Arama Kutusu

Bioder İnceltici Konsantre Jel Sonucu



Mayıs ayında yazısını yazdığım ve neticesini Ağustos ayında alacağımı belirttiğim, Bioder İnceltici Jel'ini düzenli olarak kullandım ve biraz gecikmeli de olsa sonucunu söyleyebilirim artık. (İlk yazısını okumak için burayı tıklayabilirsiniz) Kullanımını belirtilen şekilde uygulamama rağmen 3 aylık süre zarfında etkisini fark edilir oranda gördüğümü, ne yazık ki söyleyemem.

Tamamen etkisiz mi? Bir nebze etkisini gördüm, ama fazlasını değil. Düzenli yapılan egzersizlerin ve bedene bol su ile sebze takviyesinin  incelme ve sıkılaşmada çok daha etkili olduğu bir gerçek. Ne yazık ki kozmetiksel destek, bu anlamda fazla kalıcı çözümler getirememekte. Bu sıkılaştırıcı jel, sıfır etkisiz bir ürün değil, fakat beklentilerinizi minimum tutarsanız, hayal kırıklığını o kadar az yaşarsınız bana kalırsa..




* Basın Ürünüdür.

4 yorum:

  1. böyle ürünleri kullanıp sonuç alamayınca artık hiç kullanmamaya karar verdim ben de...

    YanıtlaSil
  2. Dilek, hak veriyorum fikrine, en güzeli hayatı düzenle yaşamak, kozmetiksel destekle mucizeler yaşayan ne gördüm ne duydum :(

    YanıtlaSil
  3. Adsız2/11/12

    Merhabalar < Tarafsız yorumunu paylaşman çok hoş,Benim merak ettiğim etkili bir ürün denediğin oldu mu? Olduysa ismini Paylaşırmısın?

    YanıtlaSil
  4. Adsız, size de merhaba, teşekkür ederim :) Hayır olmadı, bu tarz ürünlerle deneyimim ne yazık ki az, sporun gücü tek başına her ürünü katlar derim :)

    YanıtlaSil