ELF Ürünlerinden Önerdiklerim / Önermediklerim

ELF, kozmetik severlerin yakından bildiği ve giderek daha da yaygınlaştığı, pahalı markalara kıyasla daha uygun fiyatlı olması ile alternatifler arasında yerini bulan bir marka. Gittigidiyor sitesinde, alışveriş eden sayısı bile bunun bir göstergesi.

Bugüne kadar (ekseriyetle blog yazmadan önce) zibilyon tane Elf (EyesLipsFace) ürünleri kullanan biri olarak, sevdiğim ve sevmediğim kozmetik ürünlerini bir listede topladım. Elbette yeni gelen ürünlerin, bu listenin dışında kalmaya mahkum olacaklarını unutmamakta fayda var.


Önerdiğim 5 Ürün 

ELF - High Definition Undereye Setting Powder



Benefit Powderflage almak için Sephora'ya uğradığımda, satış görevlisi, Benefit standının altındaki çekmecelerden arayıp durdu ve sonra kasanın arkasındaki yere gitti. Gelince bana istediğim ürünün, mağaza stoklarında bulunmadığını ve hatta daha kötü haberin de, bu ürünü bir daha bulmamın mümkün olmayacağını söyledi.  Sephora çalışanlarını seviyorum, istediğim bir ürünü bulamayınca, başka ürünleri satma derdine düşmüyorlar, "onun yerine kesin bu size daha iyi gider" diye diretmiyorlar. Benefit Powderflage nedendir bilmiyorum, ama üretimi durdurulmuş. Bunun üzerine arayışlarımdan yola çıkarak, Elf 'in bu ürünü edindim. İncecik yapısı ile göz altı kapatıcısını sabitleme görevini başarıyla yapıyor, kalıcılığı mükemmel olmasa da fena değil. Öneririm. Ama elbette, göz altı için ayrıca bir pudra elzem bir ürün değil, yüz pudrası da aynı işleve sahip.





ELF Eyebrow Kit


Kaş ürünlerine ilgim olmazken bir kaş kiti almanın mantıksızlığı içinde, kullanmadan arkadaşıma hediye etmiştim. Çok beğendi. O gün bugündür kullanır oldu. Bitirmeye yüz tuttuğu için yeni ürünlere yelken açma telaşında. Benim değil ama onun tavsiyesi, bu kaş kiti oldu. 



Elf Slant Tweezer




 Paslanmaz çelik materyalına sahip, hafif eğimli cımbız. Alımı güzel fakat ben uçlarını biraz keskin buldum. Yaralanmaya dikkat. Çok üstün olmasa da, özellikle fiyatına nazaran fena bulmadığım bir cımbız. Yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum, herhangi bir deformeye şahit olmadığımı da not düşeyim.



ELF Single Eyeshadow


Elf 'in pek çok farını (hatta paletlerini) kullanan biri olarak, "evet işte, bu güzel" diyebileceğim farları olmadı,olamadı. Ama tekli olanları, diğerlerine nispeten daha iyi buluyorum. Keşke, o paletleri de bu tekli farlardan oluşsa idi derim dururum. 



Elf - Blending Wedges



Beauty Blender ile tanışmadan evvel, epey sıkça bitirdiğim 8'li makyaj süngerleri. Oldukça yumuşak yapıdalar. Fena değiller, önerebileceğim ürünler arasındalar. Fakat bu tarz bir ürün arayışınız var ise, ayırdığınız bütçenize biraz daha para ekleyip, Beauty Blender almanızdan yana gönlüm.


Önermediğim 5 Ürün

ELF - Eyeshadow Primer



Yağlı göz çevreme dünya harikası bir far bazı olarak tarihe geçmese ve gün boyu farı sabitleyemese de, zaten ucuza alınan bir üründen de böyle beklentilerim yoktu. Ama bana hep sorun yaşatan oldu. Akmayan rimelim bile sayesinde akar oldu, farlarım pul pul dağılır oldu. Eğer ki hassas göz yapınız da var ise, bir süre kullandıktan sonra göz çevrenizde beyaz kurumalar görebilirsiniz benim gibi. Göz çevresine her ürünün kullanılmamasını gerektiğini anladım sayesinde. Bir daha alıp kullanmam.



ELF Volume Plumping Mascara



Hacimlendirici bir maskara iddiasına sahip olmasına rağmen, hacimlendirmenin h'sini göremedim. Şeffaf bir maskara ile yarışıyor adeta. Başarı çıtası çok düşük, hayata karşı iddiasız.



