Arama Kutusu

Essence Nude Glam : Cookies and Cream





Essence ojeleri, yeni ambalajlarıyla Gratis raflarında yer almaya başladı. Yenilenen haliyle fırçalarını daha çok beğenmekle beraber ojelerinin yapısını aynı buldum. Nude Glam serisinden biri olan Cookies & Cream ismindeki bu ojesi, eski seriden 03 numara, fakat yeni serisinde 06 numara olarak isimlendirilmiş. Yeni haliyle edinmek istiyorsanız, 06 numarasını aklınızda tutmanızı öneririm. 

Cookies & Cream , ismi gibi yumuşak ahenklikte. Ten rengine yakın, temiz bir ton, sade bir renk. Kuruma hızı, diğer Essence ojeleri gibi iyi. Ojede sade renklerin zarifliğini özellikle sonbahar mevsimine çok yakıştırdığımı itiraf etmeliyim. Bazılarına göre bu tarz sade renkler sıkıcı gelebilir. Essence 'in Nude Glam serisinin bir özelliği de, (kimilerine göre) sıkıcı olan bu tarz renkleri biraz daha hareketlendirip, içine minik ışıltılar katması. Belli belirsiz ışıltıları ile oje kendisini daha alınıyor kılıyor. 

7 yorum:

  1. essence ojeler arasında en sevdiğim renk:) her kıyafete her makyaja yakışıyor.

    YanıtlaSil
  2. tertemiz bir renk çok beğendim...rengarenk ojeleri sevsem de arada böyle sakin renkleri seviyorum..
    www.trendyandfriendly.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle aradığım renk buydu, bi ara eski serisinden görüp bir daha o rengi bulamamıştım, çok sevindim bunu görünce, çok teşekkürler paylaşım için:))) takipteyim

    YanıtlaSil
  4. Kozmetikperisi, evet aynı fikirdeyim :))


    Nilgün, arada benim de hoşuma gidiyor :)


    Melislicious, rica ederim :)

    YanıtlaSil
  5. yeni manikürden çıkmıış bir görüntü veriyor hem her kıyafetle de uyuyor :D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Semforever, tespitini sevdim :)

    YanıtlaSil
  7. güzelmiş ama ben nude renkleri çok kullanmıyorum bu aralar..

    YanıtlaSil