Arama Kutusu

Ekim Favorileri



Bu ay, far kullanımımı arttırdım. Yazdan beri kullanmadığım theBalm Shady Lady Vol 2 paletini çekmecelerden çıkarttım. Özellikle ortadaki yeşil ile en sağ alttaki açık farı favorim.


Far paletinin hemen yanında bulunan Mac Mineralize Skinfinish Natural (Medium Dark) yüz kontürü için kullanıyor ve her kullanımda sevgimin daha da artmasına engel olamıyorum. Sağladığı doğallığı çok seviyorum.


Rujlarla aram pek iyi olmadı bu dönem. Sıklıkla lipbalm kullandım. Ruj olarak, Deborah Milano 'ya ait Rossetto Light Creator serisinden 01 numarası tek kullandığım ruj oldu. Rengini çok seviyorum. Daha detaylı yazısı şurada.


Dudak balsamı (lipbalm) sürekli elimin altındaydı. Yaz zamanı ağır bulduğum kokusundan dolayı sürmeye tahammül edemediğim, havaların soğumasıyla tekrar deneyip bir nebze daha memnun kaldığım The Body Shop 'un (sözde) karamelli olan Toffee Lipbalm 'ını çok sık kullandım. Verdiği yumuşaklık bu ay en ihtiyacım duyduğum durumdu. Sık kullanımdan ötürü, bitmesine ramak kaldı. Hayatımın lipbalmı değil ama özellikle son zamanlarda hem hafif bir ten rengi verişini hem yumuşatmasını sevdim. Yazısı şurada.


Osis+ 'in Body Me isimli saç serumuna tek kelime ile aşığım. Yazısı işte şurada.


Kullandığım parfüm, Hard Candy EDP 'den başkası değildi. Seviyorum bu karamel kokusunu. Yazısını okumak için burayı tıklayabilirsiniz.

10 yorum:

  1. Oasis'i merak ettim. Yazını bekliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Adsız2/11/12

    o parfümü nereden satın alabilirimmmm :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız2/11/12

    osis-body me yazısını yazarsan çok sevinirim sevgili miskinkek

    YanıtlaSil
  4. miskinkekcim sen nasıl güzel şeyler tanıtıyorsun.HardCandy şu şişesi için bile alınır sırf :D

    YanıtlaSil
  5. karamellerden gitmişsin bu ay :D

    YanıtlaSil
  6. Mor rimel, teşekkür ederim, en kısa zamanda paylaşacağım :)


    Adsız 1, özel alışveriş sitelerinde ara ara oluyor (trendyol,limango,markafoni vs)


    Adsız 2, lütfen numaralandırdığım için kızmayın, karışıklık olmasın diye böyle hitap edebiliyorum, yazacağım :)


    Franchising, 2 kere yorum göndermişsin :) Hard Candy şişesi evet çok şirin ve özgün, karameli kim sevmez ki :))

    YanıtlaSil
  7. The balm'ın Farını bende kullanıyorum ve çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  8. Nihal, fiyatına nazaran oldukça kullanışlı bir palet :)

    YanıtlaSil
  9. Ya kesinlikle oyle birde indirimdeyken aldiysan :) tadindan yenmiyor :p

    YanıtlaSil
  10. Evet, öylesi daha avantajlı hale geliyor :)

    YanıtlaSil