereddütte kalmadım. Çünkü sevdim. Ancak, benim gibi ultra yağlı göz bölgesine sahipseniz, bu ultra kalemler dahi başarılı olamayacak. Yani akmasına akıyor. Biliyorum ki, pek çok kişi bu kaleme zamk vazifesini biçiyor, o denli kalıcı diyor. Fakat bende bu durum böyle olmuyor, keşke olsa idi. Benim memnun kaldığım nokta, zaten şu dünyada Urban Decay 'ın meşhur göz 24/7 göz kalemleri de dahil (yazısı şurada) hiçbir markadan mucize yaşayamadığımı bildiğim için, kısmen akanlar arasından daha iyi olmaları.





Far bazları bu noktada benim olmazsa olmazım oluyor. Bazların kalemleri tutma yanı enfes. Ben bunun için, bloga yazısını henüz ekleyemediğim ama deliler gibi sevdiğim Nars Smudge Proof Eyeshadow Base ürününü, her zaman tek geçerim. Bana göre, dünyanın en nefis makyaj malzemesi.

İkinci olarak, göz kalemlerini sabitlemede, göz altı kapatıcılarının (concealer) etkisinin de olduğunu inkar edemem. Göz altlarım sorunlu değil, morluk/siyahlık vs. tarzı problemlerle boğuşmasam da, göz çevremin kalemleri akıtma huyuna engel olamadığım için, her makyajımda concealer da kullanmak durumunda kalıyorum. Haliyle, her "şahane" diye duyduğum göz kalemleri, bende pek işe yaramıyor. Göz kalemini tek başına uyguladığımda akıp bulaşması yaklaşık 1-3 saatte oluyorsa, iyi bir far bazı + concealer gücüyle bu 5 saate kadar dayanıyor.

Flormar 'ın bu serisinden kalemleri, tek başlarına 1-2 saatte akan modellerden (benim için) ama takviye ile daha uzun saatler kalabiliyor. Tek eksi yanları, çabuk kuruma sorunu yaşatıyorlar. Kalemin yarısına geldiğinizde, artık eski performansı kalmıyor ve "yenile beni" sinyalini gönderiyor. Ancak hem 7 Lira gibi uygun fiyatlı olması, hem de benim için takviye ile de olsa başarıya nail olması açısından, bu kalemleri seviyorum. Hayatımın kalemini hala bulabilmiş değilim, o ayrı mevzu.

14 yorum:

  1. Ben de çok memnunum bu kalemden. Ben kalemde kuruma sorununu bir kere yaşamıştım onda da kapağı açık kaldığı için oldu. Sanırım üzerinde de yazıyor zaten kapağını açık bırakmayınız diye.

    YanıtlaSil
  2. Aynıyız. Avon supershock bile dayanmıyor desem sanırım beni anlarsın. Gözlerimin köşelerinde ne sorun var bilemiyorum, bütün akmalar, dağılmalar ordan başlıyor.

    YanıtlaSil
  3. Benim çok yağlı değil göz kapağım; ama ben de de akıyor ve bulaşıyor -üstelik MAC Paint Pot ve kapatıcı olsa da...

    Derdine çare olabilecek bir ürünü Görkem yazmış blogunda: http://gorkemkarman.blogspot.com/2012/10/4-harika-urun-4-amazing-products.html YSL'nin göz kalemini ben kullanmadım; ama Görkem şahane olduğunu söylüyor. Aklında olsun :) Sevgiler. Başak

    YanıtlaSil
  4. Alice makyaj diyarında, kapağını bir kez bile açık bırakmadım ki :) bana denk mi gelmiş bilemiyorum, çabuk kuruyorlar, bu arada nickin süper :) belirtmeden geçemedim


    Luna, dermatologum aslında bunun güzel bir özellik olduğunu söylemişti bana, yaşlanınca anlaşılır değeri çabuk kırışmaz diyordu gözlerin :D Ama dertliyim yahu bu durumdan


    Bveç, o kalemlerde bende de var, 3 rengine sahibim, hatta blogda da yazısını yazmıştım şurada:

    http://miskinkek.blogspot.com/2011/11/ysl-dessin-du-regard-eye-pencils.html

    Fena değil ama akma sorunuma çare olamıyor, ama teşekkür ederim önerine :))

    YanıtlaSil
  5. Sanirim bir ben begenmedim, hem hemen akiyor hemde kolay cikmiyor o kadar yikamama ragmen kaliyor o sacma siyahlik ben 1 senedir anca bir kere actim o kadr sevmemisim zaten siyah kalem kullanmaktan nefret ederim akinca rezil bir durum oluyor ve genelde de akiyor :))

    YanıtlaSil
  6. ben de deneyeceğim bunu aklımda ama elimdeki birkaç kalemin bitmesini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. O yazıları kaçırmışım, kusura bakma :) hay allah, neyse, geç kırışmasına neden oluyorsa güzel bir özellik olsa gerek :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Sveri Doroga, çıkarma konusunda haklısın, ona değinmeyi gözden kaçırmışım, dediğin gibi biraz zor çıkan, göz kenarlarında iyi bir temizleme yapmama rağmen kalıntıları kalabilen bir kalem, aşık değilim ama fiyatına nazaran ve biraz da ek uğraşmayla yaptığı performansını beğeniyorum. Akmayan bir kalem üretilsin artık :D


    Dofa Dofa, ne kadar güzel bir uygulama. Biraz senden feyz alayım, bitmeden almak yok uygulamasına umarım uyarım :)


    Bveç, çok naziksin teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  9. şu an rimmel marka göz kalemi kullanıyorum. bu da iyi bir alternatif gibi görünüyor. açıkçası göz kalemine çok para vermek istemiyorum, maliyeti çok olan bir ürün değil çünkü. deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim beklentilerimin üstünde çıktı, fiyatı da ufak olduğu için denemeye değer derim :)

      Sil
  10. bnde var bu ve şaka fiyata aldm 2 buçuk tl :) gerçek flormar orijinal yani..ama ucu bitince keçeli gibi kendisimi akıcak yoksa ucunu açmkmı gerekyo bilmiyorum yardmcı olursanz sevnrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok uygun fiyata almışsınız :) Kalemtıraşla açmanız gerekiyor :)

      Sil
  11. Ya bunun ucu nasıl açılıyor bn aldım ama ucu kırıldı ve normal kalemtraşlar açmıyor acaba bunun için ayrı bi kalemtraş fln mı lazım lütfen cevap verin çok acilll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, makyaj markalarının çıkardığı kalemtıraları kullanıyorum, gayet rahat açılıyor. Kalemin hafif jel yapısı olduğundan dolayı 1-2 dakika buzdolabında bekletirseniz daha rahat açılır :)

      Sil