Arama Kutusu

Alba Botanica - Rainforest Foaming Cream Cleanser

Alba Botanica - Rainforest Foaming Cream Cleanser
Alba Botanica - Rainforest Foaming Cream Cleanser

Alba Botanica

Alba Botanica 'nın Rainforest yani yağmur ormanları serisinden olan bu yüz yıkama kremini aldığım günden beri severek kullanıyorum. Daha öncesinde de Alba Botanica markasını keşfedip sevdiğim için, tereddütte kalmadan edindim. Kullandıkça daha da sever oldum ve favori yüz yıkama ürünlerimin içerisine girdi bile.




Amazon yağmur ormanlarında yabani olarak yetişen Cupuacu ağacının yağı kullanılmış içeriğinde. Sanıyorum ki, bu sebeple serinin ismine Rainforest denilmiş.


Bitkisel içerikli ve şeffaf yani renksiz bir ürün. İlk kullandığımda jel sandım fakat aslında renksiz bir kremsi dokulu temizleyici. Su ile uygulandığında hafif köpüğe dönüşüyor. Bu köpük buram buram şekilde değil. Ben cildimi yıkarken, köpüklere boğulmadan arınmayı seviyorum, çünkü çoğu köpük temizleyiciler deterjan içerikli yapılara sahip olduğunu biliyorum. Ancak bir yandan da temizlenme hissini bana versin istiyorum. İşte bu ürün, isteklerimi tam anlamıyla karşılıyor. Bu üründe, pek çok markanın içeriğinde yer alan ve cilde zarar veren şu maddeler yok : " Parabens, Phthalates, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Myreth Sulfate, Yapay Renk Vericiler ve Yapay Parfümler"


Nemlendirici özelliğe sahip Brezilya Fındık Yağı (Brazil Nut Oil) ile kakao ağacına benzer ve steroller zengin içeriğe sahip olan Cupuacu ağacının yağı  Cupuacu Butter kullanılmış. Bu yağ bitkisel içerikli ürünlerde karşıma şu sıra sıkça çıkar oldu. Yüksek nemlendirici ve yumuşatıcı özellikleri ile dikkatleri çekiyor.

Ben karma cilde sahibim. Yaz zamanı karma cildimin yağ oranı artarken, kış öncesi ve kış zamanı özellikle alın ve yanaklarımda çok kuruma oluyor. Bunu bildiğim için de, kış mevsimi yakınlaşırken nemlendirici özelliği daha yoğun ürünleri tercih etmeye çalışıyorum. Bu ürün resmen benim için üretilmiş. Ne bir germe, ne bir kuruluk hissi yarattı. Cildimi harika temizliyor. Arındırma yanını oldukça başarılı buldum. Ambalajı da pompalı olduğu için kullanım kolaylığı sunuyor.


Hatırlatmam gereken bir nokta var, hassas cilde sahip olmama rağmen bende bir olumsuzluk yaratmadı, ancak benden daha da hassasiyeti yüksek bir cilde sahip olan kardeşimde, bu ürün hafif kızarıklıklara yol açtı. Botanik ürünlerin içerikleri harika olsa da, bitkisel içerikler alerjenik olabilir. Alerjik içeriği az olduğunu söyleyen hipoalerjik ürünlerde de bu rastlanabilir, bu yüzden ufak bir bilek testi yapıp, neticesine göre kullanmanızı tavsiye ederim.


İçeriği temiz, nemlendirmesi kuvvetli ve arındırıcı özelliği başarılı olan antioksidan yapıdaki bu şeffaf kremsi temizleyici ürünü çok sevdim. Bitkisel kokulu ürünlerden benim gibi rahatsız olmayıp, cilt temizliğinde içerikleri önemsiyorsanız, kesinlikle tavsiye ederim. Serinin diğer ürünlerini de edinmek için can atıyorum.


İçeriği : 
Aqua (Water), Aloe Barbadensis Leaf Juice(1), Sodium Laurylglucosides Hydroxypropylsulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Methyl Cocoyl Taurate, Glycerin, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil(1), Theobroma Grandiflorum (Cupuaçu) Seed Butter, Euterpe Oleracea (Açaìð) Fruit Oil, Carapa Guaianensis (Andiroba) Seed Oil, Bertholletia Excelsa (Brazil Nut) Seed Oil, Tocopherol (Vit. E), Panthenol (Vit. B5), Lecithin, Allantoin, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Fragrance (Parfum)(2) (1) Certified Organic (2) Natural Fragrance Derived from Essential Oils

5 yorum:

  1. bunu deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  2. markayı ilk kez duydum vichy kullanıyorum şuan bitsin mutlaka denemek isterim

    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bakımlıblog, denersen eğer yorumlarını şimdiden merak ediyorum :)


    Semforever, Vich'den daha temiz içerikli, tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Adsız3/11/12

    Merhaba,

    acaba bu ürünü nereden aldığınızı ve fiyatını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  5. Adsız merhaba, yazının ilk cümlesinde belirttiğim gibi, 3ka sitesindeki alışverişimden edindim. Sitede 33 Lira gözüküyor şu an fiyatı

    YanıtlaSil