Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #21

bitenler-kulubu

Makyaj namına az ama kişisel bakım ürünlerinde daha kayda değer, bir Bitenler Kulübü daha, 6 ürünle yoluna devam ediyor. 
Bu seferki kullanıp bitirdiğim ürünlerden en çok, kampanya fiyatıyla edindiğim elimdeki son Bioderma H20 makyaj çıkarıcısını özleyeceğim. 




1) Bioderma - Sensibio H20 : Yenilemeyeceğim. Nedeni kötü bir ürün oluşu değil. Sadece elimdeki diğer makyaj çıkarıcıları varken yenilememin anlamsız olacağını hatırlayıp, uzunca bir süre almamaya karar verdim. Hassas göz yapısına, bundan daha uygun bir makyaj temizleyicisi görmedim. Sadece göz değil, yüz makyajımı çıkarmak için de kullandım. Tek hamlede temizlik fazla sağlayamasa da, pratik bir ürün. Tek olumsuz olarak gördüğüm yanı, su gibi gidiyor oluşu. Fiyatı 2'li paketiyle uyguna gelmese, tek başına alma konusunda tereddütte kalabilirdim. Hakkında daha fazla bıdı bıdı yaptığım yazısı, şurada. 


2) Roc - Eye Make-Up Remover : Vakti zamanında, yurtdışı alışverişleri sırasında, oldukça uyguna sahip olmuştum. Bitirdiğim bu ikincisi. Geride hala, açılmamış/ambalajı bozulmamış 2 tanesinin daha beni bekliyor olmasına seviniyorum. Çünkü bu göz makyaj çıkarıcısını seviyorum. Bir üsttekiyle tek farkı, o makyajı temizlerken göz çevresinin nemliliğini alıp götürmüyor, bunda biraz o kötü huy mevcut. Ardından bir göz kreminin devreye girmesini şart koşuyor.


3) Kokucuk - Chevrefeuille (Hanımeli kokulu parfüm) : Sevdiğim kokucuk ailemden biriydi. Ferah bir çiçek buketi edasını taşıyor. Vücut parfümü olarak kullandım ve her kullanışımda sevdim. Kokucukları, bütünüyle anlattığım yazımda, yani şurada da bulabilirsiniz.


4) Now Foods - XyliWhite Toothpaste Gel : Bu diş macunu, edindiğim günden beri favorim. Hala da öyle. Bittiğini sandığım bir anda, dolabımda altta kalan küçük koliden 3 tane daha büyük boyu ile karılaşınca sevindim. Çünkü iherb.com'dan edinmiştim ve malum, artık doya doya alışveriş yapamıyoruz bu harika siteden. Bu arada, diş doktorum sık sık macun değiştirmenin çürüklere karşı daha zayıf bir savunma şekli yaratacağını söylemişti, ben de buna dikkat edenlerdenim.

5) theBalm - Letter to the Editor Lipstick : Bu ruju tam 1 yıl önce edinip, blogumda yer vermiştim. Okumak için buraya tıklayabilirsiniz.  "Read My Lips Lipstick" serisinin bir rujuydu. Sanıyorum bu seriyi, theBalm artık üretimden kaldırmış. Emin olmak markanın sitesine bakındım ancak açılmıyor. Beğenerek kullandım. Raflarda yeri var mıdır hala bilmiyorum, ama tekrar görürsem ambalaj şirinliği için bile yeniden alabilirim.

6) Biotherm - Biocils Waterproof Eye Makeup Remover : Son biten ürünüm ise, yine bir göz makyaj çıkarıcısı. 3'nün aynı anda bitmesinin nedeni, her 3'ü de yarım olarak kalmıştı. Yenilerini açmadan önce, elimdekileri bitireyim mantığına bürünmemdir asıl sebep. Ve elbette, yazdan sonra makyaj yapmayı özlemem diğer bir sebep. Yağlı bir göz makyaj çıkarıcısı idi. Fiyat ve içerik yönünden çok memnun kalmadığım için, yenilemeyi düşünmüyorum. Detaylı yazısı şurada.



Bu seferki biten kozmetik ürünlerim bu şekildeydi. Darısı bitmek bilmeyen kozmiklere...

2 yorum:

  1. Benim cildim çok hassas canım.. Dermatologların hepsi Sensibio H2O'yu önerdi. Ben de çok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. Yelda, hassas ciltlere özgü serisi başarılı, doktor tavsiyesi de içi rahatlatıyor :)

    YanıtlaSil