Arama Kutusu

Eylül Favorileri



Sonbahara yakıştırdığım kokulardan biri olan Shakira S parfümü, Eylül ayı favorilerimin yıldızı oldu. 
(Daha ayrıntılı incelemesini ilerleyen günlerde paylaşacağım)

Ağırlıklı olarak kullandığım 3 oje ;
OPI - Suzi Says Feng Shui
theBalm - Princess


Aydınlatıcı olarak, Benefit - Watt's Up

Missha BB Cream (Matte) bir iki kullanımlık kaldı, Türkiye'deki satışını pahalı buluyorum, bu yüzden yenisini almayacağım. Alix Avien Terracotta Pudra ile ne kadar uyumlu olduğunu, son kullanımlarında keşfetmek üzücü.



Rujlardan,
Mac - Hue



Göz makyajında ise kullandıkça daha da sevdiğim, Alix Avien Dna maskara. (incelemesi yakında)
Eyeliner arayışımda mutlu sonu bulduğum, L'Oreal Paris Super Liner. Kaş ürünü kullanmazken, şimdi sevdiklerim arasında yerini bulan Essence Kaş Seti.

Birbiri ile renk uyumunu çok sevdiğim, Chissa Terracotta 148 ile Maybelline Color Tattoo Eternal Gold.


9 yorum:

  1. Merhaba, Missha Matte'yi bloğunuzda bulamadım. Başka yerlerde pek çok yazı okudum tabii ama size çok güveniyorum :) Karma ve sivilceye yatkın bir cildim var, tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ürünler...hepsini denemek istedim bak şimdi :)
    sevgiler.


    bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir yazı olmuş :) Özellikle Shakira parfümü hakkındaki yorumlarını bekliyorum.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Adsız2/10/12

    mishha kremini lütfen memnun kalıp kalmadınızı yazarmısınız.Yeni birtanesini almak istiyorum.Cİldim normal.Mat görüntümü veriyor?Parlak duranlarından memnun değilim.Birde ben sizi hep twitter takibinden hemde buradan takipediyorum.ama twitter ile tutarken yorum neden yazamıyorum.yani o hesabımla.Hep adsızı seçmek durumunda kalıyorum .(

    YanıtlaSil
  5. Makyajlı Betty , evet henüz blogta yer veremedim, ben de karma ciltliyim ancak sivilceye yatkın değilim. Bu yüzden, bu kısmında tam net bir yorum getiremeyeceğim. Missha matte, ismi gibi değil aslında, tam bir matlık sağlamıyor. T bölgeme pudra geçmek şart oluyor. Fakat bunun haricinde cildimde herhangi bir olumsuz intiba oluşturmadı, dağıtması kolay ve kapatıcılığı diğer bb creamlerden farklı değil. Pudra ile birlikteliği, çok doğal. Çevremden de iltifatlar aldığım bir ürün oldu benim içim. Sivilcelenme yapacağını sanmıyorum ama dediğim gibi kesin bir yorum da getiremiyorum :)


    Chfashiontrend , teşekkürler :)


    Makeupwithstyle :) teşekkür ederim, en kısa zamanda paylaşacağım


    Adsız, oldukça memnun kaldım, Tr fiyatlarını pahalı bulmasam kesinlikle tekrar alırdım, matlığı tam verdiğini söyleyemem, benim için pudra şarttı kullanımda. Twitter ile yorum yazamama kısmında, ne yazık ki bir bilgim yok :)

    YanıtlaSil
  6. Cevabınız için çok teşekkür ederim:) Elimdeki BB'ler bitince bunu da deneyeceğim, hazır elimde Alix Avienin pudrası da varken :)

    YanıtlaSil
  7. Makyajlı Betty , rica ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Adsız5/10/12

    ben senin tarzını anladım ve çok tatlı:)herşeyden ama doğalığından yapıyorsun.secimlerini çok beğeniyorum
    Pinar
    sevgilier

    YanıtlaSil
  9. Pınar, Teşekkür ederim güzel sözlerine :)

    YanıtlaSil