Arama Kutusu

Organix - Awapuhi Ginger Saç Kremi


Nemlendirici formülü sayesinde, saçları yumuşacık yaparken aynı zaman da saçlara ışıltı katan Organix 'in Awapuhi Ginger serisinden olan bu saç kremini, aldığım günden beri severek kullanıyorum. Her duşta, saç kremi kullanan biri değilim. Onun yerine serum veya durulanmayan sıvı saç kremlerini kullanmayı yeğliyorum. Ancak saçlarımın çevre şartlarından ötürü fazla yıprandığını düşündüğüm zamanlarda,  Awapuhi Ginger saç kremini kullandım ve adeta benim kurtarıcım oldu.

Bıraktığı koku ve sağladığı yumuşaklıkla onarılmaya ihtiyaç duyan, kolayca kırılmaya müsait kuru saçların bakımında başarılı olan bu ürünü çok sevdim. 28 Liraya temin ettim. Boyutu 385 ml. İçeriği ise şu şekilde :


2 yorum:

  1. ben de su an organixin argan oil serisini kullanıyorum ama bunu da çok merak ettim, bir sonraki sefere bu seriyi deneyebilirim

    YanıtlaSil
  2. Kitten, o seri de çok hoş, ondan da memnunum :)

    YanıtlaSil