Arama Kutusu

Essie - Smoothies Hand & Body Lotion Aloe Rich


Başarılı bir oje markasının çıkardığı bir el kreminden, ister istemez daha çok beklentiye giriyorum. Bu konuda Sally Hansen, benim beklentilerimi karşılarken, aynı ölçü bir Essie 'de yok. Çok sıradan, küçücük şişesine 13 Lira değmeyen bir losyonun kokusu da çekici gelmiyorsa, bilhassa gidip alacağım ürünlerden olamıyor.

Bu serinin, pek çok çeşidir var, Hindistan ceviz, limon, kivi, ananas vs. Diğer çeşitlerini edinmediğim için, kokuları hakkında bir fikre sahip olamam ancak bendeki parfümsüz ve Aloe Vera özlü losyonun, çok tuhaf ve itici bir kokusu var. Garip bir şekilde, her kullanımda kağıt kokusu alıyorum.

Losyon, vücüt kremlerinin o yoğun yapısına sahip değil, adının dışına çıkmamış olması güzel. Alfa Hidroksil Asitler (aha) içeriyor, cildin yenilenerek nemlenmesini sağlıyor. Çabuk da emiliyor. Bunlara bir sözüm yok, ama etkileyici bir yanı da yok, uzun süre sağladığı yumuşaklığı koruyamıyor, en azından bu benim için geçerli.


6 yorum:

  1. bende lemon & guava olan versiyonu var bunun. Ben de onun kokusunu sevmiyorum, traş kremi gibi kokuyor. Yapısı hoş bence, ama 13 TL etmez haklısın :)

    YanıtlaSil
  2. Bende faklı bir kokulu olanı vardı , kokusunun güzelliği dışına bir artısını göremedim , nemlendirmesi ortalama sayılabilir. bende tekrar almayı düşünmüyorum

    YanıtlaSil
  3. Francesca , :)


    Outlet Makeup, aynen :)

    YanıtlaSil
  4. Bana Vanilya Club kutusundan aynısı çıkmıştı, aynen yazdıklarına katılıyorum. Başarısız!

    YanıtlaSil
  5. aloe veralı hiçbir ürün güzel kokmuyor bence. hindistan cevizi filan daha iyi olabilir.

    http://www.lookbookunlimited.com/

    YanıtlaSil
  6. Bveç, aynen :)


    Sinem Aygan, alow veralı ürünlere özel bir düşkünlüğüm yok, ama bazı ürünler hoş gelebiliyor bana, bu hariç tabii :)

    YanıtlaSil