Arama Kutusu

CosmoFresh.Com ile Hediye Çekilişi ! - SONA ERDİ -

cosmofresh-blog-hediye-cekilsleri


Merhaba!

CosmoFresh.com ile düzenlediğimiz bu hediye çekilişinde 4 şanslı izleyicime Alix Avien 5'li far paleti ile Alix Avien DNA Maskara hediyesi gönderilecek.

2 Hafta sürecek bu kampanyada, ilk hafta 2 izleyicim, ikinci haftada yine 2 izleyicim bu hediyelerin şanslı isimleri olacak. Yani toplam 4 kişi, bu güzel setin sahibi olacak. Ve teslimat, CosmoFresh.Com tarafından sağlanacak.

Çekilişe katılmak için, sadece 2 şart var ;

+ CosmoFresh.Com sitesine üye olmak (İletişim bilgilerinizin doğruluğu, gönderim için mühim)
+ CosmoFresh twitter hesabını takibe almak (Hesap Linki için burayı tıklayınız)

♥  ♥  

Bu 2 şartın haricinde, blogumun izleyicisi ve twitter takipçim olmak ve (varsa) blogunuzda duyurmanız size çekilişe ekstra katılım hakları sağlayacaktır.

Kolaylık olsun diye, sizlere aşağıdaki formu hazırladım. Çekilişlerin her ikisi de, Random.Org ile seçilecektir. İlk çekiliş 19 Eylül gecesi, ikinci çekiliş 26 Eylül gecesi sonlanacaktır. Herkese bol şans!

NOT: Sadece formu doldurmanız yeterli.


23 yorum:

  1. çekilişe katıldım.. umarım kazanabilirim :) teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Çekiliş sonuçları ne zaman açıklanacak?

    YanıtlaSil
  3. Şizo-mizo, bol şans :)


    Dnz, ilki haftaya, diğeri akabindeki diğer hafta

    YanıtlaSil
  4. Upps pardon açıklamayı dikkatli okumamışım :)

    YanıtlaSil
  5. çekilişlere bayılırım!
    süper olmuş :)) kime çıkarsa çok şanslı

    YanıtlaSil
  6. pinar12/9/12

    meraba senin hep takipcinin blogunu. ama twitter hesabim yok
    katılamayacakmiyim :(

    YanıtlaSil
  7. Dnz :)


    Franchising, ben de seçilen ürünleri çok beğendim :)


    Pınar, twitter hesabı almaya zorlayamam ama katılmak istiyorsan, bu 2 şarttan birisi :) Umarım anlayışla karşılarsın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bu formda bir çekiliş çok hoş olmuş her iki tarafa da kolaylık sağlıyor:)

    YanıtlaSil
  9. Bende katılıyorum çekilişe, hediyelere bayıldım :))

    YanıtlaSil
  10. Seda Güneş, :) aynı fikirdeyim

    Oturan Boğa, bol şans :)

    YanıtlaSil
  11. çekilişe katıldım sans benden yana olması dilegiyle

    YanıtlaSil
  12. izleyicinim twetterda frezya29 kulalnıcı adıyla hem senin hem de sitenin takipçisiyim.çekilişi paylaştım:

    http://www.facebook.com/suzan.dogan.754

    suzan doğan
    suzan7814@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. büşra14/9/12

    ilk kez çekilişe katılıyorum hediyeler çok güzel :)

    YanıtlaSil
  14. Şenay14/9/12

    Merhaba
    çekilişte bende varım
    hediyeleri çok beğendim.

    YanıtlaSil
  15. @Nur, @Büşra, @Şenay bol şans kızlar :)

    @Suzan7814 , facebook paylaşımları geçersiz ve sadece formu doldurman yeterli :)

    YanıtlaSil
  16. şartlar tamamdır linkim;http://www.facebook.com/profile.php?id=1510047862/aslı üstün/yakamozperi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba
    çekilişte bende varım

    YanıtlaSil
  18. çekilişe katıldım inşallah kazanırım :)
    muko7497@gmail.com

    YanıtlaSil
  19. çekilişe katıldım.tüm şartlar tamam.inşallah kazanırım.
    http://sineminbahari.blogspot.com/2012/09/cekilis_8257.html
    http://www.facebook.com/#!/sineminbahari
    https://twitter.com/sineminbahari/status/247817012540211200
    sinembadioglu1@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. Ben de katıldım:)

    YanıtlaSil
  21. buna da katıldım, umarım bu sefer bana çıkar :D

    YanıtlaSil
  22. nisanur22/9/12

    Tüm şartlar tamam formu doldurdum
    o maskarayı çok istiyorum
    umarım bana çıkar :)

    YanıtlaSil
  23. Bütün şartlar tamam:)
    twitter.com/ozturksahra
    http://ozturksahra.blogspot.com/2012/08/cekilisler-cekilisler.html
    sahraozturk@hotmail.com.tr

    YanıtlaSil