Arama Kutusu

Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar

İlgi duyduğum Uzak Doğu kültürüne ait geleneksel olan kimonoları seviyorum. Hatta bir tanıdığımın Japonya seyahati sırasında hediye olarak getirdiği kimonoyu gördüğüm an dünyalar benim olmuştu. Şimdi ise gözüm seksi kimonolarda. 


Geleneksel klasik çizgilerini de taşıyan bu şahane kostümler, ileride benim için alınası gözüküyor. Hem seksi hem şirin. Ben gözüme şuradaki satıcıyı kestirdim bile. 

Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar
Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar


Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar
Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar

Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar
Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar


Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar
Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar

Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar
Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar

Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar
Alışveriş Fikirleri : Seksi Kimonolar

13 yorum:

  1. Bir kimonom olsun ben de çok isterdim. Japonya'ya gidersem bir gün ilk alacağım şey olacak :)

    Bu kimonolar da çok tatlılarmış. Tam evde giyip gezmelik :)

    YanıtlaSil
  2. En alttakine öldüm bittim :))

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlılar gerçekten, benim favorim arkası fiyonklu olan son resim:)

    YanıtlaSil
  4. birer tane edinmek lazım bunlardan, çok tatlı ve seksi:)))

    YanıtlaSil
  5. Alice makyaj diyarında, ben de çok seviyorum :))

    Ojeperest, benim de favorilerimden birisi o :)


    Eren, kesinlikle :)


    Melislicious, aynen =)

    YanıtlaSil
  6. ben en çok beyazı sevdim seksi olacaksa tam olsun dimi:)

    YanıtlaSil
  7. off çok şirin ve de seksiler,evlenince bunlardan bol bol olsun isterim dolabımda :D
    yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  8. uffff son ikiye bittim ben :)) siz göstermeseniz haberim bile olmazdı satıcıyı biraz inceleyim ben en iyisi :)))

    YanıtlaSil
  9. Adsız2/11/12

    Bayıldım bunlar ne böyle çok harika!!

    YanıtlaSil
  10. Franchising, eheh :)


    Bakimliolmakasktir, rica ederim :)


    Adsız, :)

    YanıtlaSil
  11. güzelde,kızları ayrı bi güzel:)
    beller ince,dudaklar minicik,maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, onların afetliği ayrı olay dediğin gibi :)

      Sil