Arama Kutusu

Nyx - Hunter Green





Nyx, artık ülkemizde de Douglas Parfümeri 'lerde satılmaya başlamış olması güzel haber. Ancak kötü olan, zengin çeşitliliğe sahip bir markanın çok kısıtlı ürünler ile satışa başlamış olması.

Nyx farları, yabancı blog ve forumlarında, Mac farların uygun fiyatlı alternatifi (dupe) olarak gösteriliyor. Renk verişleri oldukça iyi, kadifemsi yapıdalar böylece diğer farlarla kolay karışabiliyor. Hem renk verişi hem kalıcılığı bazsız haliyle de gayet iyi, ancak bu özelliklerinden daha çok faydalanmak için bazlı kullanmak en güzeli. Elimde olan Nyx ürünlerinden biri olan ve benim de severek kullandığım, yeşilin harika bir tonu Hunter Green isimli bu tekli preslenmiş mineral far, harika bir orman yeşili rengine sahip. İsmiyle müsemma aslında, avcı yeşili.

Göz makyajında yeşil tonlarını seven biri olarak, bu renge aşık oldum dersem yeri. Özellikle gölge renk olarak, daha açık tonlarla geçişler için harika bir seçim Hunter Green. Ancak NYX farları, bulunmaz hint kumaşı değil. Özellikle de ülkemizdeki etiketlerine kıyasla, hiç değil. Ola ki özel indirimine denk gelirseniz %50, ancak ederinin fiyatına almış olursunuz.

Türkiye'de satış fiyatı 20 Lira civarı. (Yurt dışında 3-4$)





 * İçeriği ise şu şekilde ;

Mica, Talc, Zinc Stearate , Methyl Methacrylate Cross Polymer, Aluminum Starch Octenylsuccinate (And) Boron Nitride, Mineral Oil, Isopropyl Myristate, Tridecyl Trimellitate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Polybutene, B.H.T., Methylparaben, and Propylparaben. MAY CONTAIN: Red Iron Oxide (CI 77491), Yellow Iron Oxide (CI 77492), Black Iron Oxide (CI 77499), Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), or Manganese Violet (CI 77742).

3 yorum:

  1. en kisa zamanda alip deneyecegim tesekkur ederim. bu da benim blogum goz atmak isterseniz. http://www.facebook.com/Kuyame

    YanıtlaSil
  2. Adsız1/10/12

    paletlerinden alma dusuncem var.fiatı 35e geliyor.sizce kalitesi onlarında guzelmidir memnun kalırmıyım.fıatı bana birz cokgeldi de

    YanıtlaSil
  3. @Kuyame, blog sayfanıza göz atıyorum

    @Adsız, paletleri yok elimde, bu yüzden mukayese edemiyorum, ancak kötü olacağını sanmıyorum

    YanıtlaSil