Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #20

bitenler-kulubu




Bitenler Kulübü 'mün 20. seferki konukları ;

1) I love - Vanilla & Ice cream Body Butter : Kokusunu ve dokusunu krem şantiye benzettiğim bu vücut kremini, mart zamanında almıştım. Fena değil, ancak krem aşkıma daha farklı markaları deneme isteğime engel olamadığım için, yeniden almam. Detaylı yazısı şurada.


2) Vichy - Purete Thermale 3in1 : Bu makyaj temizleme sütünü, baştan feci sevdim. Fakat kullandıkça, sağladığı ilk etki yok olur oldu. Başlangıcı güzel, devamı pek etkili olamadı ne yazık ki. Daha ayrıntısını şurada bahsetmiştim.


3) Kokucuk - Moka Kahve Parfümü : Kahvekolik bir insanım ve kahve kokusuna ayrı zaafım var. Bu kokucuğu çok sevdim. Ekseriyetle oda parfümü olarak kullandım. Özellikle balık yemeklerinden sonra sevmediğim o yemek kokusunu, harika kamufle edebildi. Böyle de bir izlenim bıraktı bende. Kokucukların yazısı içinde de yani şurada değinmiştim.


4) Watsons Disk Pamuklar : Herhangi bir özelliği yok, denk geldikçe aldıklarımdan, sıradan pamuk. Ne çok iyi ne çok kötü.



Biten kozmetik ürünlerim bu kadardı. Darısı bitmek bilmeyen kozmiklere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder