Arama Kutusu

Doğacı Ürünleri Alışverişi

dogaci-urunleri-alisverisi-blog
Doğacı Ürünleri Alışverişi
2 yıldan beri Doğacı kilini kullanıp memnun kaldığım için, bu sefer de kil alışverişimin yanına mantar kapaklı olan yağlarını (Çörekotu Yağı ile Susam Yağı) ve Kayısılı Güzellik Seti'ni satın aldım. Firmanın Malatya menşeli oluşu, kayısı konusunda bana güven verdi.


Kayısılı Güzellik Seti, 20 Lira idi ve özellikle kremini çok sevdim. Daha detaylı incelemelerini kullandıkça yazacağım.



İçinden çıkanlar ; 
Kayısı Çekirdeği Yağı (20 ml)
Kayısı Kremi (50 ml)
Kayısı Sabunu (150 gr)
Kil (120 gr)


4 yorum:

  1. ben şu şişede kayısı yağını almıştım bir kaç kez bu markaydı sanırım
    Şişesini atmaya kıyamadım çok şeker:)

    YanıtlaSil
  2. kayısı yagı yuzeDe surulebılır çok ıyı gelır cıldı guzellesdırıyor cıdden kullandıkça farkı goruceksın guzel gunlerde kullan...

    YanıtlaSil
  3. Adsız17/11/12

    merhba kayısı yağı yanıklara iyi geliyormu? veya karısılı ürünler?

    YanıtlaSil
  4. Kozmetik Deneyimleri 'ciğim, kesinlikle katılıyorum, şişeler fena şeker :)


    Matruşka, teşekkür ederim


    Adsız, ne yazık ki öyle bir bilgiye sahip değilim. Yanlış yönlendirmek istemem.

    YanıtlaSil