Elf studio Brush Set



Önce normal serisinden fırçalar edindim, sonrasında yaşadığım hayal kırıklığını, nispeten daha iyi kalitedeki Studio serisindeki fırçaları ile gidermek istedim. Ancak yine sevemedim. Düşük beklentileriniz eşliğinde kullanabileceğiniz, "ucuz etin yahnisi yenmez" modunda takılan bu fırçaların muadili, bana göre Avon. İşe yarayan fırçaları var ama fırça mevzusu mühim, diğer bütün ürünler bir yana, fırçalar öbür yana düşüncesindeyseniz ve iyi bir fırçanın kullandığınız ürüne nasıl katkı sağladığı gerçeğine erişmişseniz, bu fırçalar vakit ve para kaybı sadece. Az ama öz fırçalar edinmek daha doğru bir adım.



ELF Corrective Concealer


Özellikle yeşil kısmı ile ilk dikkatimi çeken bir üründü. Yanak bölgemdeki kızarıkları kafama taktığım bir dönem edinmiştim. Alırken de birkaç inceleme yazısı hakkında övgüler kanıma girmedi değil. Fakat umduğumu bulamadım. Uygulaması kolay, karışırken zorlanmayan, kıvamı yerinde olmasını ve daha da önemlisi doğal görüntü vermesini yeğlerdim, Katılaşmaya yüz dönük ve kalın formlu bu ürünü, ben önermiyorum.


ELF - Nail Polishes

Ojelerinde en sık yaşadığım problem, istisnasız her Elf ojesinde, kısa zamanda oje kendinden geçiyor ve durduğu yerde iki fazlı bir yapıya dönüşüyordu. Şişesinde üstte yağ gibi bir kısım, altta renk pigmentleri öylece ikiye ayrılıyordu. Bu yüzden ojelerini hususi olarak almanızı önermem. Onun yerine, aynı fiyata mukabil , bir Pastel, bir Flormar almak daha mantıklı.

9 yorum:

  1. kapatıcı ve primer konusunda o kadar az tatmin edici ürün var ki zaten elf ürünlerini de önermemene şaşırmadım :)elf haricinde peki kapatıcı-özellikle göz çevresi için -önerebileceğin bi ürün var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetix21/12/12

      Elf urunleri ile ilgileniyorsaniz bizimle baglantiya gecebilirsiniz, cazip fiyatlara Turkiye'de satiyoruz.

      Sil
  2. Benim listemde seninle neredeyse ayni :)

    YanıtlaSil
  3. tavsiyelerini dikkate alicam guzel bir post hazirlamissin;)
    Bloguma beklerim takibe alirsan mutlu olurum:)

    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Hiç Elf ürünüm olmadı ama nedense çok ilgimi çekende bir marka olamadı.
    Fakat bir arkadaşımda elf'in jel eyelinerını denedim ve inanılmaz beğendim.
    Hani olurda bir gün elf'in yolu bizim buralara düşerse bir mağazada satılırsa jel eyelinerını almayı isterim.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok faydalı bir yazı olmuş. Ben de iyi ELF kullanıcısıyım. Özellikle rimellerinden hiç memnun değilim ama tekli farları gerçekten güzel.
    Sanırım ben de böyle bir ELF postu hazırlamalayım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Liu, haklısın :) göz kapağında hem renk eşitsizliklerini düzenleyip hem far bazı işlevi gören ve severek kullandığım Mac Paint Pot Painterly'i öneririm. Ancak sadece kapatıcı arıyorsan şunları öneririm YSL Anti Cernes Concealer, MAC Studio Finish Concealer, Laura Mercier Secret Camouflage. Göz bazı olarak da bana göre dünyanın en iyi primerı olan, Too faced shadow insurance.


    Svieri doroga , hemfikir olduğumuza sevindim :)


    Nuts wardrobe fashion , tşk ederim


    Melal, ben jel eyelinerını kullandım, fena hızlı kurudu, bitiremeden kurudu minik olmasına rağmen, ilk zaman acemi modunda idare ediyor ama eyelinerdan beklenti artınca oldukça yetersiz kalıyor bana göre


    Mor Rimel, rimel konusunda pek başarısız. Elbette hazırla, zevkle okurum :)

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar:):):)
    bana çok yararlı bir post oldu cidden...
    tebrikler bu nedenle :)
    sevgilerimle;
    küçük bir not :
    butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Çok yararlı bir yazı olmuş benim adıma. Elfin sitesinde defalarca dolanıp ne alıp ne almayacağımı bilememiştim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil