Arama Kutusu

Revlon - ColorBurst Lip Butters





Neredeyse yabancı her Youtube gurusunun ve bloggerın, anlatmaya doyamadığı Revlon ColorBust rujlar, birbirinden şeker renklerinin ihtişamıyla masamda duruyorlar. Beklemediğim bir anda ve benim seçmediğim renkleriyle keyifsiz bir anımda hediye edildiğinde, kablarındaki görüntüsü bile olmayan keyfimi yerime getirmeye yetti.

"Awesome, Awesome!" diyerek heyecanlı heyecanlı anlatan/yazan hatunların coşkusunu merak etmemek elde değil. Hem renk verişleri, hem dudakları nemlendirme şaheseri olarak lanse edilen bu rujlar için söylenen övgülerin boşa olmadığı, kullanmaya başlayınca anlaşılıyor.

Yapıları epey yoğun. Katı yağdan hallice. Kalın bir lipbalm sürüyormuşum hissine kapıldım ilk zaman. Renkler  ise birbirinden nefis. Doğrusu, diğer çeşitleriyle birlikte seçmek zorunda kalsaydım, epey zorlanırdım. Ambalajları hem şeker, hem şık. Dudak nemlendiricisi olarak başlı başına yetebilen yapıdalar. Eğer dışarıya çıkmadan evvel bir tanesini kullanmaya karar kılıp yanımda taşıyorsam, gün içerisinde (lipbalma sık sık ihtiyaç duyan) dudaklarımı nemlendirmek durumunda kalmıyorum. Üstelik yapış yapış bir halde bırakmadan nemlendiriyor. Bu bakımı dudaklarıma sağlarken de, özellikle de koyu tonlarının yoğun renk verişiyle rujdan farkı kalmıyor. Sürümleri ve hissettirdiği duygu şurada bahsettiğim YSL Volupte Sheer Candy 'i anımsatsa da, ondan çok daha kalıcı olduğu bir gerçek.

Verdiği parlaklık, sağladığı pürüzsüzlük , yaptığı bakım ve uzun saatler dayanıklı olması ile dudakları iştah açıcı renklere boyanan yumuşacık formda gösteriyor. Tek kelime ile, etkileyici!

Bütün bu iyi özelliklerinin yanında, olumsuz olarak 2 özelliği var.
-- Renklerin kalıcılığı gayet tatminkar, ancak ilk sürümdeki parlaklığı kalmıyor, kısa zamanda gidiyor.
-- Diğer olumsuz yanı ise, markanın Türkiye'de bulunmayışı. Umarım, ülkemize de Revlon markası gelir de rahat rahat keyfine varırız.


* Cotton Candy : Oldukça şeffaf (sheer) yapıda soluk bir pembe. Dudak rengine çok yakın. Hatta dudağa sadece parlaklık veriyor da diyebilirim.

* Sweet Tart : Mercana dönük şeker bir pembe.

* Tutti Frutti  : Mercana dönük turuncu. (favorim)

* Lollipop : Parlak fuşya pembe. Mavi alt tonlu.

* Sugar Plum : Dudak rengine yakın rengi mercan ile pembe arasında. 












~ ~ ~ ~ ~ ~


15 yorum:


  1. nerden aldınız bunları çok güzeller :)) tr de satışı yok sanırım :(

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Cfusun, hediye olarak geldi :) Ne yazık ki (şimdilik) yok


    Guzelliknehri , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Makyaj yapmasam bile rujumu sürer öyle çıkarım.Çok seviyorum rujları :)Emeğine sağlık.Blogunu takipteyim.Banada beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum :)http://istkazanbenkepce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, şu anda yaşadığım yer İstanbul değil ama gelirim elbet bloguna :)

      Sil
  5. Bende bu rujların sadee strawberry shortcake rengi var fakat 3-4 renginde daha gözüm var diyebilirim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah benim bütün hepsine sahip olasım var :) Yapıları ve renkleri çok hoş :)

      Sil
    2. peach parfait'i kesin sipariş edeceğimde sweet tart dudakta çok mu canlı duruyor yoksa cotton candy mi alsam karar veremedim.

      Sil
    3. Peach Parfait ben de yok, google'dan swatchlara baktım, ah keşke olsaydı dedim :) Ben Sweet Tart 'i daha beğeniyorum Cotton Candy 'e göre, canlı ve doğal duruyor. Tutti Frutti ilk favorim, Sweet Tart ikinci favorim, Hepsi alınası aslında :)

      Sil
    4. cotton candy dudakta yok gibi duruyor sanki sweet tart daha canlı yaz rengi gibi ya bi de revlon ColourStay Ultimate Suede Lipstick çıkarmış.
      acayip merak ettim gerçi revlon'un merak etmediğim ürünü yok ki.:)

      Sil
    5. Ah ben de onu çok merak ediyorum. Dediğin gibi Revlon 'un merak etmediğim ürünü yok. NYC gibi gelse keşke, ama 1e 10 katan fiyatlarla değil :)

      Sil
  6. renkleri çok hoş bayıldım. keşke ülkemizdede olsa dediğin gibi. bazen eşim yurt dışına iş için gitsin istiyorum geçen sene 1 haftalığına gitmişti:)))) gitse neler aldıracağım ona:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Revlon standını aldırılsa pişman kalınmaz :)

      Sil
  7. merhaba ben bu rujları yeni yeni görmeye başladım bloglarda ama renkleri muhteşem görünüyor fiyat hakkında bir bilginiz var mı yani pahalımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yazıda belittiğim gibi hediye geldi ama Ulta'dan sizin için fiyatına bakındığımda 8$ olduğunu gördüm. Bu arada Revlon Türkiye'de bulunmayan bir marka :)

      Sil