Arama Kutusu

Hello Kitty - Magic Lipstick






Hello Kitty markasını, okuduğum blog yazılarından ve bir nebze şeker duruşlarının aldanışıyla, iyi bir marka sanmıştım. Ürünleri kullanmaya başlayınca, yanıldığımı fark etmek çok uzun sürmüyor.

Yeşil renkli rujuyla sihir (!) imajı yaratmaya çalışıp, "farklı" ürün sunma çabası, ne yazık ki olmamış. Bu nedir yahu? Ruj inanılmaz kimyasal kokuyor, kendinden geçmiş, neyine onun sihir !? Rengiyle girişilen cazibe kaygısını geçtim, rujun dokusu dahi bir tuhaf, fazla yapay, fazla sahte.

Sürülünce, yeşil renk değil, belli belirsiz hafif bir pembelik bırakıyor. Olay bu. Hayır, marjinal olmak için uğraşılacağına, bildiğin yeşil ruj olsa imiş, daha göze çarpardı.

Olmamış, ne kokusunu ne yapısını ne duruşunu, hiçbir şekilde sevmedim. O yoğun kokusunu, dudağımda denemeye bile değer bulmadım, öyle zamk gibi ki, bileğimden zar zor çıkabildi. Fiyatı ederinden çok fazla,16.5 Lira


Rujun sloganı da ayrı bir kafada, "Efsane geri döndü!" 



12 yorum:

  1. Ben bildigimiz ananemiz Zaman'ından kalan o renk değiştiren ruhdan almıştım 1liraya.. Rengi harika, kokusu yok, yapis yapis da olmadı ve çok da kalıcı.

    YanıtlaSil
  2. marka konusunda haklısın pek abarttıkları gibi değil ama bu ruja bayıldık biz :D
    Kız kardeşim kullanıyor o kadar kalıcı öyle doğal ve güzel duruyor ki
    kokusu konusunda emin olamadım ama bizimki kokmuyordu sanki yanımda da değil bakamadım.
    belki vanilya clubla gelenlere sıcaktan bir şeyler olmuştur

    YanıtlaSil
  3. Tatlım yıllar önce annelerimiz kullanırmış böyle rujları bende ona benzetmiştim gördüğümde hatta hala mılyoncu tarzı yerlerde satılıyor :S:S

    YanıtlaSil
  4. dudağımda denedim bunu, pembe fuşya arası bi renk veriyor, doğal durduğu söylenemez hatta fazla yapay bile duruyor. ve temizleyicilerle bile tamamını çıkarmayı başaramadım, aşırı kalıcı. kesinlikle kullanılabilir nitelikte değil anlayacağın.

    YanıtlaSil
  5. cevahirde incelemiştim diğer ürünlerinden de memnun kalacağını sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Luna, bu tarz rujlar sevene dediğin gibi edinmek daha mantıklı. Bundan daha iyi olduğuna eminim. Hem, iyi olmasa bile, 1 lira sonuçta. Bu ise, 16.5 Lira.


    Kozmetik Deneyimleri , kokusu bildiğin petrol kokusu gibi. Bana mı öyle denk geldi bilemiyorum :(


    Kozmetik Aynası , evet öyleymiş sanırım, ben ilk kez duyuyorum :) O tarz yerlerden almak, daha mantıklı. Bu kadar parayı gidip buna verip, özellikle almam şahsen :/


    Beetlebum , aynen çok zor çıkıyor. Kullanılırlık yanı bence de yok, aynı fikirdeyim :)


    Cosmo patra , bir tek lipglossunu beğendim. Diğerleri gerçekten kötü. Fiyatlarını hak eden ürünler değil

    YanıtlaSil
  7. post benim için çok faydalı oldu, ben de bu ruju merak ediyordum, merakımı giderdiğin için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Neyse onu yazıp kıvırmayan birkaç bloggerdan birisin ve ben de bu sebepten takip ediyorum zaten :*

    YanıtlaSil
  9. ruj kalitesiz pastel boya gibi görünüyo koyduğun fotoğrafta.iyiki almamışım dedirttin teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu rujun seveni de bol sevmeyeni de :) Ben sevemedim ne yazık ki

      Sil