Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #22

bitenler-kulubu

Bitenler Kulübüm 'de bu sefer ; 


1) Dairy Fun - Çilek Duş Jeli : Vakti zamanında Zidaya'dan almıştım ve şurada da bu duş jelinden bahsetmiştim. İlk yazdığım fikirler değişmedi. Yeniden almam ama bu markanın ambalajları fena şirin, merak ettiğim vücut kremleri veya vücut pudralarıyla devam edebilirim.


2) Biotherm - Biosource Nettoyant Hydra-Mineral Mousse : Orta şeker kıvamında bir yüz temizleyicisi. Aşığı olmadım, nefretimi de kazanmadı. Aklımda yer alacak bir etkisi olmadı ancak fiyatı başlı başına biraz tuzlu. Kofreler içinde olduğu zaman ancak alınası kıvama geliyor bana göre. Daha detaylı incelemesini şuradaki yazımda paylaşmıştım.


3) Sensodyne Ağız Çalkalama Suyu : Ağız hijyeni için kullandığım bu ürün, fena değil. Yakmadan yıkmadan işlevini yapıyor ama tuhaf (biraz da sasımsı) bir tat bırakıyor ağızda.


4) Organix - Moroccan Argan Oil Şampuan : "Seviyorum, bitiriyorum, alıyorum" eylemlerindeki bahsi geçen üründür. Bu 2. şişemiz, kardeşimle ortak kullanıyorum. Sevdiğim şampuanlar arasında yerini aldığı bir gerçek. Şu yazımda uzuuun uzuuun bahsetmiştim kendisinden.


4 yorum:

  1. Dairy Fun ürünlerini ben de online alışveriş sitelerinde gördükçe özeniyorum. Bir alayım çok şirin diyorum bir aman boşver diyorum. Son kararım ne olacak bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. alışveriş yap ve bol bol yaz artık sevgili miskinkek
    seviyorum seni okumayı böyle arada bir yazıyorsun olmuyor :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız29/11/12

    ben kozmetikleri alıp alıp bitiremiyorum,valla özendim şimdi sana:D

    YanıtlaSil
  4. Alice Makyaj Diyarında, bi özelliği yok, en azından benim için sıradan bir duş jeli oldu sadece. Ambalajları fazla şirin, orta karar kalitesi ama :)


    Kozmetik Deneyimleri, gülümsettin beni yorumunla :))


    Adsız, renkli kozmetik ürünlerinde, aynı paydadayım seninle, bakım ıvır zıvırları daha çabuk bitiyor sadece :)

    YanıtlaSil