Arama Kutusu

Wellness & Beauty - Orange & Granatapfel Body Lotion



Wellness & Beauty , Rossmann mağazalarında satılan markalardan biri. Meyve kokulu kremleri severek kullanan biri olarak, daha öncesinde edindiğim ve kokusuna aşık olduğum, kremalı meyveli pasta gibi kokan mandalina ve yoğurtlu vücut kreminden (şurada bahsetmiştim) memnun kaldığım için, Rossmann alışverişlerimin birinde bu sefer, aynı markanın vücut losyonunu aldım.

Vücut kremlerinde, sevebileceğim kokuları ararım. Kokusuyla beni tavlamadığı sürece, kremin nemlendirmesi veya sağladığı yumuşaklık yanı, isterse dünya harikası olsun, sevemiyorum. Bu yüzden de, edindiğim tüm kremler iştah açan kokulara sahip. Bu losyondaki portakal ve nar birlikteliği, turunçgil seven bünyeye cazip gelse de, umduğum kokuyu bulamadım. Daha katı formdaki vücut kreminin o yoğun kokusu gibi değildi. Açıkçası, kokulu bulaşık deterjanlarını anımsattı bana. Hatta tam olarak, Fairy Portakallı Bulaşık Deterjanı.

Kokusunu başarılı bulmadım ama losyonun yapısı ideal. Emilimi hızlı. Vücudu yağ içinde bırakmadan nemlendiriyor. Yapış yapışlık hissi de vermiyor. İçeriği ise, her ne kadar Shea yağı (butyrospermum parkii butter) ve gliserin ihtiva etse de, pek çok toksik madde ve paraben çeşitleri mevcut.

Boyutu 200 ml ve fiyatı 4.90 Lira.

- İçeriği -

6 yorum:

  1. Bende kokusundan hoşlanmadığım bir nemlendiriciyi vücuduma ne olursa olsun sürmem :) sana çoooook katılıyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Adsız21/10/12

    merhaba siz bir makyaj aynası almıştınız bulamıyorum bloğunuzda hangi siteden almıştınız

    YanıtlaSil
  3. koku benim kozmetikteki tek takıntım. Aldığım alacağım her ürünü önce koklarım:D

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Şepşeker, aynı fikirdeyiz :)



    Adsız, sanırım şunu soruyorsunuz

    http://miskinkek.blogspot.com/2012/09/alsveriscom-ile-baybliss-makyaj-aynas.html


    Semforever, ben de :)

    YanıtlaSil
  5. kokulara o kadar takık bir haldeyim ki sürdükten sonra bile saatlece cıkmasın istiyorum üzerimden :)

    bu arada süper bir çekilişim harika hediyelerim var beklerim :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Pia Mia, aynı düşüncedeyim, teklifin için teşekkürler :)

    YanıtlaSil