Arama Kutusu

Flormar Online Alışverişim

flormar-online-alisveris-yapanlar

Flormar Sitesinden Alışverişim

Flormar, Eylül ayı boyunca, online alışverişlerde 30 Lira üstüne makyaj çantası ve 50 Lira üstüne de bu aralar daha da popülerleşen 5'li far paletinden hediye ediyor. 


Flormar'ın suya dayanıklı serisinden olan ve benim de sevdiğim Flormar ürünlerinden biri olan Ultra Eyeliner 'ı geçtiğimiz yaz kullanmıştım, ancak bloga yazısını yazamadan kuruduğu için (maalesef kuruma sorunu mevcut), bahsedemeden öylece bitti. Yeniden almak istediğimde ise, denk geldiğim Flormar kiosklarının hiçbirinde bulamadığım için, bu fırsatı değerlendirmiş olayım dedim ve online sitesinden alışverişimi yaptım. Yanına da, bir tane dudak kalemi ekledim.


Göz kalemlerinin her biri, 7.20 Lira ve dudak kalemi de 2.93 Lira. Yanındaki makyaj çantası, çok hoş. Sandığımdan daha büyük olmasına sevindim, bir hayli kullanışlı buldum. Bir de her alışverişe eklenen oje hediyesinin de rengini beğendim. Siparişim, Yurtiçi Kargo ile sorunsuzca geldi. İlk yaptığım alışverişe nazaran, Flormar daha korunaklı paketlerle yolluyor ürünleri. Kısacası, istediğim kalemler, hem uygun fiyatlı, hem de yanında hediyeleriyle birlikte gelmiş oldu. Eğer ihtiyacınız var ise, bu fırsatı kaçırmayın derim.


2 yorum:

  1. flomarın neon farlarını hiç bir markada görmedim far konusunda gerçkten kendileri iyi geliştirdiler

    YanıtlaSil
  2. Ne yazık ki denemedim o dediğin seriyi.

    YanıtlaSil