Arama Kutusu

Greenland - Scrub Salt Mint Lavender (Vücut Ovalama Tuzu)



Greenland markası, doğal ve organik içerikleriyle bilinen, Hollanda kökenli bir vücut bakımı markası.Ürünlerinde paraben ve yapay renklendiriciler bulunmuyor.  Hayvanlar üzerinde test yapmadığı da önemli bir ayrıntı. İlk keşfedeşim, Sevil Parfümeri sayesinde olmuştu. Daha sonra ise, eczanelerde de satılmaya başlandı, hatta online alışverişlerde de elde edilir hale geldi.

Vücut ovalama tuzlarını, her duşta olmasa da, ara ara kullanmayı seviyorum. Bu tarz ürünler, aromaterapik etkisi ile bedende hafif bir spa etkisi yaratıyor. Keyif vermesi daha çok kullanma sebebim aslında. Fakat uyguladıktan sonra bıraktığı o yumuşaklık ve tazelik hissini göz ardı edemem. Bu da ikinci sebebim.




Nemli vücuda, sadece birkaç dakika hafifçe ovalayarak masaj yapar gibi uyguluyor ve daha sonra bol su ile duruluyorum. Eğer bu şeklini sert bulursanız, duş jelinizle karıştırarak da kullanabilirsiniz. Dilerseniz banyo küvetinizde eriterek de kullanabilirsiniz. Küçük bir kapta ayak peelingi olarak kullanmaksa diğer bir yöntem. Tüm gün yorulan ayaklara, yorgunluk attırıcı küçük bir jest olur böylece. Atlantik Deniz tuzundan elde edildiği ve %100 gerçek olduğu, ambalajın arka yüzünde yazılı. İçerisinde esansiyel yağlar mevcut. Ben canlandırıcı ve ferahlama hissini kuvvetlendirsin diye, duş ürünlerinde sevdiğim ikiliyi edindim, Nane ve lavanta (mint-lavender). Kokusu çok yoğun ve güçlü değil. Farklı aromalara sahip kokulu çeşitleri de bulunmakta; papaya, limon, hindistan cevizi gibi. 400 gramlık teneke kutulu ambalajına sahip bu ürünün fiyatı ise 29.50 Lira.


İçeriği : Sodium Chloride (Sea Salt), Mentha Arvensis (Peppermint Leaf Extract), Lavendula Angustifolia (Lavender Flower Extract), Parfum (Fragrance), Coumarin, Limonene.


3 yorum:

  1. fiyatı da uygunmuş denemeye değer :D


    semforever-semforever.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. bu aralar kış hazırlıklarına sardım ilkkez tursu yaptım falan
    kullandıgım tuz var salamura tuzu böyle kalın kalın
    bol bol da almıştım yani çogu kalacak tursulardan sonra
    bilmem anlatabildim mi :D
    bayılıyorum tuzlara bu arada canım bana peeling olsun kese olsun oh mis :)

    YanıtlaSil
  3. Semforever , aynı fikirdeyim :)


    Kozmetik Deneyimleri, doğal tuz da muhtemelen aynı işlevi görür, olur niye olmasın :)

    YanıtlaSil