Arama Kutusu

Bebak Gül Suyu



Online alışverişlerimin birinde, Rosense Gül Suyu'nun spreyli ambalajını almıştım esasında. Ancak o ürünün, üretimden kaldırıldığı söylendi ve daha önce hiç kullanmadığım bir marka olan Bebak önerilmişti. Diğerinin fiyatına 3 tanesi denk geldiği için, (para iadesi yüzünden bir karışıklık olmaması adına) bu şekilde gönderilmesini kabul etmiştim. Cildime kullanmaya başladığımdan beri, fazla memnun kalamadım. Yıllardır alıştığım diiğer gül suyunu arar oldum. Sevemedim açıkçası, üstelik diğeri gibi doğal gül suyu değil. Rosense hakkındaki yazımda, tonik yerine kullandığımı ve daha fazla ayrıntısından bahsetmiştim, bakınmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

Bu 3 şişeyi de, ıslak far kullanımında fırçayı ıslatarak ve saç toniği olarak tüketmeye başladım. Sizlere de tavsiyem, doğal gül sularını tercih etmeniz.


7 yorum:

  1. Yok gül esansı,yok gül kokusu.Resmen parfüm katıyorlar ve saf olduklarını idda ediyorlar.allahtan sen farketmişsin durumu ve başka yöntemler geliştirmişsin:)
    Rosense üretimden kaldırıldıysa çok üzülürüm.Aktarlarda hala görüyorum.

    YanıtlaSil
  2. acı badem sutu ve bu urunu alıcam ben de mutlaka.
    sevgiler

    bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Shayna MB , evet doğalını almak en güzeli :)Rosense ürünleri satışta, sadece minik çanta boyu spreyli ambalajı üretimden kalkmış, hatta bu bilgiyi üretim fabrikasından aldıkları söylenmişti bana


    Chfashiontrend , ama ben önermediğimi yazmıştım, sanırım gözünüzden kaçmış :)

    YanıtlaSil
  4. Bende bu ürünü merak ediyordum , iyi ki almamışım ! Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  5. Şepşekerin Fikir Evi , rica ederim :)

    YanıtlaSil
  6. Adsız26/11/12

    bayanlar bende aldım denedım ama rosense ıle arasındakı tek fark aromatık gul kokusu... tum gulsularında aromatıc esans kullanılır ve amacı koku vermektır... dogal gulsuyu dıye bırsey yok kı hepsı saf suya katılmıs gul aromasıdır ve su saf oldugu ıcın tonık gorevı gorur... yıllardır kullandıgımız bebak da zaten saf gulsuyu dememıs.... herseye ragmen yıllardır kullandıgımız bebak vazgecılmez....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Rosense aromatik kokuyu değil, gülün kendisiyle yapıyor. Arkasındaki içerikleri karşılaştırırsanız, ne demek istediğimi anlarsanız. Hangi markanın neyini kullanacağınız,sizin tercihiniz elbette.

      Sil