Arama Kutusu

OPI - That's Hot! Pink









Parlak pembe sıcaklığını tırnaklara veren That's Hot! Pink. OPI ojelerini genel olarak seviyorum ancak rengini ilk katta verecek opaklıkta olamıyor bazı ojeleri. Bu da onlardan biri, fotoğraftaki görüntü 3 kat hali. Ancak, başka bir ojeyi 3 kat sürdüğümde kalın atıp gün içinde soyulmaya yüz tutarken, OPI ile böyle bir sorun yaşamıyorum ince yapısından dolayı. İçeriğinde tırnaklara tehlikeli zararlı maddeler de olmadığı için, bazsız sürdüğüm zamanlarda dahi, tırnaklarımı sarartıp soymuyor. Fırçası tam ideal kalınlıkta. Kuruma hızını seviyorum, çabuk kurusun diye üzerine hızlı kurutucu sürmeye veya farklı yöntemlere maruz bırakmıyor. Parlaklığı da oldukça yeterli.

Haftalarca tırnakta kalan bir oje değil, fakat aynı rengi o kadar süre görmekten sıkıntı duyduğum için, böyle bir oje arayışım da yok. OPI ojelerin bende kalıcılık süresi ortalama 3 gün. Belki daha itina ile bu süre uzatılabilir. Ne yazık ki pahalı. Sephora 'dan 27.5 Liraya almıştım.

6 yorum:

  1. seda7/9/12

    çok pahalı canım ya ama değer sanırım
    çok güzel duruyo

    YanıtlaSil
  2. Adsız7/9/12

    ev işine bulaşık filan yıkamama rağmen bende bi haftaya kadar kalıyr:D bu renkte süper edinmek lazım.teşekür paylaşım için

    YanıtlaSil
  3. Ayşen, :))


    Seda, ne yazık ki ülkemizde daha pahalı, mecbur kaldığım için de alıyorum, yurtdışında 5-6$ arasında. Değer mi tartışılır, ama seviyorum :)


    Adsız, ben hiç o kadar süre muntazam kaldığını bilmiyorum, rica ederim.

    YanıtlaSil
  4. offfff bayıldım ^^

    YanıtlaSil