Arama Kutusu

Alışveriş Fikirleri : theBalm Aşkı

Alışveriş Fikirleri : theBalm Aşkı

alisveris-fikirleri-thebalm-the-balm-kozmetik-urunleri-aski
Alışveriş Fikirleri : theBalm Aşkı


theBalm, ülkemizde giderek sevilen kozmetik markalardan biri olma yolunda ilerliyor. Diğer markalarda görmeye alışkın olmadığımız fiyatlarının uygunluğu üstüne, Gratis mağazaların da sık sık indirim yapıyor oluşu, kozmetik sever bünyelerin sevgisini daha çok kazanmasını sağlıyor.



Yabancı bloglarda da, başta Temptalia makyaj blogu olmak üzere, theBalm ürün kalitesinin üst sıralarda yer verilmesi, muadillerine göre daha sıyrılır hale getiriyor markanın ürünlerini. 



Şu ana kadar sahip olduğum tüm theBalm ürünleri, beni fazlasıyla memnun ve mutlu ediyor. Hala keşfetmediyseniz, bir şans verip, alışveriş listenize ekleyin derim.



10 yorum:

  1. ah ahh yaktı bizi bu balm zaten.. neyse gratis indirimi sağolsun neredeyse tüm standı tamamlamak üzereyim ben de..:-))

    YanıtlaSil
  2. ♥♥ çok şirin bir marka :)

    YanıtlaSil
  3. bu gratis indiriminde gerçekten the balm aşkım derinleşti! hot mama allıkla ve concealer ile ayrı bir aşk yaşadım:))) bileşimleri de çok güzel paraben ve petrol türevleri de yokmuş

    YanıtlaSil
  4. ben son zamanlarda thebalmın cilt bakım ürünlerine sardım, onlar da makyajları kadar başarılı bence. bazı gratislerde oluyormuş, denemeni tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  5. Audrey, evlere stant açacağız yakında :)


    Dofa, fena şirinler :)


    Melislicious, evet paraben ve diğer zararlılar yok, çok doğal bir marka değil ama muadillerine nispeten daha temizler. Concealer hiç denemedim, bir kenara yazayım bunu :)


    Kitten,cilt bakım ürünlerine hiç denk gelmedim, her gidişimde talan edilmiş bir stantla karşılaşıyorum :)) Ama mutlaka bakınacağım, not aldım

    YanıtlaSil
  6. Adsız29/11/12

    http://beautygoretheladylicious.blogspot.com/2012/10/cekilisme-katilin-no2.html#comment-form

    YanıtlaSil
  7. bende öyle talan edilmiş manzaraya maruz kalanlardanım :/

    YanıtlaSil
  8. Sequins from life, ah maalesef, indirimsiz zamanlarda istediklerimi ancak bulabiliyorum yahu :)

    YanıtlaSil
  9. The Balm'ın tüm ürünleri çok güzel, ocağımıza incir ağacı dikti :) Güle güle kullanın hepsini :)

    YanıtlaSil