Arama Kutusu

Hello Kitty - Lipgloss





Hello Kitty markasının ürünlerinden biri de, bu dudak parlatıcısı (lipgloss) oldu. Daha önce kullandığım Hello Kity sihirli rujuna kıyasla daha çok sevdim.





Bana gelen numarası 05. İlk gördüğümde, kahverengi renginin pek eğlenceli bulmadığımı itiraf etmeliyim. Fazlasıyla sıkıcı bir renk. Fakat sürdükten sonra şeffaf yapıda olmasına sevindim. Tek başına sürüldüğünde, dudaklarımın kendi renginden hallice durmasını sevdim. Ten rengi rujların üstünde de güzel duruyor. Yapısı yapış yapış değil, buna bağlı olarak çok kalıcı da değil. (Yapışkan olmasındansa fazla kalıcı olmaması tercihim)

Son olarak, kokusu çok hoş. Baya hoş hem de. Bildiğin kavunlu şıpsevdi. Normal satış fiyatı, 13.50 Lira.

- İçindekiler -

3 yorum:

  1. bu lipglossu ben de beğendim ama evin içinde nereye attım hatırlıyamıyorum şu anda..

    YanıtlaSil
  2. ben de bugun yazdım yazısını benimki 01 rengi bu da kotu gozukuyor ambalajında ama dudakta hos duracaktır

    YanıtlaSil
  3. Audrey, tek beğendiğim oldu o saçma kutudan :/


    Kozmetik Deneyimleri, kabındaki duruşu çıkmadığı için sevindim açıkçası :)

    YanıtlaSil