Arama Kutusu

Maybelline - Colour Tattoo 24 HR / Eternal Silver






Maybelline şu zamana kadar çıkardığı en güzel ürünlerden biri, hatta benim için başlıcası, Colour Tattoo farları. Krem jel formundaki bu farların daha önce kullandıklarım olan On and On Bronze ve Eternal Gold 'dan sonra (incelemeleri şuradaki yazıda) denemek istediklerimden biri de Eternal Silver oldu. Gümüşi rengi ile beni benden alan Eternal Silver, hem tek başına kullanıldığında aydınlık veriyor, hem de baz olarak muhteşem zemin hazırlıyor. Metalik parlaklığını sevenler için birebir.

Parmakla uygulanmaya müsait ama fırça kullanmak istersem de Mac 217 veya Sigma E25 gibi karıştırma fırçalarını tercih ediyorum. Fiyatlarına nazaran kaliteleri çok iyi. Renk seçeneğinin azlığından yakınıyordum, fakat sonbahar için yeni eklenen renklerine bayıldım.





3 yorum:

  1. ben de bu seriye bayiliyorum bugum sabah 10da eyeliner gibi kalinca mat olan taupe yi kullandim aksam 12 de silerken hala ayni duruyordu
    yeni renkleri ben gormediiim bu arada :( matlar var mi

    YanıtlaSil
  2. Adsız9/9/12

    Siyahı kullanışlımıdır

    YanıtlaSil
  3. Kozmetik Deneyimleri 'cim, aynen bu seri hoş. Yeni renklerde mat yok, Türkiye'ye gelip gelmeyeceğinden bihaberim ama yabancı bloglarda, swatchlarına bittim

    http://nouveaucheap.blogspot.com/2012/08/swatchs-comparisons-maybelline-limited.html


    Adsız, edinmediğim için fikrim yok ne yazık ki.

    YanıtlaSil