Arama Kutusu

Essence - Time of Romance




- 3 kat hali -

Essence ojelerinden, Time of Romance (no:72) tek başına sürüldüğünde açık pembe duran, opak olmayan, kat attıkça daha da rengini gösterip bordolaşan, jelimsi yapılı bir oje. Ojenin rengi ve cezbedici parlaklığı, özellikle daha koyu tonlu ojelerin üstünde kendini belli edip, farklı duracağı aşikar. İçerisinde hem minik boyutlu, hem büyük altıgen gümüşi simler bulunuyor.

Canlılığını tek katta sağlayamadığı için, minimum 2 kat kullanmak gerekiyor. Fakat böyle olunca da, jelimsi yapısı kuruma süresini uzatıyor. Kurumu süresini hızlı bulmadım. Ojenin serisi olan "Colour&Go" iddiası gibi çarçabuk kurumuyor. Sür-çık ojelerinden değil. Kuruduğunu sanıp, dışarı çıktığımda ojenin biraz yapış yapış olduğunu fark ettim. Bu yüzden, en üstüne hızlı kurutucu etkili bir cila (fast drying top coat) sürmek de fayda var.

Ojenin fırçasını pek sevemedim. Zor sürülmüyor ama çok pratiklik de sağlamıyor. Essence ojelerinin şekli şemali değişmiş, umarım fırçaları da değişmiştir. (Henüz Gratis raflarında göremedim) Yeni halini kendi sitesinden bakınmak için buradan.

Sevdiğim ufak bir ayrıntı da, ojelerin kapakları renkleriyle aynı. Duruşundan dolayı, tırnaktan çok zor çıkacağını düşündüm ama sandığımdan daha kolay temizlendi. Fiyatı 1.99 Lira idi, ki bu şirin şeye oldukça uygun bir fiyat.


8 yorum:

  1. ben de aldım kendisinden ,siyahın üstünde de bir harika duruyor canım,kesinlikle denemelisin :)
    sevgiler

    http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. aaa, ben de bu ojeyi sürdüm bugün...:)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel bir oje bu.. Cok hos olmus

    YanıtlaSil
  4. Ne caf caflı öyle .. Bir ben bulamadım galiba :( Güle güle kullan canım ..

    YanıtlaSil
  5. Essencelere bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Uftade, ah evet siyah üzerinde harika! :)


    MODAVESAİRE :))


    Audrey, oje cidden çok şeker :)


    Rimelli Kız, teşekkür ederim, Gratis şu anda yaşadığım şehirde de yok, Ankara'ya gidip geldikçe uğramak çok sıkıcı :/


    Francesca mckennitt, oje konusunda iyiler gerçekten :)

    YanıtlaSil
  7. ben rengine bayılarak aldım ama şuan sürmeye korkuyorum deli gibi 2 kat düz oje üstünede 2 kat bu yavruyu sürdüm ve sonuç 1; kurumak bilmedi sonuç 2 ;4 kat oje çıkamadı folyo yöntemiyle tertemiz oldu ama normal şartlarda çıkmadı :)

    YanıtlaSil
  8. Hande, aynen ben de kuruma hızını beğenmedim, bir de değindiğin gibi başka ojelerin üstünde bu sorun daha fazla olacaktır. Ben tek başına sürdüğümde temizlemesi sandığımdan daha kısa sürdü. Folyo vs gerek kalmadı

    YanıtlaSil