Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #19

bitenler-kulubu


Bitenler Kulübü 'mde Bu Sefer Neler Bitti ?


1) Bioderma Node G Şampuanı : En sevdiğim 5 şampuandan biri olunca, hali ile sık kullanıyor ve bitiriyoruz. Çoğul eki kullanıyorum, çünkü aile fertlerim ile ortak tüketimim söz konusu. Yağlı saçlar için harika bir şampuan. Daha detaylı yazısını, diğer sevdiğim şampuanlarla beraber şurada yazmıştım.


2) Watsons Biralı Saç Maskesi (Beer Wax Treatment) : Ballı olan kadar sevemedim. Kaldı ki ballısını da muhteşem bulmadığıma göre, bir daha yenilenmeyecek bir saç bakım maskesi. İncelemesi şurada.


3) Dalin Kolonya Sprey (Spring) : Bebek kolonyalarını seven biri olarak, bu zamana kadar kullandıklarımdan en sevdiğim oldu. Diğer çeşitleriyle birlikte şurada.


4) Arko Nem Yoğurt Böğürtlen Kremi : Arko 'nun meyveli bakım serisini seviyor ve sıklıkla tüketiyorum. Ama mangolusu hala ve hala favorim.


5) L'Occitane - The Cooling Hand Cream Gel : Minicik olmasına rağmen bir hayli bereketli bir el kremi. Ekseriyetle yaz dönemi kullandım, bir iki kullanım da şimdiye kaldı. İnceleme yazısı için buraya tıklayabilirsiniz. Serinletici ve ter önleyici vazifesi, sonbahara girer girmez kuruyan ellerimle ters düşse de, yaz zamanı favorimdi. Çok severek kullandım. Önümüzdeki yaz, tam boyunu alacağım için, yeniden buluşmak üzere diyorum.



Biten kozmetik ürünlerim bu kadardı. Darısı bitmek bilmeyen kozmiklere...


7 yorum:

  1. Loccutane el kremine ben de bayilmistim

    YanıtlaSil
  2. watsons saç maskelerinden sütlüsünü aldım ben bu ballı ve biralıdan daha cok sevdim
    l'occitane serinletici bu kremi ise hiç mi hiç sevemedim :(

    YanıtlaSil
  3. Hey dear lovely blog here! Visit mine and let me know what you think, maybe we could follow each other! Let me know in comments!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  4. 4 numara favorim hiç eksik olmaz her çeşidine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  5. Audrey , bir gün bütün serisini almalı :)


    Kozmetik Deneyimleri, sütlüsü de mi var, ilk kez duyuyorum. Ben el kremini fena sevdim, cilt tipiyle alakalı olabilir galiba :)


    Bambi, her çantaya lazım :)

    YanıtlaSil
  6. watsons saç cilasının avokadolusunu kullanıyodum ben de, o güzeldi aslında ama biralıyı denemedim

    YanıtlaSil
  7. Melislicious, çok da tavsiye etmem biralısını, diğer çeşitleri hakkında fikrim yok ama ballısı buna nispeten daha beğenimi kazanmıştı

    YanıtlaSil