Arama Kutusu

Tchibo - Kol Saatleri (Değiştirilebilir Kayışlı)






Tchibo mağazısına, ailecek sevdiğimiz o muhteşem kahve çekirdeklerinin bitmesinden mütevellit uğradığımızda, kahvelerin hemen yanıbaşında, küçük bir cam vitrinde yer alan bu tatlı kol saatlerini görünce, şirinliklerine kapılıp denemek istedim. "Acaba hangisi alsam, mavi ile pek aram yok ama hoş da duruyor, beyaz olan mı, ya koyu pembe?" diye kararsızlık içindeyken, buna şahit olan satış elemanı denediğim saati bileğimden çıkartıp, "Bir saniye" dedi gülümseyerek ve saatin ortasına hop diye bastırıp, mavi olanına geçirdi ve onu bileğime taktı. Tabii ben hafif bir şaşkınlık içinde, o anda anladım "değiştirilebilir kayışlı" olduğunu.

Tchibo online sitesi müdavimi olarak, bu saatler hiç dikkatimi çekmemişti. İyi ki mağazada denk geldim. Çünkü çok şekerler. Fiyatı 49.95 Lira ve bu fiyata oldukça uygun 3 saat edinmiş oldum. Üstelik bu canlı renkteki şirin saatler, 3 yıl garanti altında.

Sitesine bakındığımda, hala satışta olduğunu gördüm. Fonksiyonel saat isminde. Burayı tıklarsanız, daha çok ayrıntısını okuyabilirsiniz. Saatleri aldığım günden beri kullanıyorum, çok memnun kaldım. Hediye olarak da güzel bir fikir. Aklınızda bulunsun derim.

2 yorum:

  1. saatleri çok beğendim, çok güzeller güle güle kullanın :) almak istiyorum ama bana kayışları ince gibi geldi.. kolunuzdayken de fotoğraf çekmiş olsaydınız daha iyi anlardım aslında :) neyse :) tekrar iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Şizo-Mizo, merhaba teşekkür ederim :) kayışları bana ince gelmedi, kalın da değil, normal. Ne yazık ki, saati kardeşim götürdü ve kendisi şehir dışında olduğu için, ilk çektiğim fotoğraflarını kullanmak durumunda kaldım :)

    YanıtlaSil