Arama Kutusu

Essence - Eyebrow Designer (Kaş Kalemi)





Gratis alışverişimde aldığım Essence markasının, şurada yazdığım kaş kitini, çok sevmiştim.Yine o alışverişimde edindiğim,kapak kısmında kaş fırçası bulunan bu kaş kalemini ise,kendime değil,benden daha açık tonlu kaşlara sahip olan kardeşim için aldım. 

Rengi ilk sürümde fazla belirgin olmuyor, silik gibi duruyor fakat birkaç kat sonra daha netleşiyor. Bu hali ile, kaş doldurmaya acemi birinin daha işine geliyor. Üstelik bu kişi açık tonlu kaşlara sahipse bu iyi bir seçim. Kalemin yapısı yağlıca (mumsu yapılı). Bu sayede (biraz) parlak duruyor. Makyaj temizleyici ile kolayca çıkıyor. Kalıcılık sorunu yaşattırmadı. Dayanıklı olsa da, ben diğer kaş kitininin sağladığı doğal duruşu daha çok sevdim. Fakat yine de fena değil. Kaş fırçasıyla beraber oluşu, işlevsel. Fiyatı ise çok uygun 4.95 Lira Genel olarak, fena değil. Fiyatı uygun kaş kalemi arayanlara bir alternatif en azından. Ancak, bana kalırsa, diğer kaş kiti bundan daha iyi iş çıkartıyor.


Bendekinin numarası 04 ve ismi Blonde. Seride toplam 4 farklı renk var :

01 Black
02 Brown
03 Light Brown
04 Blonde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder