Arama Kutusu

Watsons Biralı Saç Maskesi (Beer Wax Treatment)



Neredeyse 1 yıldır benimle birlikte olan bu saç bakım ürünü, sadece Watsons'larda satılan bira özlü bir maske. Maskenin bir başka çeşidi olan bal özlüsünden memnun kaldığım için, bir alışverişimde denemek için bunu almıştım, ama her ikisini de kullanan birisi olarak, ballı olanın bundan bir nebze daha iyi olduğunu düşünüyorum.

Saça parlaklık veriyor, yumuşamasını sağlıyor vs. Ancak mucizevi bir yanı da yok. Sadece günü kurtarmalık güzel, altın ışıltılı albenili yapısı, market saç kremlerinden farklıca öteye gidemiyor. Boyutu devasa, 500 ml. Fiyatını tam hatırlayamıyorum ama  8 Lira civarıydı.


8 yorum:

  1. off bende de var zeytinyağlı olan bitmediği için başlayamadım buna bir türlü..

    YanıtlaSil
  2. dediğin gibi günü kurtarmalık ama saçları yumuşacık da yapan ürünler bunlar ballısı bitince biralısını deneyecektim vazgeçtim okuyunca yazını ballıya devam :)

    YanıtlaSil
  3. Audrey, evet çok zor bitiyor :)


    Kozmetik Deneyimleri, ben ballısının etkisini bunda bulamadım pek :)

    YanıtlaSil

  4. biralısını almaya gitmiştim ama o olmayınca avakadolusunu aldım, 1 senedir de hastasıyım :D
    harika kokuyor <3
    biralısını da hala deneyemedim :D

    http://www.kontesce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Kontes, avakadolusuna hiç denk gelmedim, şimdiden merak ettim kokusunu :)

    YanıtlaSil
  6. bende ballısını aldım fiyatına göre iyi buldum saçlarımı ağırlaştırmadan yumuşacık yaptı,detaylı bilgiyi bloğumda yazıcam ama önce biraz daha kullanıp aneliz etmeliyim :))

    YanıtlaSil
  7. bende ballısını kullanıyorum saçlarımı ağırlaştırmadan yumuşacık yaptı,fiyatına göre oldukça iyi gibi,iyice kullanıp analiz ettikden sonra bloğumda detaylı bilgi vericem :)

    YanıtlaSil
  8. Ballısı bir nebze daha iyi, ama elzem ürünler değil bana kalırsa. İncelemeni seve seve okurum ancak bloguna bakındığımda takip edebileceğim bir izleme widgeti olmadığı için, takip edemiyorum..

    YanıtlaSil